Emja's Dagbok

Vel da er det klart at det ikke blir noe giftermål før i oktober..
Satser på 15 okt. Håper alt er klart til slutten av sept. men tviler på det..
Muttern feirer 50 års dag i oktober og slekta håpte vi kunne gifte oss
rundt samme tid så de sparer peng på flybilletter..Da de bord i nord
og vi i sør.. Så forstår dem jo..
Har sjekket på numerologen og tastet inn mulige bryllups dager
vi er 6 eller 8 på tall, og printet da inn datoer med det som resultat
og valgene da er: 16/9:8 - 23/9:6 - 25/9:8 - 4/10:6 - 6/10:8 - 15/10:8 - 22/10:6
24/10:8 - 31/10:6 - 3/11:6 - 5/11:8 - 12/11:6 - 14/11:8 - 21/11:6 - 23/11:8 - 30/11:6
En av disse blir det.. Tviler på det blir før, og blir ikke etter.. Så nå gjenstår det å se..

Tallet 6 inkluderer å ta seg av syke eldre foreldre - og det kan stemme med oss.
Men jeg liker bedre tallet 8 hehe som sier vi visste at vi var ment for hverandre
første gang vi så hverandre osv. og det stemmer og hihi

Ang bryllups datoer så passer 4,6 og 15 oktober med tanke på mutterns bursdag
og 14 november er bursdagen til min avdøde oldefar, som jeg hadde et veldig nært forhold til
og kunne faktisk tenkt å gifte meg på den dagen.
Men... jeg har ikke lyst å vente sååå lenge..huff..Jaja vi får se hva som skjer..

Hva betyr dette tro: og dette:

Baby syk? Eller et eller annet engelsk ord? [:-] Har grubla lenge på dette hehe..

BS = Bullshit[8D]

Forresten, jeg har skiftet firma nå, og jobber for samme firma som mamma. Er på jobb i dag mellom 5 og 8, så da er det bare til å ringe å spørre etter Angelicka! *Ler*

ORIGINAL: Angelicka23

BS = Bullshit[8D]

Forresten, jeg har skiftet firma nå, og jobber for samme firma som mamma. Er på jobb i dag mellom 5 og 8, så da er det bare til å ringe å spørre etter Angelicka! *Ler*

Bullshit?[8|] Du tuller nå?[8|][:D]

Begynt å jobbe der du og nå [:D] woow.. grattis!! [:D] Måtte du ikke testes da? og ble godkjent? woow [:D]
Ja kansje jeg skulle tatt en tlf hehe [:D]

15 oktober hehe.. Hur er din far da? lol [:D] Om jeg skulle forbinde bryllupps dagen med noe mener jeg hehe [:D]

Syns jeg ser meg i "framtia" Ja vi gifta oss den 15 oktober og det er på bursdagen til ei Randolf på bv [:D] lol

Huff ja nå er det jobbehelg..[:'(]
Begynner kl 3..til 10...
så opp igjen imårra tidlig jobbe fra halv åtte til halv fire..
så på søndagskveld fra 3 til 10.. og så mandag dag ..
huff.. vil mye heller være hjemme!! [8D][:D]

Jeg er jaggu meg heldig som kan sitte hjemme og jobbe ja[:D]

ORIGINAL: Emja

15 oktober hehe.. Hur er din far da? lol [:D] Om jeg skulle forbinde bryllupps dagen med noe mener jeg hehe [:D]

Syns jeg ser meg i "framtia" Ja vi gifta oss den 15 oktober og det er på bursdagen til ei Randolf på bv [:D] lol

Pappaen min er en grei kar han[:)], sta som et esel, elsker fisk og spesielt tørrfisk tror jeg, elsker sport spesielt fotball og jeg har så lenge jeg kan huske sett alle nyttårshopprennene med han[:D] Bruker briller og hører litt dårlig[:D][:D][:D] Han blir forresten 52 år[;)]
Men er ikke 15 oktober første vinterdag da? Kanskje det er bedre minner om dagen[:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Pappaen min er en grei kar han[:)], sta som et esel, elsker fisk og spesielt tørrfisk tror jeg, elsker sport spesielt fotball og jeg har så lenge jeg kan huske sett alle nyttårshopprennene med han[:D] Bruker briller og hører litt dårlig[:D][:D][:D] Han blir forresten 52 år[;)]
Men er ikke 15 oktober første vinterdag da? Kanskje det er bedre minner om dagen[:D]

