Elsker ebay!!

Er fullstendig hekta på ebay jeg også.
Og nå som eldstegutten er begynt å bli bedt i bursdag, er jeg glad jeg har kjøpt litt ekstra ting av det jeg har bestilt :D
 
Har dristet meg litt på ebay selv, så er spent på det lille jeg har bestilt;)

Vis vedlegget 79875
Tenkte å ha som vanlig joggedress i bhg

Vis vedlegget 79876
Bamser må han ha ;)
Tenkte bare å nevne at det settet er pysjamas. Mulig du vet det altså:) Vet noen bruker de som vanlig klær, men jeg synes de ser pysjaktig ut:) Utrooolig deilige og fine da! Vi har flere sett. Vasket utallige ganger og kjørt i tørketrommelen, men holder seg bra:)
 
Tenkte bare å nevne at det settet er pysjamas. Mulig du vet det altså:) Vet noen bruker de som vanlig klær, men jeg synes de ser pysjaktig ut:) Utrooolig deilige og fine da! Vi har flere sett. Vasket utallige ganger og kjørt i tørketrommelen, men holder seg bra:)
Ja, vet det er pysj, så må nesten se hvordan det er når det kommer ;) Hvilken str måtte dere ha til O? Jeg tok 4-5 år.
 
Ja, vet det er pysj, så må nesten se hvordan det er når det kommer ;) Hvilken str måtte dere ha til O? Jeg tok 4-5 år.
Di er så fine :) vi har 4-5 år til Wilma, den er ganske perfekt nå men tenker bestille 6-7 neste gang :) lillebror har en i strl 12-24 mnd helt passe nå!

Har forresten brukt genseren i barnehagen med joggebukse til :)
 
Ja, vet det er pysj, så må nesten se hvordan det er når det kommer ;) Hvilken str måtte dere ha til O? Jeg tok 4-5 år.
4-5 år passer fortsatt fint her:) Men i jeg skal kjøpe nye fremover går jeg nok opp en str så han har dem lenge. Det går veldig fint å brette en brett på armer og ben uten at det egentlig synes så veldig:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
4-5 år passer fortsatt fint her:) Men i jeg skal kjøpe nye fremover går jeg nok opp en str så han har dem lenge. Det går veldig fint å brette en brett på armer og ben uten at det egentlig synes så veldig:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fikk den i posten i dag, og den falt virkelig i smak :) Tror den str holder ett års tid, ble ihvertfall veldig lang på beina ;)
 
Fikk den i posten i dag, og den falt virkelig i smak :) Tror den str holder ett års tid, ble ihvertfall veldig lang på beina ;)
Så bra dere ble fornøyde. Ser inne på facebooksiden at det varierer litt med str..Noen er visst lengre enn andre. 4-5 år passer fortsatt her så jeg kjøpte det i 4 nye pysjer jeg bestilte i går. Skal legge ut bilde av en nyydelig dress jeg kjøpte igår:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Topp