Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Huff er skikkelig glad for alle som er blitt gravide her... men føler jo og at alle jeg har blitt kjent med her i FSK forlater meg[:(] Vil jo ha noen av dere her med meg til jeg også blir gravid.. men kan jo ikke ønske det heller, for jeg vil jo at dere alle skal bli gravid..[8D][:)] Jeg vil og bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....[:(][&o] snufs.. Nei får sette igang med litt husarbeid her..så jeg slipper å tenke så mye...
Huff skulle aldri begynt det husarbeidet...[8D]
Utrolig hvor mye som kommer fram når en graver[:'(]
Dess mer jeg rydder og vasker, dess mer finner jeg..[&:][:'(]
Måtte bare ha en liten BV pause..
Huff..jaja back to work...
Nei nå begynner jeg å håpe igjen..samtidig som jeg er redd jeg er syk.. Fikk brev fra legen om at blodprosenten min hadde gått ytterligere ned og at jeg måtte komme inn til videre utredning. Jeg har følt meg litt ute av form i det siste men trodde det var noe annet.. Men har kjøpt en hel haug med vitaminer, og den dagen jeg tok blodprøvene hadde jeg tatt massevis av de vitaminene, og likevel har blodprosenten som var lav blitt enda lavere.. Høy senkning har jeg og... Jeg tok en graviditets test igjen bare for å utelukke atter en gang... Og der var der en skyggestrek.. og så forandret den seg til at plassen streken skal være mister farge men blir innhult på en måte så det likevel vises...og to små røde prikker ved siden... Pokker så merkelig... Jeg tørr alldeles ikke tro at jeg er over en måned på vei...Nei...to good to be true.. Så nå er jeg redd jeg har fått kreft eller noe...huff så frustrerende..[&o][:'(][&o] Er så mye i livet mitt nå...orker ikke sykdom på toppen av det hele[:(][:o][&o] Om jeg skulle være så heldig å være gravid..........hvorfor vises det så sent?!?!?! Huff nei...er nok ikke...er nok sykdom...huff..huff..huff..[:o]
Hadde den rare drømmen natt til lørdag...Får den ikke ut av hodet... Drømte om at jeg ble gravid..og at vi fikk barnet.. og drømte om masse opplevelser vi hadde som familie.. Barnet som var en gutt var vel ca et år gammel innen jeg våknet...Var så sprøtt..Drømte i detaljer om hverdagen i svangerskapet..fødselen...etter fødselen og et år fram.. Så begynte jeg å tenke i drømmen...Husker at jeg satt der med barnet og tenkte..at alle "minnene jeg hadde" var rare.. At jeg begynte å tvile på om det var sant... Og spurte meg selv om jeg drømte..Og sa til sambo dette..og vi fikk panikk..så var det noen som ville ta babyen fordi den eksisterte jo egentlig ikke fordi det hele var en drøm...Husker vi ble desperate og prøvde å gjemme babyen vår for at guds engler eller hvem det nå var ikke skulle ta den i fra oss.. Det siste jeg husker var at, om dette er en drøm så vil jeg ikke våkne, for jeg vil være med babyen min..har opplevd så mye......Og så våknet jeg...og ble kjempeskuffet.... Er jo helt rart at jeg drømte så mye... Jeg har hørt at en drøm bare varer i 7 sekunder, og fatter ikke hvorfor jeg husker så mye... Kansje jeg har vært i en sånn mellom søvn og våken fase og fantasert...Nei ikke vet jeg...men det var sprøtt.. By the way..så sliter jeg med å sove denne natten...Er tropenatt her.. Svetter som en gal...er sååå varmt.. Men får prøve igjen..natta..
Å det er sånn herlig vær..er over 25 grader her tror jeg..[:)] Gleder meg til arbeiderne blir ferdige på balkongen, så vi får nyte sola utforbi [:)]
Ellers så savner jeg Sambo sååååå mye....[&o] Gleder meg sånn til han kommer hjem.. Og gleder meg sånn til han bare skal jobbe her.. Er så lei av å savne ham hele tida..[&o]
Unga har vært på hyttetur i helga, så det har bare vært meg her..gud så kjedelig [8D] Savner liv i stua! [8D][:)] Skal bli godt å få dem hjem![:)]