Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Dette vurderer jeg og nå, hørtes dritkult ut!!
HahahahahahahaDet er kjempegøy! De to eldste mine snakker enda om da nissejenta klippet i stykker busten på alle tannbørstene våre i fjor.![]()
genialt 
Det er kjempegøy! De to eldste mine snakker enda om da nissejenta klippet i stykker busten på alle tannbørstene våre i fjor.![]()
Vi tenkte vi skulle prøve oss på dette i år, men vi har ikke tenkt at han skal gjøre noe hver dag. Foreløbig har vi tenkt at han et par dager skal komme med gaver, bytte ut melka med sjokomelk, boller /kake til frokost, gjøre klart til pepperkakebaking, også noe tull med alle stolene oppå bordet eller noe i den duren.
Har noen av dere kjøpt tilbehør i fysisk butikk?
Skal ikke ha sprell hver dag, fireåringen ville ikke ha nisse da han hørte om evt. nissestreker og ble helt forferdet. Men da jeg sa han kommer med gaver, sa han at han skulle ikke kaste nissen ut allikevel
Kjøpte nisse og tilbehør på Nille. Tilbehøret = dør, kost, sko, tre, nisselue. Hva har du kjøpt?
Haha, herlig 4-åring! Har ikke kjøpt noe, men da får jeg ta en tur på Nille![]()