Emja's Dagbok

Men jeg holder en knapp på Angelicka23 som spådde gutt i oktober [:D]

Nå har jeg sittet i timesvis på bim å spådd folk..fytti grisen..jeg angrer nesten jeg frivillig sa at jeg kunne prøve meg.. for det var plutselig så utrolig mange som ville bli spådd.. ble jo alldri ferdig..måtte bare logge av til slutt..

Men nå skal jeg spå meg selv her og se hva jeg får opp.. så har jeg hvertfall det og skrevet inn til å se tilbake på den den dagen det skjer hehe [:D] Så blir spennende å se hvem som har rett [:D]
Men kan bare ikke for det... "føling er min ting" og jeg føler noe for Angelicka23 hehehehe [:D][:D] (Slapp av Angelicka23 er ikke "sånn" føling lol [:D][:D] hehe..)

Er jeg gravid nå? Nei på første kort.. woow..[8D]
Blir jeg gravid i september? Nei
Blir jeg gravid i oktober? Nei  hmm..[:-] Angelicka23 dahh..[8D]får jo opp nei her jeg[&:][:D] hehe
Når blir jeg gravid? Des-jan-februar
Blir jeg gravid i august?(bare tester korta hehe) Og fikk nei.

Blir jeg gravid med ei jente? Ja
Får jeg tvillinger? Nei på 3 kort

Gifter jeg meg i august? Ja på andre kort.. woooow [:D][:D][:D]
Gifter vi oss på Tinghuset her i byen? Ja på fjerde kort hihi [:D][:D][:D]

Vinner jeg i retten i september? Ja
Vinner jeg igjen på nyåret i retten? Ja
Ja tvi tvi for at det stemmer..

Så spør jeg..blir jeg befruktet innen oktober 2008 er over? Ja.. hmm..[:-]
Mister jeg det barnet jeg først blir befruktet med? Nei    ..  [:-][8|][:-]
Så da har Angelicka23 spådd riktig ang SK? Ja

Ja det var jo noen merkelige svar å få hehe.. Angelicka23.. Kansje jeg blir befruktet innen oktober er slutt da, og at det blir et embryo i november hehe[8D][:D]

Så gikk jeg på do nettopp og tok el. test og SK test. Begge negative. Og i det øyeblikket jeg skulle tørke var tanta kommet.. Så da må jeg atter en gang sjekke hvor lang syklusen egentlig er [:'(] 
.....
Ja sjekket nå.. og den er 28 dager... Hærregud så rart.. Ikke vandt til dette her jeg [&o][:'(]
 Må begynne å lage en sånn ikm syklus liste tror jeg.. så jeg får system i dette..[&o]

Syklus for 2008

Første mensdag - 19 januar   - 28 dager
Første mensdag - 16 februar  - 28 dager
Første mensdag - 15 mars      - 28 dager
Første mensdag - 12 april      - 28 dager
Første mensdag - 10 mai       - 28 dager
Første mensdag - 11 juni       - 32 dager
Første mensdag - 9 juli          - 28 dager
Første mensdag - august        -
Første mensdag - september   -
Første mensdag - oktober       -
Første mensdag - november   -
Første mensdag - desember    -

ÅÅÅÅ! For noen drømmesykluser du har!!! Jeg vil også ha! [:D]

Ja nå har jeg atter en gang fiksa på forsiden og..på mine opplysninger.. og hvis den ene måneden med 32 dagers syklus bare var en glipp og det nå fortsetter med 28 dagers syklus som denne måned så har jeg ikm 6 august..
Får jaggu meg håpe det holder nå!! [8D]
Har tenkt litt på at det kan jo være jern og blod mangelen som gjorde at tr kom for sent sist.. Nå går jeg jo på duoferon tabletter så nå ordner det seg vel..
Gud som jeg har skrevet idag hehe[8D][:D]

ORIGINAL: Kaizer

ÅÅÅÅ! For noen drømmesykluser du har!!! Jeg vil også ha! [:D]

Ja men kan du forstå at jeg blir stressa når det plutselig en måned ikke kommer når det skal???[8D][8D][:D][:D] hehe..
Holdt jo på å bli gal, for jeg går jo normalt etter klokka hehehe [:D][:D]

Snufs..[:(][&o] Må bare få det ut:
Tok ikke mange dagene med "håp" før dritt tanta kom![:'(][:@][>:][&o]
din dumme dumme ku!! ehh..tr..[:'(]

Sånn ja..[:)]
Nå føler jeg meg bedre! [:D]

Jeg har skikkelig skrivedilla idag[8D] huff.. Tror jeg må være i ekstase etter helgen med sambo hehe..[8D][:D]
Men nå må jeg se å logge meg av her.. huff alt jeg har skrevet.. Jaja..
Natta..

Takk for hilsen i dagboken min, koselig at du gidder å lese[:)] Så synd TR kom til deg denne gangen og.... Satser på dette var siste gangen på et år[;)]

ORIGINAL: Emja

Nå har jeg sittet i timesvis på bim å spådd folk..fytti grisen..jeg angrer nesten jeg frivillig sa at jeg kunne prøve meg.. for det var plutselig så utrolig mange som ville bli spådd.. ble jo alldri ferdig..måtte bare logge av til slutt..

