Emja's Dagbok

Emja

Forumet er livet

Dagboka mi

Tror det er en god ide å føre dagbok her.. Har sittet her på Bv hele døgnet nå nesten siden el dagen..Er jo til å bli sprø av..Dagene timene minuttene går så seint..Vil bare våkne opp til positiv test den 9 mai..og juble..Men det føles som om den dagen alldri kommer..snufs..
Alle de rare tankene jeg har i hodet..huhh..er jo blitt helt tullete.. Og IKM dagen kommer jo ikke fortere uansett hvor mye jeg sitter og tenker på det.. Så hvorfor får jeg ikke fred til å tenke på andre ting
Sitter jo bare her og skriver innlegg og svarer på innlegg hele døgnet...Er jo helt besatt på at jeg må være gravid denne gangen..
Derfor vet jeg at skuffelsen blir ekstrem på IKM dagen...Når testen er neg.
Sitter å grubler hele tiden på om sambo's celler var gode svømmere..om de har overlevd 3-4-5-6 dager..Om en av de har levd fram til egget droppa og brutt seg inn i det..Snufs..Uansett hvor mye jeg grubler så får jeg ikke svar før 9 mai..
Sambo sa først at jeg måtte slutte å tenke så mye..at jeg sikkert ikke var...Så spurte jeg hvordan han kunne være så sikker på det..Men da sa han at ja, han visste jo ikke.. Vi kom jo sammen tirsdagskveld (og det sier de og skal hjelpe for da drar sjeden sæden lenger opp) og onsdag morgen og.. Han reiste jo onsdag.. Det er så typisk..Kunne han ikke vært her fram til el...?!?!
Må er eneste håpet at alt har klaffet likevel...Guuud som jeg håper..
Tok en test ikveld bare for å roe meg ned litt..trengte å se en neg test..så jeg hvertfall får sove inatt..huff..for et liv hehe..
Jeg vil ha baby nå!!! Snufs..
Ja.. det var mitt Patetiske innlegg.. Tro hva jeg har å komme med imårra hehe..

Syklus for 2008
Første mensdag - 19 januar   - 28 dager
Første mensdag - 16 februar  - 28 dager
Første mensdag - 15 mars      - 28 dager
Første mensdag - 12 april      - 28 dager
Første mensdag - 10 mai       - 28 dager
Første mensdag - 11 juni       - 32 dager
Første mensdag - 9 juli          - 28 dager 
Første mensdag - 7 august     - 29 dager
Første mensdag - september   -
Første mensdag - oktober       -
Første mensdag - november   - 5 november - E.l 18 nov.
Første mensdag - desember    - 3 des dag 29. Men testet Positivt 1 desember [:D]

Takker for det [:)] Ja må bare krysse alle fingre jeg har og be til alle høyere makter som fins lol[8D][&:][:D]

Ja så var jeg her igjen..
Vært på kveldsvakt ikveld..og snart opp igjen på tidlig vakt..Så jeg må snart..
Har tenkt mye idag og..og kjent diverse symptomer..stikkninger ved eggstokkene,
ømme bryster,vonde knopper..og rar følelse i kroppen..Men..
helt ærlig..så tror jeg ikke jeg er gravid[&o]
Min første fruktbare dag, var dagen sambo reiste på jobb..og han var sjuk den dagen..
kom..men likevel..[&o] Og så tror jeg ikke cellene har levd helt fra onsdags morgen fram til
lørdagsettermiddag..snufs..[&o]
Nei..er nok ikke gravid..bare fordi jeg vil det så sterkt..
De to første svangerskapene var ikke planlagt, og kom overraskende.. så jeg skal
vedde på at nå som jeg og sambo ønsker et lite kjærlighetsbarn mer enn noe annet i
verden.. så skjer det ikke[&o][:o][:(] Snufs..
Har ikke vært forsiktig sammen en eneste gang.. Han kommer alltid, og hopper alldri ut..
men nei..[&o] Jeg tror det er meg..tror jeg er blitt for gammel..ikke kvaltitet i eggene lenger..
og så røyker jeg..trener ikke..overvektig..og det som er..
Spiser sundt..men alle de der lokkefellene med godiser på jobben ødelegger alt..[8D]
Nei 11 dager til jeg kan teste, men tror ikke det er vits i.. Vil bare drukne meg i jobb og glømme
hele SK tanken[&o] 

MEN KLARER JO SØREN IKKE DET HELLER DA!!!!!![8D][8D][8D][8D][8D][8D][:D][:D]

JEG MÅ BARE VÆRE GRAVID!!!!! JEG MÅ BARE!!!!![&:][8D][&:][8D][:D]

Jeg er så utrolig pessimistisk..er helt sykt..Ba til Gud igår å greier, om at han please måtte
la meg få lov å være gravid..at jeg skulle slutte å røyke og det ene med det andre..jaujau..
måtte rett på bensinstasjonen i pausen på jobben å kjøpe røyk..da var jeg helt nærvevrak
etter den jæ... nikotinen [8D][:'(][:@][&:][8D] Så.. så lenge klarte jeg å holde meg..[&:]

Huff hvordan skal dette gå?!?!