Åja er det første vintersdag og? hehe [:D] det visste jeg ikke[:)] 
Ja han hørtes ut som en kjempekar han far din!! [:D] hehe, men ja kansje du har rett i at første vintersdag blir litt bedre lol [:D]

ORIGINAL: Angelicka23

Jeg er jaggu meg heldig som kan sitte hjemme og jobbe ja[:D]

Puhh.. ikke rettferdig!! [8D][:D] hehe.. 
Så du får sitte hjemme ja..
Ja det må jo være greit.. Trodde dere kansje
måtte ned på et kontor eller noe..
Men når jeg tenker over det, så hørtes det ut
som om de var hjemme de jeg ringte til og [:)]

Ja nå er jeg nettopp kommet fra jobb..kveldsvakt igår og dagvakt idag..
Fytti grisen så varmt det er.. Tror det er 30 grader her alså [8D]
Men jeg nyyyyyyter det likevel..[:D]
Tror vi må ut å bade nå [:)] Benytte sjansen mens vi ennå har litt godvær [:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Åja er det første vintersdag og? hehe [:D] det visste jeg ikke[:)] 
Ja han hørtes ut som en kjempekar han far din!! [:D] hehe, men ja kansje du har rett i at første vintersdag blir litt bedre lol [:D]

Hehe[:D] Ja er nok bedre å ha andre minner om dagen enn min far[:D][:D][:D]

Fytti grisen!! Nå er jeg sjokket.. Naboen min, en eldre damesom bor alene, har leid conteiner.. Og nå mitt på natta har jeg sett flere som har komt å tømt tingene sine.. Fytti så frekt! [8D]
tenk..istedet for å spørre så lurer de seg ut på natta å kaster..
Hun må jo betale for det..stakkars dame..

Men nå sier jeg god natt!! Håper bare jeg får sove i denne varmen..

Ja nå er det ei stund sia jeg har vært her inne.. Tror jeg trengte en pause..
Idag har dattera mi bursdag.. Gratulerer med dagen lille venn [:)]
Og idag skulle jeg hatt mensen..men den er ikke kommet..
kommer vel ikveld tenker jeg..
Drømmer mye rart for tida, og det sliter på..
Håper bare alt i livet ordner seg snart..

Der var du lille venn!
Har savna deg [:D]

Gratulerer med dagen til jenta di 

ORIGINAL: Kaizer

Der var du lille venn!
Har savna deg [:D]

Gratulerer med dagen til jenta di 

Å tusen takk for det [:D] Og det var kjekt å høre at jeg var savnet! hihi [:D]
Noen flere som har blitt gravide eller? Av dem "goe gamle kjente"? [:D]

Ja idag kom tanta.. og time til gyn er bestillt..
Skal også ta livmorhalskreft prøve da.. så er det gjort..

Var hos legen idag, og blodprosenten har steget og var fin nå. Og så snart
vi fikk svar på jernlager prøven så kunne jeg slutte med duoferon tablettene om
jernlageret og var ok.

Så nå gjenstår det bare å se.. Begynner å bli trøtt av alt..
Blit spådd histen og pisten om at jeg blir gravid med tvillinger snart..
freaker jo litt ut av den tanken [8D] Holder i massevis å føde en av gangen! [8D][:D]
Men,men.. må jo ta alt jeg har blitt fortalt med ei klype salt, og se å holde meg
unna alle de spåkjærringene hehe..[8D] Blir jo sprø av alt.. Nei..holde meg til Angelicka23 jeg!
En gutt i oktober passer utmerket! [:D][:D] hehe..
PS: VAR IKKE DENNE KUL VEL HIHI [:D]

Back
Topp