Emmaljunga, eller....

Må man kjøpe city bagen i samme farge som sportsdelen er?:)
 


*Frk.Rødhette* skrev:
Må man kjøpe city bagen i samme farge som sportsdelen er?:)


nei, vi har celebration black (med sølvmønster) på bagdelen og helt vanlig svart på sportsdelen. så i 2010 kunne du velge i alfall.
 
Her bruker vi opp Brioen vi har etter blivende storebror:) Er kjempefornøyd! Har prøvd emmaljunga og, og det er ikke så stor forskjell på dem som prisen skal ha det til. Vurderer du emmaljunga er brio happy minst like god :)
 
Vi har simo kombi og bugaboo cameleon etter storesøster, og var superfornøyde med begge to - til hvert sitt bruk! Simoen er ypperlig og stabil vogn her hjemme, men synes den var håpløs tung og stor å drasse rundt på. Til det var bugaboo super! Hadde jeg skulle hatt en vogn hadde det blitt tfk! Der får man liksom litt fra begge verdener har jeg inntrykk av. Har venninne som er godt fornøyd med den!
 


*trollemor* skrev:
Jeg sverger til simo. Vi har båbe kombi vogn og reisetrilla til simo. Aldri punktert de luft dekkene på kombi vogna, den er gull å trille i skogen og ulent terreng :-) vinterføre er den gull, snøen kladder seg ikke på dekkene... Simo for alle penga er i hvertfall :-)


akkurat det samme her :)
 
Jeg skal definitivt ha Emmaljunga. Hadde litt barnevogndilla med første baby, og falt pladask for Emmaljunga City Cross. Så det blir ikke noe å diskutere en gang for min del ;-)
 
Snakk med barnevognhuset Rudo (?) de sendte i allefall meg vogn i 2009. Jeg hadde lett lenge men jeg fant jo ikke da vi ikke har forhandlere i nærheten og de ikke selges over nettet... :P
 
Har foresten City cross med city bag.
Grunnen til det er at man sjelden bruker sittedelen på de andre vognene da de blir store og tunge også kjøper man sportsvogn etterpå. Jeg kjøpte fordi jeg ville at vi bare skulle ha en vogn til han sluttet å bruke vogn. Men den gang ei, han var for stor for vogna allerede som 1,5 åring (å ligge i da) men han brukte den som sovevogn en stund i bhg.
Så kjøpte vi den mest geniale vogna ever : babyjogger city mini! Den er bare sånn "kjøpesenter vogn" da.
Så siden vi måtte kjøpe en til vogn alikavel så angrer jeg litt på city cross kjøpet, men pytt. Den kommer til å bli brukt til nr. 2 også :) Ingenting å utsette på vogna bortsett fra at jeg syns den er liten :P
 


*Frk.Rødhette* skrev:
hvorfor vil dere ha city cross i stedet for  edge duo? Har egentlig ikke vurdert city'en engang jeg, siden du må kjøpe bagdel for seg selv.. Blir liksom "stress" med en gang da :P


Fordi den er lettere og mindre Og det blir ikke noe dyrere selv om man må kjøpe bagen ved siden av enn f.eks edgen eller mondial..
Om en har mulighet til å reise til Sverige koster den mindre der
 
Jeg har egentlig bestemt meg for å IKKE ha emmaljunga. Skjønner ikke hvorfor alle skal ha det.. Men så sy s jeg nitroen er litt fin. Men tror jeg heller vil ha hippa med svingbare fremhjul, mye billigere.
Har hatt simo kombi til begge frøknene og den har vært gull. men nå har jeg forelska meg helt i svingbare fremhjul, og vil ikke gå tilbake til stor, tung vogn med fire faste hjul.
 
Back
Topp