Men ja å sitte 24/7 å tenke på om jeg er gravid eller ei fram til 9 mai..huhh..det kommer til
å drive meg til vannvidd..Så jeg blir nødt å distansere meg litt..

MEN GÅR JO IKKE DET HELLER!!!!!![8D][8D][8D][8D][&:][&:][&:][&:][8D][8D][8D][8D]

Hva pok... skal dette merkelige vesnet av et hunnkjønn jeg er finne på?!?! [&:][8D][:D]

Jaja..fikk jo lufta skolten her litt da..hjelper å skrive ned tankene..[:)] Satser på
at jeg får ned noen litt mer normale ord i dagboka imårra da[8D][:D]

Et siste PS: Kjære Gud, om du hører meg...[&:][8D] Please la meg være gravid nå..[:D]

Hei! [:D]
Ja det er vanskelig å kontrollere disse tankene...
Når det eneste en ønsker seg er en positiv test så blir alt annet helt uvesentlig.
Reiser heim fra nordsjøen i dag og skal prøve å holde meg til fredag før eg tester, men om eg klarer det er en helt annen sak.[:)]
Krysser fingrene for deg/dere at det har klaffet denne gangen  

Ja du har så rett så rett[8D][:D]hehe..
Takker for ordene, og så får du ha masse lykke til du [:)]
Kryse fingre  krysse fingre  krysse fingre

Ja så var det tid for dagbok igjen[:)]
Det har vært litt av en dag..Straks etter jobb logga jeg meg på her, og det tok ikke lange tida før gjengen her inne fikk meg frista til å få spådd meg.. Dagen idag så har det store samtale emnet for flere her vært spåing..Om de var gravid, om kjønnet, om når de ble gravid, at de ikke var gravid osv osv.. Jeg ble da så nysgjerrig at jeg måtte finne ut hvor det var alle ble spådd henne, for det ville jeg og bli hehe[8D][:D]
Vel det var visst på [link=http://www.barnimagen.com]www.barnimagen.com[/link] på en spå side der.. Før jeg visste ordet av det var jeg og hekta..Spurte flere plasser..men tok jo si  ti å få svar, for det var jo så utrolig mange der inne som lurte på ting..I mellomtia, spådde jeg noen her inne, med mine tarot kort.. Men tror det var meg selv de der korta handla om..tror ikke det funka helt over nettet det der.. Jeg er jo ikke synsk heller..og lang tid å skrive ned alt tok det og..Så nei..dropper nok den der spåinga framover ja.. Greit nok med ja/nei spørsmål..Men tror egentlig det er best proffene får ta seg av det der hehe[&:][8D][:D]
Jeg fikk svar av ei Eli på bil etterhvert og hun spådde jente på meg i september..hmm..ja får jo se hehe[:)]
Men det sprøeste var jo her tidlig ikveld,jeg satt og kikka på denne spå sida på bim, så hører jeg mobilen til guttungen begynner å hyle villt fra soverommet..Han var ute så jeg sprang inn å su til å svare..men så var det en sms han hadde fått..Da jeg kikket mer så jeg det var sms der det sto: ring synske Heidi og få svar osv..at hun var utrolig treffsikker i sin spå..Var synsk og brkte ikke hjelpemidler..
Jeg begynte jo å tenke igjen..hmm..rart at den der sms'n kom inn akk nå...hmm..nei så jeg tok tlf fatt å ringte..[:D]Ble for nysgjerrig til å la være hehe[:D][8D]
Jeg gidder ikke å gå inn på alt her, men jeg sa med en gang at jeg bare lurte på om jeg var gravid..og før jeg visste ordet av det hadde hun lagt ut om en hel del i livet mitt som er viktig nå, og som hun alldeles ikke kunne vite noe om.. Jeg kunne ikke fatte hvordan hun kunne vite alt uten at jeg hadde sagt et ord..Ledet henne ikke inn på noe som helst..hmm..[8D] Men hun sa at jeg er gravid nå (senest neste måned,og det går ikke fordi sambo er i utlandet, så det må være nå) og at det var jente..Hun sa med en gang at hun så kjønnet..helt klart å tydelig..Men sa ikke til meg hva det var..Så jeg sa jo; Jaaa hva er det da..?!; Ja hun holdt igjen fordi noen ikke ville vite.. Jeg sa at jo selvsagt vil jeg vite hehe..[:D] er jeg gal nok til å ringe spådame så kan jeg like godt få høre alt lol[:D]
Jeg håper hun har rett..at jeger gravid med ei jente..jeg har følt meg så glad etter det..som om alt faller på plass[:D] 
Om hun har feil så syns jeg det er rart, når hun visste så mye annet om meg..og jeg sverger!! sa ikke et ord..så hun kan umulig ha gjettet..
Merkelig...
Jaja nå får jeg hvertfall sove godt i natt.. [:)]

