Emmaljunga/liten bil

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Jeg har så sykt lyst på emmaljunga vogn igjen. Hadde det sist jeg hadde små barn men da hadde jeg stasjonsvogn.
Nå har jeg bare en BMW sedan :o
Er det likevel håp? :p

Nå vet ikke jeg hvor stor bagasjerommet er på den bilen men emmaljunga trenger stor plass:o derfor jeg ikke ville ha den. Skal jo ha med andre ting enn kun vogn også:phehe

Det er nettopp det den gjør :( vill ha ny bil :p haha :p men lever i håpet :) i den bilen trenger jeg ikke ha plass til mer enn vogna :) skal vi ut på noe som familie bruker vi sambo sin bil å der er det hvertfall plass da det er en svær pickup :p vis ikke blir det bare meg å knøttet å da trenger vi bare plass til vogna :p

Ta med bilen til en butikk som selger vogna og be om å få teste om det er plass:) de har jo alltid utstillingsvogner så det er nok ikke noe problem:)

Det spørs. Den tar veldig stor plass ;)

Jeg har bare liten bil nå, og ikke plass til understellet engang:) Kjempe fornøyd med bil og vogn hver for seg da! Hehe

Emmaljunga med city bag er vel ikkje SÅÅÅ stor er den det da? Me hadde Audi a3 og hadde god plass til både vogn og koffert i bagasjerommet, men no veit eg ikkje kor lite bagasjerom du har da... Nydelige vogner er det i allefall:)

Hun kan umulig få vognen inn i bilen??:o jeg har den bilen selv som konebil og den er knøttliten i bagasjerommet.
Aner ikke hvordan hun gjør det :-P tar vel i bruk baksetet vil jeg tro! Selv har jeg kjøpt city cross :) den tar ikke så stor plass ! men jeg har stasjonsvogn da ..

Aner ikke hvordan hun gjør det :-P tar vel i bruk baksetet vil jeg tro! Selv har jeg kjøpt city cross :) den tar ikke så stor plass ! men jeg har stasjonsvogn da ..
Ja det må hun nesten gjøre ja:p men inke akkurat så sikkert med ting løst i baksete og baby i baksete da:o

Jeg har så sykt lyst på emmaljunga vogn igjen. Hadde det sist jeg hadde små barn men da hadde jeg stasjonsvogn.
Nå har jeg bare en BMW sedan :eek:
Er det likevel håp? :p
Jeg har emmaljunga edge duo og en liten fiat bravo :) God plass ;)

Back
Topp