Elsk / hat

Gubben måtte kaste såpa han hadde hengt i do, jeg klarte ikke slutte å vrenge meg over den. Helt grusomt! :hilarious: Jeg sliter mye med lukter denne gangen. Det er ingenting jeg har lyst på. Det varierer litt fra dag til dag, her om dagen var det rømmedip. Elsk! Så var det bare rømme :hilarious: Igår var ikke rømme så godt.

Samboeren kjøpte med kinder sjokolade da han var i Sverige i helga, nam nam. Hadde fårikål på jobb i går men det smakte ikke som det pleier :(

Endelig en Elsk! Har bøtta nedpå med sjokomelk :Heartred

Alt har vært hat i matveien for tiden, å har gått ned noen kg de siste ukene:arghh:

Har så ekstremt lyst på salt lakris og salami. Vet man kan spise litt lakris og kokt salami, men vil ha MASSE lakris og ordentlig salami!! :shifty:

Men ellers var Fanta Lemon NYDELIG

Har så ekstremt lyst på salt lakris og salami. Vet man kan spise litt lakris og kokt salami, men vil ha MASSE lakris og ordentlig salami!! :shifty:

Husker jeg levde på salami på barsel :hilarious:

Igår fikk jeg avsmak for saften min.... :(

Herregud helt enig!!!!! Klarer ikke spise brød lengre da jeg ikke får salami! Den kokte er jo ikke i nærheten av gull- eller jubelsalami!

Akkurat nå var ristet brødskive med smør og brunost helt riktig

Klarer ikke drikke pepsi Max lenger, den er byttet ut med iskald solbærsaft med masse isbiter

Klarer ikke drikke pepsi Max lenger, den er byttet ut med iskald solbærsaft med masse isbiter
Samme her! Solbærsaft var min go to da jeg gikk gravid med 7 åringen og. Med minstemann drakk jeg faktisk Pepsi Max, noe jeg alltid har slutta med i de fire svangerskapene før :hilarious:

Jeg har endelig funnet en elsk :Heartred

Jeg synes fremdeles det meste av mat er noe dritt, ingenting frister:-(

Men NÅ har jeg funnet en ting jeg ville ha og som smaker godt, spagetti med en mild kremet tomatsaus som min bestemor brukte å lage, lenge siden sist jeg hadde spist den men jammen fikk jeg lyst på den retten her tidligere i uka, lagde til middag, det ble spist opp, å jeg har gått å deppa at jeg ikke hadde mer igjen:-( lagde ny posjon til lunsj i dag å har nå spist 3 skåler av den:happy090 å jeg har mer igjen til senere!

For tre uker siden var det beste jeg visste ristet skive med nugatti. Nå byr det meg totalt imot, og sliter med å spise, så ting hat endret seg.
Salte kjeks har fungert bra, og fanta.

For tre uker siden var det beste jeg visste ristet skive med nugatti. Nå byr det meg totalt imot, og sliter med å spise, så ting hat endret seg.
Salte kjeks har fungert bra, og fanta.
Kjedelig at rista brød med nugatti byr deg imot, men jeg må takke for tips!! Hadde glemt at jeg omtrent levde på det i første trimester sist, laget det i full fart nå og det smakte NYDELIG!

Kjedelig at rista brød med nugatti byr deg imot, men jeg må takke for tips!! Hadde glemt at jeg omtrent levde på det i første trimester sist, laget det i full fart nå og det smakte NYDELIG!
Så bra

Hater kjøtt! Ikke fått noen elsk enda :p

Back
Topp