Elsk / hat

Nå fikk jeg veldig lyst på et kokt egg og et glass eplejuice :hilarious: Så det har jeg kosa meg med

Generellt lite elsk foreløpig altså:-/ men opplever at alt har blitt litt mindre Hat en det var.

Ristet skive med brunost og sjokomelk går ned best for tiden.

Jeg har lagt min elsk på riskrem.. Rislunsj for enkelhets skyld da. Det går en rislunsj hver dag, kunne gjerne spist flere, men holder meg til en. Det er virkelig årevis siden sist jeg spiste rislunsj :hilarious: vanligvis er riskrem noe jeg spiser en gang i året, dessert på julaften.

Lagt min elsk på vann, smaker så godt med rent vann! Altså, jeg er så ekstremt dårlig på å drikke vann utenom jobb, går stortsett i pepsi eller saft, så dette er ikke meg :hilarious:
Og skikkelig søtsug på stratos, de små sjokoladebarene, ikke stor plate :hilarious:

Mye stekt mat pg/eller mat med mye lukt kjenner jeg at jeg blir uvel av :bag:

Lagt min elsk på vann, smaker så godt med rent vann! Altså, jeg er så ekstremt dårlig på å drikke vann utenom jobb, går stortsett i pepsi eller saft, så dette er ikke meg :hilarious:
Og skikkelig søtsug på stratos, de små sjokoladebarene, ikke stor plate :hilarious:

Elsker også vann om dagen! Og er helt lik deg, drikker veldig lite vann til vanlig. Og nam - Stratos hørtes godt ut :hungry:

Her er det godt med frukt, juice og junk food. Godteri, Pepsi Max, tacokjøtt og sjokolade er ikke godt.

Elsker også vann om dagen! Og er helt lik deg, drikker veldig lite vann til vanlig. Og nam - Stratos hørtes godt ut :hungry:

Her er det godt med frukt, juice og junk food. Godteri, Pepsi Max, tacokjøtt og sjokolade er ikke godt.

Vann er ikke det verste å få dilla på :hilarious:
Stratos er ikke like bra da

Jeg ble fristet til å smake på sjokomelk her i kveld, og ettersmaken var skikkelig ekkel. Type vodka :hungover: spurte om kjæresten kunne drikke opp resten, og han bare ristet på hodet. For han smakte det helt vanlig sjokomelk:confused005

Vann er best :Heartred

Har stort sett bare drukket vann med isbiter siste ukene, det er liksom godt, all anen dikke er pyton smak på!

Vann er best :Heartred

Har stort sett bare drukket vann med isbiter siste ukene, det er liksom godt, all anen dikke er pyton smak på!

Vann med isbiter er best :hungry:

Jeg trenger popkorn akkurat nå

Back
Topp