Emja
Forumet er livet

Dagboka mi 

Tror det er en god ide å føre dagbok her.. Har sittet her på Bv hele døgnet nå nesten siden el dagen..Er jo til å bli sprø av..Dagene timene minuttene går så seint..Vil bare våkne opp til positiv test den 9 mai..og juble..Men det føles som om den dagen alldri kommer..snufs..
Alle de rare tankene jeg har i hodet..huhh..er jo blitt helt tullete.. Og IKM dagen kommer jo ikke fortere uansett hvor mye jeg sitter og tenker på det.. Så hvorfor får jeg ikke fred til å tenke på andre ting
Sitter jo bare her og skriver innlegg og svarer på innlegg hele døgnet...Er jo helt besatt på at jeg må være gravid denne gangen..
Derfor vet jeg at skuffelsen blir ekstrem på IKM dagen...Når testen er neg.
Sitter å grubler hele tiden på om sambo's celler var gode svømmere..om de har overlevd 3-4-5-6 dager..Om en av de har levd fram til egget droppa og brutt seg inn i det..Snufs..Uansett hvor mye jeg grubler så får jeg ikke svar før 9 mai..
Sambo sa først at jeg måtte slutte å tenke så mye..at jeg sikkert ikke var...Så spurte jeg hvordan han kunne være så sikker på det..Men da sa han at ja, han visste jo ikke.. Vi kom jo sammen tirsdagskveld (og det sier de og skal hjelpe for da drar sjeden sæden lenger opp) og onsdag morgen og.. Han reiste jo onsdag.. Det er så typisk..Kunne han ikke vært her fram til el...?!?!
Må er eneste håpet at alt har klaffet likevel...Guuud som jeg håper..
Tok en test ikveld bare for å roe meg ned litt..trengte å se en neg test..så jeg hvertfall får sove inatt..huff..for et liv hehe..
Jeg vil ha baby nå!!! Snufs..
Ja.. det var mitt Patetiske innlegg.. Tro hva jeg har å komme med imårra hehe..
Alle de rare tankene jeg har i hodet..huhh..er jo blitt helt tullete.. Og IKM dagen kommer jo ikke fortere uansett hvor mye jeg sitter og tenker på det.. Så hvorfor får jeg ikke fred til å tenke på andre ting

Sitter jo bare her og skriver innlegg og svarer på innlegg hele døgnet...Er jo helt besatt på at jeg må være gravid denne gangen..
Derfor vet jeg at skuffelsen blir ekstrem på IKM dagen...Når testen er neg.
Sitter å grubler hele tiden på om sambo's celler var gode svømmere..om de har overlevd 3-4-5-6 dager..Om en av de har levd fram til egget droppa og brutt seg inn i det..Snufs..Uansett hvor mye jeg grubler så får jeg ikke svar før 9 mai..
Sambo sa først at jeg måtte slutte å tenke så mye..at jeg sikkert ikke var...Så spurte jeg hvordan han kunne være så sikker på det..Men da sa han at ja, han visste jo ikke.. Vi kom jo sammen tirsdagskveld (og det sier de og skal hjelpe for da drar sjeden sæden lenger opp) og onsdag morgen og.. Han reiste jo onsdag.. Det er så typisk..Kunne han ikke vært her fram til el...?!?!
Må er eneste håpet at alt har klaffet likevel...Guuud som jeg håper..

Tok en test ikveld bare for å roe meg ned litt..trengte å se en neg test..så jeg hvertfall får sove inatt..huff..for et liv hehe..
Jeg vil ha baby nå!!! Snufs..
Ja.. det var mitt Patetiske innlegg.. Tro hva jeg har å komme med imårra hehe..

Syklus for 2008
Første mensdag - 19 januar - 28 dager
Første mensdag - 16 februar - 28 dager
Første mensdag - 15 mars - 28 dager
Første mensdag - 12 april - 28 dager
Første mensdag - 10 mai - 28 dager
Første mensdag - 11 juni - 32 dager
Første mensdag - 9 juli - 28 dager
Første mensdag - 7 august - 29 dager
Første mensdag - september -
Første mensdag - oktober -
Første mensdag - november - 5 november - E.l 18 nov.
Første mensdag - desember - 3 des dag 29. Men testet Positivt 1 desember [:D]

snart..
men likevel..[&o] Og så tror jeg ikke cellene har levd helt fra onsdags morgen fram til
så jeg skal
mer enn noe annet i

om at han please måtte

Gjett om jeg var stolt da