Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 268447 Vis vedlegget 268448 Mulig noen har spurt om dette førMen hvis du skulle valgt mellom emmaljunga (Edge duo) og Stokke trailz - hvilken hadde du valgt og hvorfor /hvorfor ikke?
Klarer ikke helt å bestemme meg. Stor mellom disse 2. Bor i Nord Norge og mye snø , samt på «landet»![]()
Hvorfor liker du ikke emmaljunga generelt? De lager kvalitetsvogner som holder år etter år.Stokkke, uten tvil. Ikke fan emmajunga generelt.
Stokke har svingbare hjul, er høy, romslig bagg, god demping og er etter min mening mye finere.
Jeg har bare prøvd vogna et par ganger hos ei venninne, men liker vogna veldig godt, veldig god å trille.
Mange som lager gode vogner.Hvorfor liker du ikke emmaljunga generelt? De lager kvalitetsvogner som holder år etter år.
Min mann på 188cm kunne fint trille sportsdelen og bruke den til sitt barnMange som lager gode vogner.
Store, tunge, og vel, ikke pene. Sportsdelen er altfor lav, og en vogn som passer ut hele vogn perioden passer ikke de minste i sportsdelen, noe jeg ikke synes emmajunga gjør.
Kommer aldri til å velge en vogn uten svingbare hjul, og ja, emmajunga finnes med svingbare også, men da ser vogna enda verre ut.
Emmajunga er en vogn alle vil ha, men som mange selger videre etter kort tid, da vogna ikke passer dem. Men den ble kjøpt inn, fordi den er en kvalitetsvogn. Tror ingen av mine venner har hvert fornøyd med emmajunga, den har fort blitt bytta ut og kun blitt brukt som sovevogn. Og det funker den som, men det gjør stort sett alle vogner
Og så klart mange er fornøyde med emmajunga, ellers hadde dem ikke solgt såpass mange vogner. Dem har også mer moderne vogner, og utvikler seg der. Men de klassiske vognene, nei, de liker jeg ikke.
Men Ts spør om hva man hadde valgt av disse, og da sier jeg Stokke![]()
Hadde valgt emmaljunga. Stokke sin er ikke så god i snø og slapsVis vedlegget 268447 Vis vedlegget 268448 Mulig noen har spurt om dette førMen hvis du skulle valgt mellom emmaljunga (Edge duo) og Stokke trailz - hvilken hadde du valgt og hvorfor /hvorfor ikke?
Klarer ikke helt å bestemme meg. Stor mellom disse 2. Noen i Nord Norge og mye snø , samt på «landet»![]()
Hadde valgt emmaljunga. Stokke sin er ikke så god i snø og slaps