Har tatt test i dag og hehe..ikke morgen urin og ikke ikm før 9 mai..men denne jenta har billigstrimler hun har tenkt å bruke opp lol [8D][:D] Er blitt avhengig av at jeg må ha min daglige dose med negative tester[8D][>:][8D][:D]

PS: Kjære Gud Please la meg være gravid[8D][:)][:D][8|]please..

Natta..

Gratulerer med dagbok [:D]
Spennende å lese om denne her spåingen!!!! Hvor får man gjort det? Vet du om andre plasser en bim?
Lykke til med prøvingen, satser på 2 streker for deg denne måneden

ORIGINAL: Mammamilla

Gratulerer med dagbok [:D]
Spennende å lese om denne her spåingen!!!! Hvor får man gjort det? Vet du om andre plasser en bim?
Lykke til med prøvingen, satser på 2 streker for deg denne måneden

Takker for det[:D]
Ja den spåingen den spåingen..hehe[:D] Jeg var jo helt med igår lol[8D] Men idag er jeg ikke så sikker igjen hehe..
merkelig det der hehe[:D]
Jeg vet ikke om andre plasser enn bim der en kan stille spm og få svar..
Vet bare om disse telefon tjenestene som koster en formue hehe[8D]
Men du kan jo kikke på google eller noe å se[8|][:)]
Jeg ringte jo "Synske Heidi"
Men jeg kan jo være litt forsiktig med å skrive telefon nummer til jeg vet om hun spådde rett eller ei hehe[8D][:)]

hehe.. Ja, jeg søkte litt på google, men kom over altfor mange sider der det kostet så mye. Så var jeg innom bim, men der var det så mange som hadde skrevet inn at jeg gadd ikke vente på svar en gang. Er litt utolmodig [:D] Hehe.. Hvis Heidi har rett får du gi meg nummeret hennes [:D]

Hehe ja det skal jeg gjøre vet du[;)]
Hun Heidi sa og at alle gjør feil når de ringer spådamer
og sånn..At det er lureri og koster mye..
Mens der på den synske linjen er alle sjekket ut og kvalifisert som
synsk.. bruker ikke kort eller noe..
Så jeg tror mer på det..
Men som sagt..tar ingenting for gitt før jeg får to streker hehe[:D]

Guuuud som jeg kjeder meg idag.. Og grublinga er igang igjen[8D][8|]
den 9 mai kommer jo alldri..pokker..[&o]
Hadde jeg enda bare hatt noe å gjort på[8D][&:] men nei..............her sitter jeg..[&o]
Ikke lyst å gjøre noenting..og da går jo hvertfall tia seint..[&o]
Har bare lyst å legge meg..og sove til den 9 mai..Ja det har jeg lyst til[8D][:D]
Men kan jo ikke det heller..Har jo barn her fra før..[:)] Men de er så store nå..vil ikke være
hjemme med kjedelige mamma hehe[8D] Guttungen er å spiller bortekamp nå..Håper de vinner
tvitvi De vant 11-0 sist kamp Gjett om jeg var stolt da Guttungen var keeper
og slapp ikke inn et eneste mål hihi
Mens jentungen er ute med veninnene sine..De kan krangle de hehe..Herregud så fort jentene
blir uvenner og venner lol [:D]
Men meg har de ikke tid til lenger..nope hehe[:D]

