Emil kom i rekordfart !!

SofieSofie

Lillegutt <3
Januarhula 2014
Da har endelig prinsen vår kommet! Pjokken er 2950 gram og 46 cm lang. Ikke store karen :) Ifølge ULtermin så er han født i uke 37+3 og selvfølgelig helt perfekt.

I natt var fjerde natta på rad som jeg hadde irriterende kynnere. Stod opp 0215 for å ringe føden rett og slett fordi jeg var drittlei av å ikke få sove, og satt meg på do med mobilen i handa. Da gikk vannet. Var på sykehuset litt før 0300 og da undersøkte de meg. Jeg hadde da 8 cm åpning!! Derfra sa det rett og slett PANG og 0422 var prinsen ute. Snakk om styrtfødsel :)

Alt står overraskende bra til og mor, far og baby koser seg på barsel ♥ Da gjenstår det bare å ønske resten av januarbabyene lykke til!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Wow!!! Gratulerer, hørtes ut som en fin fødsel :D Nydelig navn og nydelig størrelse! Poden min veide 2712gram da han ble født 37+0, han legger nå på seg i rekordfart. Størrelse betyr ingen ting ;)
 
Gratulerer! :) kos dere sammen!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer ❤️❤️❤️ ....og fint navn :)
 
Gratulere så mye :) så utrolig sjalu og lei av å vente ;) men gleder meg veldig på vegne av dere som allerede har født.
:) Nyt barsel tiden :D
 
Wow!!!! Det må jeg si! :D
Jeg ber om en så fin og rask fødsel!

Han høres helt perfekt ut! Gratulerer så mye! :) :)
 
Gratulerer så mye med prinsen ! Og for en fantastisk fødsel det høres ut som du har hatt. Fint du kom deg på sykehuset når du gjorde ;)
 
Gratulerer så mye. Godt jobbet med styrtfødsel. Kos deg:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Oi! Gratulerer! så utrolig gøy å høre at det kan være så overraskende og plutselig og ikke minst RASK opplevelse - vil gjerne kopiere den fødselen!!! Nyt dagene :))
 
Gratulerer :) :)
 
Gratulerer så mye! Kos dere på barsel:) Fødte du også i Skien? Fantastiske jordmødre og barnepleiere!
 
Gratulerer så mye med lille Emil :)
 
Gratulerer! :D nå begynner jeg å bli ganske sjalu på alle som er ferdig med fødsel! ;)
 
Oi! Det gikk raskt :D Gratulerer så mye!
 
Back
Topp