Emeralds NSWF blødningsdagbok

Hei Emerald, hvordan går det med dere?
På vei til gynekologen nå for å se om alt er ute. Er en blanding mellom trist og apatisk. Mitt største spørsmål nå er hvordan man kan abortere og samtidig blø så lite. Mindre enn vanlig mens. Men mindre alt ikke er ute da? At den bare er delvis? Det finner jeg snart ut.
Selve fostersekken er jo ikke stor selvsagt, men hva med resten? Jeg er ingen storbløder ved mens heller, men det er jo uansett mer enn dette.
Kommer tilbake med mer etter timen.
 
Da jeg ble gravid med nr to var eldste 10 mnd og vi hadde ikke planlagt to tette. Men jeg fikk jo da SA med super smerter , men tenkte ikke at det var sa forsinket hadde hatt mensen av og på uka før . Hadde da blødd litt nå og da og mer enn spotting . Så viste det seg at jeg var 11 uker på vei og hadde mistet en tvilling . Så da hadde jeg gått rundt to uker med blødning av og på som jeg trodde var rar mens . Etter to MA i ettertid så skjønner jeg jo nå i dag at det var sa når jeg ser på det som kom i do da og med MA etter cytotec .

Svangerskapet gikk fint videre .

Ønsker deg masse lykke til og jeg kjenner følelsen av tomhet og apatisk :Heartred Klem
 
Har fulgt denne tråden din og virkelig krysset fingrene for deg. Veldig lei meg for at det ikke gikk veien. Klem.
 
Da jeg mistet i mars så blødde jeg lite i forhold til første gangen. Til gjengjeld hadde jeg ekstreme smerter. Etter 3 dager uten søvn så dro jeg til gyn, og da sa de at det hadde vært en exu, men at kroppen hadde begynt å jobbe det ut selv og etter observasjon en stund så konkluderte de med at jeg ikke trengte operasjon. Blødde da i bare 4 dager til, så var det over. Av alle abortene mine så var den smertemessig absolutt verst, men med minst blod.

Skjønner godt at du føler deg apatisk. Det der er grusomt å gå gjennom.
Det er vanskelig å vite hva man skal si, men jeg føler virkelig med deg ❤️
 
Det her var trist å høre :( Får håpe prosessen blir så kort som mulig nå og at det sitter en ny spire hos deg snart :Heartred
 
Det blør mer ferskt nå. Men fremdeles ikke mye. Kanskje kroppen klarer å slippe taket nå som hodet vet…
Det går bra med meg så lenge jeg holder meg opptatt, men så snart jeg har et øyeblikk så kommer tårene.
Ta deg øyeblikk til å gråte og sørge ❤️ Det tror jeg faktisk er viktig.
 
Dette blir muligens siste innlegg. Tilbrakt fire timer på sykehus. Fikk en grundig GU, en grundig UL og ny hcg prøve for å være sikker. Fostersekken har blitt mindre siden lørdag, men er der enda. HCG har minsket til 900. «inkomplett spontanabort». Tatt Mifegyne og på onsdag blir det Cytotec.
Så får jeg gå tilbake til prøver-forumet om noen måneder.
 
Håper det ikke blir for smertefullt. Og lykke til videre :Heartred
 
Masse lykke til på deres vei videre i prøvetiden. Det er ufattelig sårt å miste, og ord blir fattige akkurat nå. Men en dag håper og tror jeg spiren vil sitte for dere også:Heartred
 
Tenker på deg.
Ta godt vare på hverandre, det er ikke lett prosess. Håper og manifesterer at det ikke tar lang tid til regnbuen når dere er klar for det.
Klem :Heartred
 
Føler sånn med deg :Heartpink Ta vare på hverandre:Heartpink
 
Et spørsmål jeg ikke helt klarer å finne svar på. Kan man ha sex nå etter første pille, men før cytotecen? Siden jeg ikke vet hvor lenge jeg kommer til å blø etterpå… :sorry:
Ellers går det ganske greit her. Gråt mye lørdag kveld og søndag morgen. Min mann klarte nesten ikke jobbe for han hadde et nyfødt barn ved siden av seg. Konserten gikk bra. Jeg sa et par ord til dirigenten, hun satt på en ekstra sanger på et solostykke og jeg klarte å fullføre.
Dagen i dag har vært laaaang. Og jeg tror hodet har akseptert det nå. Sykemeldt i fem dager.
 
Et spørsmål jeg ikke helt klarer å finne svar på. Kan man ha sex nå etter første pille, men før cytotecen? Siden jeg ikke vet hvor lenge jeg kommer til å blø etterpå… :sorry:
Ellers går det ganske greit her. Gråt mye lørdag kveld og søndag morgen. Min mann klarte nesten ikke jobbe for han hadde et nyfødt barn ved siden av seg. Konserten gikk bra. Jeg sa et par ord til dirigenten, hun satt på en ekstra sanger på et solostykke og jeg klarte å fullføre.
Dagen i dag har vært laaaang. Og jeg tror hodet har akseptert det nå. Sykemeldt i fem dager.
Man skal vel egentlig ikke ha sex mens kroppen holder på med sitt... mener man kan få infeksjon? Men jeg er ikke 100% sikker der altså.

Ikke verst at du kom deg gjennom konsert ❤️

Føler med mannen din. Og deg. Jeg orka nesten ikke å høre om gravide folk eller se babyer i begynnelsen. Det ble lettere etter hvert, men det tok tid ❤️
 
Et spørsmål jeg ikke helt klarer å finne svar på. Kan man ha sex nå etter første pille, men før cytotecen? Siden jeg ikke vet hvor lenge jeg kommer til å blø etterpå… :sorry:
Ellers går det ganske greit her. Gråt mye lørdag kveld og søndag morgen. Min mann klarte nesten ikke jobbe for han hadde et nyfødt barn ved siden av seg. Konserten gikk bra. Jeg sa et par ord til dirigenten, hun satt på en ekstra sanger på et solostykke og jeg klarte å fullføre.
Dagen i dag har vært laaaang. Og jeg tror hodet har akseptert det nå. Sykemeldt i fem dager.
Så lenge du har blødninger skal du ikke ha sex, da livmorhalsen er åpen og det er fare for infeksjoner. Så jeg ville avstått fra det og heller funnet en annen måte å ha det koselig på :)

Masse lykke til med cytotec :Heartpink
 
Back
Topp