Ååhhh..jeg kjeder meg sånn.. Vil være GRAVIIIIIIIIIIIIIIIIIIID!!!!!!!
Ikke har jeg jobben til tidsfordriv heller nå..fri helt til fredagskveld..Men så er det jobbehelg..
men tanken på at det bare er 6 mai når jeg har fri fra jobb igjen er og frustrerende..
huff så lang tid alt tar!!!!!
dette er skikkelig pining av kvinnementaliteten Gud!!! Hører du!!![8|][8D] La oss vente så lenge på svar,
og så er svaret kansje nei!!!!! Ikke noe kjekt!! Snufs..[&o][8D]

Rart hvor religiøs en blir når en vil ha noe hehe[:D]

Nei ærlig talt..jeg har alltid trodd på gud..men......ja...snakker vel mest me ham når jeg vil ha noe..huff...
Ikke straff meg for det da...
PPPPPLLLLEEEEAAAASSSSEEEE La meg være gravid.........................................[8|][:D][8|]........[8|].....[8|][8|]??[:)]

Da var det kveld igjen..
Dagen idag har vært Pyton!![:'(]
Har vært så utrolig pessimistisk idag..
Det å ønske å være gravid er jammen meg ikke lett[8D]
Har kjent masse, og grubler meg ihjel om det er sumptomer
eller pms.. Og dess mer jeg har grubla, dess mer forvirra har jeg
blitt..[&o]
Har prøvd å gi meg selv litt god behandling ikveld, med hårfarging
og dove bruningskrem hehe..[8D]
Men..det hjalp ikke stort..så snart jeg satte meg ned med pc'en
begynte jeg å gruble igjen[&:]
Får bare håpe dagen imårra blir bedre..
Orker ikke å være prøver hvis det tar lang tid, og det er som dette
hver gang..
Når håpet er sååå stort, samtidig som pessimisten i meg er enda større
så er det ikke bra..
Jeg tenker hele tia tanker som "Jeg vet jeg ikke er gravid, jeg vet det bare" og "Lykke skjer alldri meg"
og "Jeg blir ikke gravid, bare fordi jeg ønsker det så mye"
Og dess mer jeg tenker, så føler jeg disse smertene/murringene jeg har er pms..
"Føler jeg furter som en unge, og synes livet er urettferdig!!"[X(][:'(]

Utrolig kjipt å syns så synd på seg selv!![>:][:'(][:D]

Natta.................

Hehe synes denne var litt morsom da[:D]

Min vakre sønn da han ble født[:)]

Min vakre datter da hun ble født[:)]

Og så håper jeg at jeg får lagt til bilder av flere babyer etterhvert hehe[8D][:)][:D]

1 mai og sommeren kommer snart for alvor[:)] Humøret er mye bedre idag enn i går.. Takk og lov hehe[8D][:D]
Jeg ser det er andre som har det værre enn meg..Og tenker at Guuh de er tøffe sterke mennesker
Jeg håper jeg har styrken til å holde ut lenge om det må.. men føler meg så svak allerede..
Men..får ta en dag av gangen, og idag lot jeg være å teste meg, så det er nok derfor humøret
er bedre.. Så jeg skal prøve å ikke teste meg imårra heller..[8D]
Nå er det nesten helg og jeg går på jobb fire dager på rad før jeg får fri femte dagen,
og da kan det jo hende jeg kan teste..
Det eneste rare med tankene mine, er at hver gang jeg tenker; "Nei ærlig talt, jeg er ikke gravid"
Så dukker det opp masse annet i hodet som; " Ja men hva med det du kjente da, eller da, eller da"
Hmm ikke til å bli klok på det der........[&:][8D]
Prøve å ramse opp det jeg har kjent/opplevd til nå:
Murring i magen
Stikninger i eggstokkene
Diare
Influensa symptomer
El sekret de 3 første dagene etter el
Store Humørsvingninger
Besatt av BabyVerden hehe
Hetetokter
Kynnere (hadde det forige SK og fra start)
Må på do å tisse hele tida
Men alt dette kan vel like så godt være sånt jeg får før mens..så kansje jeg bare
er premenstruel hehe[8D][:D] Men det vil testen vise om en ukes tid fra nå..[:)]
Guuhd så lenge til[&:][8D][:'(]
Kul fjærnkontroll hehe [:D] Var en sånn'en jeg skulle hatt hehe[:D]
Eller var det helst sambo som ville hatt denne lol [:D]

Oh... jeg kjenner meg så godt igjen i det du tenker på.
Jeg forstår bare ikke hvorfor vi jenter skal bli så forferdelig opphengt i hele greia! :-P

Håper det går bra med deg og at spiren sitter der den skal nå. ;-)
Kanskje vi begge er gravide nå uten å vite det? Vi får håpe på det.

