Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Angelicka23
BS = Bullshit[8D]
Forresten, jeg har skiftet firma nå, og jobber for samme firma som mamma. Er på jobb i dag mellom 5 og 8, så da er det bare til å ringe å spørre etter Angelicka! *Ler*
ORIGINAL: Emja
15 oktober hehe.. Hur er din far da? lol [:D] Om jeg skulle forbinde bryllupps dagen med noe mener jeg hehe [:D]
Syns jeg ser meg i "framtia" Ja vi gifta oss den 15 oktober og det er på bursdagen til ei Randolf på bv [:D] lol
ORIGINAL: RANDÅLF
15 oktober hehe.. Hur er din far da? lol [:D] Om jeg skulle forbinde bryllupps dagen med noe mener jeg hehe [:D]
Syns jeg ser meg i "framtia" Ja vi gifta oss den 15 oktober og det er på bursdagen til ei Randolf på bv [:D] lol
Pappaen min er en grei kar han[:)], sta som et esel, elsker fisk og spesielt tørrfisk tror jeg, elsker sport spesielt fotball og jeg har så lenge jeg kan huske sett alle nyttårshopprennene med han[:D] Bruker briller og hører litt dårlig[:D][:D][:D] Han blir forresten 52 år[;)]
Men er ikke 15 oktober første vinterdag da? Kanskje det er bedre minner om dagen[:D]
ORIGINAL: Angelicka23
Jeg er jaggu meg heldig som kan sitte hjemme og jobbe ja[:D]
ORIGINAL: RANDÅLF
Pappaen min er en grei kar han[:)], sta som et esel, elsker fisk og spesielt tørrfisk tror jeg, elsker sport spesielt fotball og jeg har så lenge jeg kan huske sett alle nyttårshopprennene med han[:D] Bruker briller og hører litt dårlig[:D][:D][:D] Han blir forresten 52 år[;)]
Men er ikke 15 oktober første vinterdag da? Kanskje det er bedre minner om dagen[:D]
Åja er det første vintersdag og? hehe [:D] det visste jeg ikke[:)]
Ja han hørtes ut som en kjempekar han far din!! [:D] hehe, men ja kansje du har rett i at første vintersdag blir litt bedre lol [:D]