Emeralds NSWF blødningsdagbok

Krysser fingrene for at alt er fint og at blødningen gir seg!
 
I går hadde jeg hatt mye vondt i korsryggen. Følte det blødde (brunt) en del på dagtid, mens på kvelden var det veldig lite. Våknet i dag med like lite blødning.
Tok en ny test, og den var svakere enn den på mandag. Riktignok ikke samme merke, men den burde vært sterkere nå. På en side så vil det overraske meg om denne blødningen har vært en abort, for den har vært så lett hele tiden. Har ikke trengt å bruke bind en eneste dag. Samtidig så er det vel ikke overraskende når jeg har blødd i en uke.
Jeg har en digital test liggende og vurderer å bruke den. Men de er så dyre, og den vil liksom skrike et svar til meg. Er svar jeg sikkert ikke vil like. Og jeg venter jo fremdeles på resultatene av blodprøven som vil si det samme.

Og temperaturen min falt i dag.. føler at det er dårlig tegn også.
 

Vedlegg

  • IMG_6789.jpeg
    IMG_6789.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 30
Last edited:
Så deilig å se :)
Kjøp disse testene på nett når det er tilbud 2 for. 3 osv fikk du tatt blodprøve ? Jeg skal ta etterpå idag , så er spent .
 
Så deilig å se :)
Kjøp disse testene på nett når det er tilbud 2 for. 3 osv fikk du tatt blodprøve ? Jeg skal ta etterpå idag , så er spent .
De fleste testene jeg har er fra billig-tester. Men disse nye ble kjøpt på apoteket på lørdag i ren desperasjon. Der er det sinnsyke priser.
Fikk tatt blodprøve i går. Skal ta neste i morgen. I mellomtiden er det jo bare bekymringer. Så lettelser. Så bekymringer igjen. De sa 2-3 dagers ventetid for resultatene, men jeg har allerede vært inne og sjekket :angel12
Nå skal jeg prøve å konsentrere meg på skriving. Denne ventingen er så vanskelig.
 
Snakket med ei venninne som har mistet flere ganger i uke 5-6, en MA i uke 9 og en SA i uke 12 og hun forklarte meg hvordan hun blødde. Det skal være som mensen eller mer sa hun. Så mine brune flekker i truseinnlegg er ingenting. En MA kan jo fremdeles være sannsynlig, men jeg får bare vente. Forberedt på det verste, håper på det beste.
 
Krysser fingrene og håper alt går bra. Masse lykke til:Heartred
 
Jeg ble kjempeglad når jeg så den digitale, dette bare skal gå veien for deg ❤️ Jeg har troen på den lille mageboeren din :hug003
 
I dag våknet jeg til bekkensmerter og en ørliten kvalme. Og null blod. Ingenting. Får se om det kommer i løpet av dagen.
Resultatene fra blodprøven var også klar. 3200. I det laveste sjiktet, men innenfor normalen så vidt jeg kan Google meg frem til. Det kan forklare hvorfor jeg har lite symptomer.
Skal straks dra for å ta blodprøve nummer to for å se om det går opp eller ned. :smiley-angelic001
 
Last edited:
Kanskje de lar deg komme på ny sjekk? ❤️
Blir nok en ny sjekk når jeg vet resultatene på hcg-stigningen. Om den ikke går opp betyr det vel MA. Går den opp skal jeg prøve å holde ut så lenge nervene rekker før ny UL. Men vurderer å høre om hun kan ta en titt oppi dåsa og se om hun ser om livmorhalsen er irritert eller noe.
 
Svarene er inne. Det har sunket til 2800.
Jeg er selvfølgelig supertrist, men samtidig så er jeg så glad for at denne uken av en følelsesmessig Berg og dalbane er over. Drar til gynekologen i morgen for å se om alt er ute eller om det er rester siden jeg har blødd så lite. :sad010
 
Å, så trist! Håper du slipper en altfor lang prosess :Heartred:Heartred:Heartred
 
Det var trist å høre, håper de kan hjelpe deg godt nå, så det ikke dras ut lengre ❤️❤️❤️
 
Mange klemmer til deg :Heartred :Heartred Hvert veldig fint å følge deg også , så leit å miste deg :Heartred
Super klem til deg:Heartred
 
Dette var trist å høre :( Sender deg mange klemmer ❤️ Håper prosessen blir kort for deg ❤️
 
Back
Topp