Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende lesning [emoji1] heier på deg og håper det blir en finfin torsdag [emoji4]
Masse lykke til imorgen
Takk for det. Tror jeg trenger det
... negativ... ikke gravid.... alt føles håpløst.. drittlei.. drittlei meg... føler meg tom... gråter.. synes verden er urettferdig.. hver skuffelse er tyngre enn den forrige.. sint.. hvorfor skal det være så jævlig vanskelig?... sliter veldig på psyken... gjør så ufattelig vondt.. kanskje lurt å ringe psykologen min i dag... vil bare grave meg ned...
... negativ... ikke gravid.... alt føles håpløst.. drittlei.. drittlei meg... føler meg tom... gråter.. synes verden er urettferdig.. hver skuffelse er tyngre enn den forrige.. sint.. hvorfor skal det være så jævlig vanskelig?... sliter veldig på psyken... gjør så ufattelig vondt.. kanskje lurt å ringe psykologen min i dag... vil bare grave meg ned...
God klem til deg [emoji173]... negativ... ikke gravid.... alt føles håpløst.. drittlei.. drittlei meg... føler meg tom... gråter.. synes verden er urettferdig.. hver skuffelse er tyngre enn den forrige.. sint.. hvorfor skal det være så jævlig vanskelig?... sliter veldig på psyken... gjør så ufattelig vondt.. kanskje lurt å ringe psykologen min i dag... vil bare grave meg ned...