Emil kom i rekordfart !!

Gratulerer så mye!! Det gikk jammen fort, gitt!
 
Gratulerer!
 
Gratulerer så mye med gutten! Hvordan var det å føde så kjapt? Regner med du ikke rakk smertelindring?
 
Gratulerer :) Da var det kanskje UL-terminen som stemte best alikevel da...
 
Gratulerer! :D
 
Gratulerer så mye! Kos dere på barsel:) Fødte du også i Skien? Fantastiske jordmødre og barnepleiere!
Tusen takk! :) Fødte i Skien ja. De er kjempeflinke her. Føler oss trygge og godt ivaretatt her :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer så mye med gutten! Hvordan var det å føde så kjapt? Regner med du ikke rakk smertelindring?
Tusen takk! Det var helt vilt egentlig. Rakk ikke å tenke, men i ettertid er jeg glad det gikk så fort for riene var vonde!! ;) Rakk ikke noe smertelindring. Fikk på skjorta, opp på benken og så fikk jeg beskjed om å presse med en gang. Sambo var litt skuffa over at han ikke fikk prøve lystgassen. Hihi!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer med gullet:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tusen takk! Det var helt vilt egentlig. Rakk ikke å tenke, men i ettertid er jeg glad det gikk så fort for riene var vonde!! ;) Rakk ikke noe smertelindring. Fikk på skjorta, opp på benken og så fikk jeg beskjed om å presse med en gang. Sambo var litt skuffa over at han ikke fikk prøve lystgassen. Hihi!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hihi :) Så greit egentlig! Synes selv det var veldig greit å ligge i 18 timer og få epidural osv, men beste alternativ til epidural må jo være at det går kjempefort ;) (Mannen min har ikke prøvd lystgass selv om jeg har hatt det under to fødsler, så han er ikke alene. Vi hadde folk inne nesten hele tiden, så han turte ikke ;))
 
Så bra at det gikk så fint! Man det må ha vært veldig heftig mens det stod på. Var det første fødselen?
Jeg fødte på litt over 2 timer selv, men jeg er 2.gangs, da. Det gikk fort første gang også, ca 3 1/2 t. Jeg syns faktisk åpningsfasen var verst (Fra 0-4 cm) den varte ca 12t begge ganger.
 
Gratulerer :)
 
Back
Topp