Jeg har så sykt lyst på emmaljunga vogn igjen. Hadde det sist jeg hadde små barn men da hadde jeg stasjonsvogn.
Nå har jeg bare en BMW sedan
Er det likevel håp?
Er det likevel håp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tenkt på det men jaTa med bilen til en butikk som selger vogna og be om å få teste om det er plassde har jo alltid utstillingsvogner så det er nok ikke noe problem
![]()
Hehe ja forstår detHar tenkt på det men ja![]()
Bare en smule utolmodig![]()
Det skal jeg jammen gjøreHehe ja forstår dethar du prøvd å googlet da?
![]()
Uff ja jeg vet men er ingen andre jeg likerDet spørs. Den tar veldig stor plass![]()
Håper du finner svar derDet skal jeg jammen gjøredet var lurt
![]()
Ser de klarer å få den inn i en golfHåper du finner svar der![]()
Hehe hvor liten bil har du?Jeg har bare liten bil nå, og ikke plass til understellet engangKjempe fornøyd med bil og vogn hver for seg da! Hehe
Hun kan umulig få vognen inn i bilen??Kusina mi har emmaljunga Edge. Duo og Toyota yaris![]()
Volvo c30, og de største hjulene på understelletHehe hvor liten bil har du?
Jeg vurderer det![]()
Aner ikke hvordan hun gjør detHun kan umulig få vognen inn i bilen??jeg har den bilen selv som konebil og den er knøttliten i bagasjerommet.
Ja det må hun nesten gjøre jaAner ikke hvordan hun gjør dettar vel i bruk baksetet vil jeg tro! Selv har jeg kjøpt city cross
den tar ikke så stor plass ! men jeg har stasjonsvogn da ..
Jeg har emmaljunga edge duo og en liten fiat bravoJeg har så sykt lyst på emmaljunga vogn igjen. Hadde det sist jeg hadde små barn men da hadde jeg stasjonsvogn.
Er det likevel håp?![]()