Men nå skal jeg spå meg selv her og se hva jeg får opp.. så har jeg hvertfall det og skrevet inn til å se tilbake på den den dagen det skjer hehe [:D] Så blir spennende å se hvem som har rett [:D]
Men kan bare ikke for det... "føling er min ting" og jeg føler noe for Angelicka23 hehehehe [:D][:D] (Slapp av Angelicka23 er ikke "sånn" føling lol [:D][:D] hehe..)

Åååååååååh, så hyggelig at du har følelser for meg[8D] Jeg har nok rett skal du se! Hahaha[:D]

ORIGINAL: Angelicka23

ORIGINAL: Emja

Åååååååååh, så hyggelig at du har følelser for meg[8D] Jeg har nok rett skal du se! Hahaha[:D]

Ja og når jeg føler noe så er det ofte rett!! [:D][:D] 

God helg alle..
end..

Ja idag begynte jeg på jobb igjen..Det var greit nok..
Jern tabletten sitter godt i kroppen nå kan en trygt si..gleder meg til jeg slipper å ta de mer..
får så vondt i magen av de..

Ja nå er Saga99 og mannen og starta prøvingen for fullt.. Begynte i juli.. Vi har jo en liten drøm om å gå gravide sammen, og ha småttiser sammen [:)] Da det hendte sist.. Det var så koselig når vi gikk ute med barna sammen [:)]
Nå er jeg så redd hun blir gravid fort, mens jeg ikke blir.. Med de to første barna var det bare 2 - 3 prøvinger på henne før hun ble gravid.. Så jeg er rimelig sikker på at hun er før oktober..
Og selvsagt håper jeg hun blir..[:)] Bare håper så inderlig sterkt at jeg også blir innen oktober.........

Jeg har et eget nettverk som foreksempel bv eller facebook.. Mitt nettverk's adresse er [link=http://www.alternativt.ning.com]www.alternativt.ning.com[/link] og handler om alt det ukjente. det er ganske nytt og ikke så mange medlemmer ennå, men velkommen skal du være [:)] Dere kan finne forskjelig om tarot, håndlesning, reiki, synske, spøkelser, og mye mer. Du kan melde deg inn i grupper og forum. Laste opp bilder, videoer og musikk. Vi kan snakke om alt det unatulige der inne som om alt er naturlig [:)] Velkommen til å melde deg inn på [link=http://www.alternativt.ning.com]www.alternativt.ning.com[/link]

Huff vet ikke helt hva jeg skal skrive idag..[:-]
Kjeder meg..føler meg tom.. Tenker sånn på den
babyen jeg drømmer om..[&o] Tenker innimellom
"kan jeg være gravid" etterfulgt kommer "nei herregud
har jo hatt mensen" Sånn er det hele døgnet..
Ringer spåkjerringer som alle sier forskjellig..
og mer deppa blir jeg..[&o]
Og så er det så masse annet i livet og..
mye tenking for tiden.. Vil ha litt lykke i livet..[8|][&o]

Tenker hele tiden på hvor rart det er at de to første sk kom overraskende..
mens denne gang når vi planlegger det og ønsker det så mye, så blir jeg ikke..
Hvorfor er det så mye vanskeligere når en vil det?!?!
Vil ikke være 50 år med småbarn heller..............
Vil ha nå mens vi ennå har litt overskudd til et lite barn..
Er så redd for at jeg ikke kommer til å bli gravid mer..
eller at kroppen min ikke er istand til å bære fram et barn lenger..
at jeg mister når jeg blir..
Jeg har aldri vært så klar for å få barn som jeg er nå...
Så hvorfor blir jeg ikke...?
Føler meg udugelig...

Nå må jeg bare ta en liten oppdatering her..
I fjor sommer på ferie i Tyrkia, møtte sambo å jeg på
ei sånn ei sigøynerkone, som spådde oss på gata..
Fulgte etter oss for hun ville spå oss..
Hun sa mye..men en av tingene var at vi kom til å få tvillinger sammen..
Vi har begge tvillinger i familien så jeg fikk jo litt hetta hehe..

Så var det et par andre spådamer jeg ringte etterpå som og sa jeg ville få tvillinger..

Så angelicka23 som sa gutt i oktober..

Så Henning Hai Lee Yang som spår familie forøkelse innen november

Så astarte på magic circle som og sa jeg blir gravid i oktober.

Så astara på guidingvoyse som sa eneggede gutter blir født juni neste år. Dvs at jeg blir fravid i oktober.. Hun nevnte og at jeg ville få hjelp av gunekolog til å få kroppen klar til å takle et sk, og så ville jeg bli. Jeg fikk jo sjokk når hun sa det, for jeg skal jo til gyn. og jern lageret er tomt og blodprosenten lav. Og hun nevnte at jeg ville få en injeksjon med noe og. hmm.. spennende..

Har ringt mange andre plasser og siden vi sambo og jeg ble sammen, og vært på bim osv osv osv.. men alle sier forskjellig..

Men nå har jeg flere forskjellige holdepungter på at det blir oktober... Og mitt personlige horoskop sier det jo og! Så hvis jeg ikke blir gravid i oktober nå så vet ikke jeg! [:D]

Herregud så spennende det blir å se.. Tvillinger skremmer jo vettet av meg men det får så være!! hihi [:D]

Men fra nå av holder jeg meg unna spåkoner! Dyrt dette! hehe.. Men gud så godt humør jeg er i nå som oktober kommer opp på flere hold.. Da klarer jeg hvertfall å holde motet oppe noen måneder til[:)]
PS: Her klipper jeg navnestrengen når jeg var med på en venninnes fødsel.. Det var stort det! [:D]

Back
Topp