Elsk / hat

Jeg har så sykt lyst på stekt asparges med spekeskinke rundt. Det kan vi vel spise?? Stekt spekeskinke? Jeg har ikke noe liggende, men det er veldig fristende å handle inn og ha som snacks.

Bacon var sjukt godt, idag!

Jeg har så sykt lyst på stekt asparges med spekeskinke rundt. Det kan vi vel spise?? Stekt spekeskinke? Jeg har ikke noe liggende, men det er veldig fristende å handle inn og ha som snacks.

Bacon var sjukt godt, idag!
Innafor med stekt spekeskinke!

Og jeg liker ikke bacon nå jeg. Synes det smaker så ekstremt… gris?! Føler jeg kjenner smaken på grisen eller hva jeg skal si :hungover: Og jeg føler egg smaker og lukter høne

Og jeg liker ikke bacon nå jeg. Synes det smaker så ekstremt… gris?! Føler jeg kjenner smaken på grisen eller hva jeg skal si :hungover: Og jeg føler egg smaker og lukter høne
Jeg er vanligvis ikke så glad i bacon, men idag!!

Jeg blir skikkelig kvalm av tanken på kyllingfilet og kyllingkjøttdeig :dead:
Jeg og :hungover: Har erklært at kylling uansett form er herved bannlyst i dette hus.

Ja!! Det er akkurat det det gjør!! Ugh… nå ble jeg bare kvalm av tanken, og kjæresten kommer til å tenke at det er en absurd beskrivelse at kylling smaker ekstremt kylling.

Jeg og :hungover: Har erklært at kylling uansett form er herved bannlyst i dette hus.

Ja!! Det er akkurat det det gjør!! Ugh… nå ble jeg bare kvalm av tanken, og kjæresten kommer til å tenke at det er en absurd beskrivelse at kylling smaker ekstremt kylling.
Så godt å høre vi er flere!! For jeg syns det høres så teit ut, men det bare er sånn. Jeg sliter litt med kjøttdeig også, men om jeg har det kamuflert i feks lasagne, med ketchup osv så går det greit. Orker ikke den rene smaken av kjøttet for da smaker det så dyr. Kunne aldri tenkt meg å spise kylling nå jeg heller, blir faktisk kvalm av tanken :hungover:

Elsk: klementiner!!!!
Hat: mannen kjøpte bare 4 stk :shifty: (hehe, neida, snille mannen da)
Fire?! Hva er det for en tease?! Jeg innhallerte nettopp tre stk og vurderer å ta to til! :hilarious: :hilarious: :bag:

Back
Topp