Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
greit å kjøpe opp litt og ha til slike tingEr fullstendig hekta på ebay jeg også.
Og nå som eldstegutten er begynt å bli bedt i bursdag, er jeg glad jeg har kjøpt litt ekstra ting av det jeg har bestilt
bra det er flere, jeg har vært på ebay i 1 mnd, og kjøpslista mi er vanvittig langHar blitt hekta av ebay jag også handlet alt for mye...
Tenkte bare å nevne at det settet er pysjamas. Mulig du vet det altså Vet noen bruker de som vanlig klær, men jeg synes de ser pysjaktig ut Utrooolig deilige og fine da! Vi har flere sett. Vasket utallige ganger og kjørt i tørketrommelen, men holder seg braHar dristet meg litt på ebay selv, så er spent på det lille jeg har bestilt
Vis vedlegget 79875
Tenkte å ha som vanlig joggedress i bhg
Vis vedlegget 79876
Bamser må han ha
Ja, vet det er pysj, så må nesten se hvordan det er når det kommer Hvilken str måtte dere ha til O? Jeg tok 4-5 år.Tenkte bare å nevne at det settet er pysjamas. Mulig du vet det altså Vet noen bruker de som vanlig klær, men jeg synes de ser pysjaktig ut Utrooolig deilige og fine da! Vi har flere sett. Vasket utallige ganger og kjørt i tørketrommelen, men holder seg bra
Di er så fine vi har 4-5 år til Wilma, den er ganske perfekt nå men tenker bestille 6-7 neste gang lillebror har en i strl 12-24 mnd helt passe nå!Ja, vet det er pysj, så må nesten se hvordan det er når det kommer Hvilken str måtte dere ha til O? Jeg tok 4-5 år.
4-5 år passer fortsatt fint her Men i jeg skal kjøpe nye fremover går jeg nok opp en str så han har dem lenge. Det går veldig fint å brette en brett på armer og ben uten at det egentlig synes så veldigJa, vet det er pysj, så må nesten se hvordan det er når det kommer Hvilken str måtte dere ha til O? Jeg tok 4-5 år.
Fikk den i posten i dag, og den falt virkelig i smak Tror den str holder ett års tid, ble ihvertfall veldig lang på beina4-5 år passer fortsatt fint her Men i jeg skal kjøpe nye fremover går jeg nok opp en str så han har dem lenge. Det går veldig fint å brette en brett på armer og ben uten at det egentlig synes så veldig
Sent from my iPhone using Tapatalk
Så bra dere ble fornøyde. Ser inne på facebooksiden at det varierer litt med str..Noen er visst lengre enn andre. 4-5 år passer fortsatt her så jeg kjøpte det i 4 nye pysjer jeg bestilte i går. Skal legge ut bilde av en nyydelig dress jeg kjøpte igårFikk den i posten i dag, og den falt virkelig i smak Tror den str holder ett års tid, ble ihvertfall veldig lang på beina