Nå fikk jeg veldig lyst på et kokt egg og et glass eplejuice
Så det har jeg kosa meg med
Så det har jeg kosa meg medFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så det har jeg kosa meg med
vanligvis er riskrem noe jeg spiser en gang i året, dessert på julaften.

Elsker også vann om dagen! Og er helt lik deg, drikker veldig lite vann til vanlig. Og nam - Stratos hørtes godt utLagt min elsk på vann, smaker så godt med rent vann! Altså, jeg er så ekstremt dårlig på å drikke vann utenom jobb, går stortsett i pepsi eller saft, så dette er ikke meg
Og skikkelig søtsug på stratos, de små sjokoladebarene, ikke stor plate
Mye stekt mat pg/eller mat med mye lukt kjenner jeg at jeg blir uvel av![]()

Elsker også vann om dagen! Og er helt lik deg, drikker veldig lite vann til vanlig. Og nam - Stratos hørtes godt ut
Her er det godt med frukt, juice og junk food. Godteri, Pepsi Max, tacokjøtt og sjokolade er ikke godt.
Vann er bestLagt min elsk på vann, smaker så godt med rent vann! Altså, jeg er så ekstremt dårlig på å drikke vann utenom jobb, går stortsett i pepsi eller saft, så dette er ikke meg
Og skikkelig søtsug på stratos, de små sjokoladebarene, ikke stor plate
Mye stekt mat pg/eller mat med mye lukt kjenner jeg at jeg blir uvel av![]()
Vann er best
Har stort sett bare drukket vann med isbiter siste ukene, det er liksom godt, all anen dikke er pyton smak på!

Her er vann med kullsyre det beste jeg kan få for tiden! Vanlig vann kan være litt kvalmende, selv om jeg elsker det til vanligVann med isbiter er best![]()

Åh hvor har du kjøpt det?Kjøpt inn 1,5 kg plastbøtte med søppeldynga sukkertøy. De går ned på høykant![]()
Åh NAM!!Kjøpt inn 1,5 kg plastbøtte med søppeldynga sukkertøy. De går ned på høykant![]()
Åhh, det hørtes godt ut!Kjøpt inn 1,5 kg plastbøtte med søppeldynga sukkertøy. De går ned på høykant![]()

Ja, han skal på butikken nåSend mannen![]()