OMG hvorfor leste jeg dette 10 min etter mannen var på butikkenJeg trenger popkorn akkurat nå

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OMG hvorfor leste jeg dette 10 min etter mannen var på butikkenJeg trenger popkorn akkurat nå

SårriiiiiiOMG hvorfor leste jeg dette 10 min etter mannen var på butikken![]()
Innafor med stekt spekeskinke!Jeg har så sykt lyst på stekt asparges med spekeskinke rundt. Det kan vi vel spise?? Stekt spekeskinke? Jeg har ikke noe liggende, men det er veldig fristende å handle inn og ha som snacks.
Bacon var sjukt godt, idag!
Og jeg føler egg smaker og lukter høneJeg er vanligvis ikke så glad i bacon, men idag!!Innafor med stekt spekeskinke!
Og jeg liker ikke bacon nå jeg. Synes det smaker så ekstremt… gris?! Føler jeg kjenner smaken på grisen eller hva jeg skal siOg jeg føler egg smaker og lukter høne
Jeg elsker bacon til vanlig, men ikke nåJeg er vanligvis ikke så glad i bacon, men idag!!
Rart hva graviditeten gjør med smakssansenJeg ogJeg blir skikkelig kvalm av tanken på kyllingfilet og kyllingkjøttdeig![]()
Har erklært at kylling uansett form er herved bannlyst i dette hus.Ja!! Det er akkurat det det gjør!! Ugh… nå ble jeg bare kvalm av tanken, og kjæresten kommer til å tenke at det er en absurd beskrivelse at kylling smaker ekstremt kylling.Innafor med stekt spekeskinke!
Og jeg liker ikke bacon nå jeg. Synes det smaker så ekstremt… gris?! Føler jeg kjenner smaken på grisen eller hva jeg skal siOg jeg føler egg smaker og lukter høne
Så godt å høre vi er flere!! For jeg syns det høres så teit ut, men det bare er sånn. Jeg sliter litt med kjøttdeig også, men om jeg har det kamuflert i feks lasagne, med ketchup osv så går det greit. Orker ikke den rene smaken av kjøttet for da smaker det så dyr. Kunne aldri tenkt meg å spise kylling nå jeg heller, blir faktisk kvalm av tankenJeg ogHar erklært at kylling uansett form er herved bannlyst i dette hus.
Ja!! Det er akkurat det det gjør!! Ugh… nå ble jeg bare kvalm av tanken, og kjæresten kommer til å tenke at det er en absurd beskrivelse at kylling smaker ekstremt kylling.

(hehe, neida, snille mannen da)Fire?! Hva er det for en tease?! Jeg innhallerte nettopp tre stk og vurderer å ta to til!Elsk: klementiner!!!!
Hat: mannen kjøpte bare 4 stk(hehe, neida, snille mannen da)