ORIGINAL: Surita

Oh... jeg kjenner meg så godt igjen i det du tenker på.
Jeg forstår bare ikke hvorfor vi jenter skal bli så forferdelig opphengt i hele greia! :-P

Håper det går bra med deg og at spiren sitter der den skal nå. ;-)
Kanskje vi begge er gravide nå uten å vite det? Vi får håpe på det.

Ja krysser fingrene for at vi begge er
Og da blir det ekstra morro å se tilbake på denne dagboka å lese om frustrasjonene hehe[:D]
Men det er en svak stemme i meg som hele tiden sier jeg ikke er gravid..Så jeg tenker at det
måtte være for godt til å være sant..men..men..
Tvitvi [:)]

Ja nå begynner jeg på jobbehelg om en time..[:'(] Føler ikke for å jobbe i disse dager i det hele tatt..
men,men..kansje tiden går fortere til testedagen dag..[8D][:)]
Jeg klarte jo ikke å dy meg..måtte jo ta en test idag..[&:][>:] Og syns pinadø jeg så en "usynlig" strek der..[:D]
Hærregud bare jeg ikke lurer meg selv nå[&:][8D]
En hel uke til testing..puuhh..det virker som så lenge til..[&o][8D]
Jaja..er jo bare å vente..ikke noe å gjøre med det..uansett hvor mye jeg grubler...
Fytti som humøret endrer seg fra topp til bunn til topp osv fra dag til dag..Skikkelig berg og dalbane dette her[&:][8D]
Vel..of you go........work..work...work...

Så var det natt igjen, og her sitter jeg selv om jeg burde vært i seng for lengs siden fordi jeg skal på tidlig vakt på jobb imårra..
Var på sein vakt ikveld..huff..er jo helt rocka i hodet etter kveldsvakt..Hater tidligvakt etter senvakt[:'(]
Jeg har kjent og følt så mye rart idag..er helt merkelig..Meeeeeeen så tenker jeg "Nei huhh..jeg er nok ikke gravid"
Og så håper jeg sånn hele tiden at jeg tar feil når jeg tenker sånn..
De rare lystene og jeg har fått de siste dagene..Har så lyst på noe hele tia..og bare sånn som jeg ellers alldri vil ha..
er helt merkelig.. Jeg HATER frukt og frokostblandinger, og sånn der crunsh musli som jeg kan blande i youghurt eller kultura..
og de siste dagene har jeg vært helt bestatt på det...hmmmmmmmmmm..
På jobben finnes det og masse fristelser..gomler alltid på et eller annet der..(Jobber på en skjermet avd.)
Og ikveld da jeg skulle ordne litt kveldskos til dem så fant jeg fram det vanlige..saft..brus..kjeks, sjokolade osv..
og til vanlig er jeg "kjempehol" på det der..
Men ikveld frista det ikke..jeg følte sug etter et eple!!!!!!!!??????!!!! det er ikke meg i det hele tatt!!![8D][&:][8D]
Så skjærte jeg det opp og satte meg ned og koste meg med det dærranne eplet, og sjo[8D]koladen og det andre på bordet
ville jeg ikke ha..
Om dette er SK symptomer så tenker jeg at lystene starta litt vel tidlig, og da har jeg nok et tøft SK i vente, som med nr 2 sist..
Og ja...jeg bryr meg ikke hvor syk jeg blir..jeg tar alt jeg får..jeg vil ha barn igjen koste hva det vil[:)]
Men problemet er jo at jeg lurer på om jeg selv frembringer disse symptomene fordi jeg ønsker så sterk å kjenne noe..Nesten
som "Innbillt Svangerskap"
Hmm..ikke vet jeg...men jeg håper jo det er et lite nurk inni der..håper av hele mitt hjerte..

Vel..nå må jeg køye enten jeg vil eller ei..skal jo opp om 5 timer puhh[&:][:'(][8D]
Oki..nattinatt til dere alle[:)]

6 dager igjen til testing..gud så leeeenge til..
Jaja..måtte bare innom å skrive litt hehe..vil ha 300 innlegg fortest mulig så jeg får "Medlem" status lol [:D]
Vært på jobb idag, og bare tre timer pause så er det på ann igjen..
men kommer sikkert innom ikveld å rabler ned litt igjen..
Må hvile litt før jeg skal på jobb igjen..er så trøtt..
Så to-tre stk idag som har fått positiv test..guuud som jeg misunner dem[:)][:)]
Men før eller senere må det jo bli min tur og[:)] (før håper jeg)[8|] hører du gud?!? hehe[:D][8|]
Jeje...

Back
Topp