EL tester

Pergotime brukes for å framprovosere EL. I mitt tilfelle for å komme igang igjen. Jeg var regelmessig fra jeg tok ut spiralen i høst. I april begynte vi å prøve. Jeg hadde mens 7/4 netse gang 10/6 og ikke hatt det siden da. Siden jeg var på utur sist da vi prøvde å få T. også så ville de prøve dette for å få meg igjenge.. Skjønner?

Ja han har plutselig blitt så stor nå[:)] Ønsker seg veldig en liten bror eller søster også da - men ikke en baby da sier han[8|] Det blir ikke lett!![:D]

Lykke til med testing. Leste et sted at det var best å teste mellom 11-15.
 
Så go da...[:)] Barna sier så mye rart...
Tenker gleden blir stor nå når det skjer snart!!!

Er skikkelig spent nå... Jeg som alltid har vært så rolig i henhold til sånne
ting... Men jeg får prøve å ikke tenke så fælt, men er ikke akkurat så lett[&:][&:][&:]

Håper vi blir likt! Det haddde vært koselig!!![:)]

Tror jeg skjønte det med pergotime ja[:)]
 
Ja jeg tror nok han ville blitt glad. Passer jo veldig bra også og ha permisjon det meste av det året han går i 1 klasse[:)]

Ja vi satser på at vi blir likt!!

Legen sa at hvis jeg ikke fikk EL nå så skulle jeg få dobbel kur neste måned.. Men det ser jo ut som EL har vært innom så[:)]

Nei det er ikke lett å ikke tenke på det! Skjønner deg da - du som har store mager eller nyfødte rundt deg overalt!
 
Ja , klart man tenker ekstra på det da... Og så var jeg jo
over 2 mnd sist å, men hvis det har vært utenfor livmor, så
er jeg litt engstelig...
Men får jo bare ta den tiden det trenger...

Ja, nå har da pergotime fungert bra på deg, så du har
vel de beste forutsetninger for å lykkes nå[:)] Så vi
får håpe det... Kansje jeg sku fått meg det å gitt[8D]Men får vel satse på at testen viser full el i morgen[;)]
Dablir jeg GLA[:D][:D][:D]
 
Jeg krysser fingrene for at teststreken er kjempesterk i morgen[:)]

Det er jeg helt sikker på at den er. Jeg tenker det blir full klaff på først forsøk igjen jeg. Jeg har ei venninne som ble gravid rett etter en SA - så det er fullt mulig det[;)]

Ettersom jeg har hatt positiv EL test nå har jeg gjort om litt på mine datoer på augustprøvere. SÅ nå har vi lik FTD ser jeg..[:)]

Håper vi lykkes!!
 
Ja, så du hadde gjort om, så HÅPER vi lykkes likt nå[:)]
Det hadde jo bare vært så gøy da[;)]

Har bare 6 vennepar nå vi som har eller skal få..., så får tro det smitter litt...
Kaster litt basselusker på deg også jeg *svisj svisj*[:D]
 
Ja det hadde vært helt topp!![:D][:D]

Vi krysser fingrene for det!!

Tusen takk for basseluskene [:)]
 
hi hi[:)] Ja,basselusker er bra[:D]

Lurer på om jeg skal forføre gubben i kveld eller i morgen jeg...
hmmm[8|]
Nå går det ihvertfall ikke,for nå er det nemmeligdagens høydepunkt: RALLY!!!!!
Så jeg er sikker på om hadde jeg stått her i en lærdrakt og pisk[&:], så hadde han vel ikke ensa meg
i det hele tatt da heller.... Huff, det haddevært litt av et syn...huff[:o]
 
He, he - jeg synes jeg ser det for meg!! Er helt sikker på at du ville kledd det![:D][:D][:D] Jeg synes du skal satse på å forføre han i kveld jeg.[:D] Han orker vel litt etter rally[;)]

Nå skal jeg legge meg jeg - i morgen blir det feiring av både sønn og mann - så det er greit å krype til køys nå..

Vi skrives i morgen Sollise!![:)]
 
Ja, det gjør vi!!!!
Hmmm, så får jeg lage megen pisk, og se om jeg finner noe somkan ligne lær her...

Det får nok duge med en stripet pysjbukse som jeg sitter i nå...-tro om
jeg får forført ham da[:D]ha ha[:D]

Nattinatt, Karianne[:)]
Kos dere med feiringa i morgen[:)]
 
Heisann. Jeg bare må blande meg inn litt her å jeg da..Noen ganger tror jeg at jeg er litt doktor liksom, men det er jeg jo faktisk ikke. Glem hele dette innlegget, se på det som et irriterenes reklameinnslag. ALLWAYS COCA COLA... Uff, er visst litt trøtt. Poenget er at jeg skrev feil her, og har endret litt. Glem alt sammen..
 
Det er bare å blande seg inn det Pebbles[:)] Ser at du er ganske nærme testdag nå - sett noe til tanta ennå? Kanskje det klaffet denne måneden[:)]

Til deg Sollise - Nå er klokken over 11 og det er bare å teste i vei!![;)] Hvis du har stått opp da - det kanskje slitsomt i går kveld... He, he.. Jeg venter spent!!!
 
Heisann. Nå kommer jeg igjen, men denne gangen skal jeg forsøke å si noe fornuftig (tror jeg)! Nei jeg har ikke sett noe til tanta, men jeg kjenner at a er på tur! Hun tramper nedover livmora mi nå og sender sinte vibber gjennom kroppen min, så i løpet av kvelden eller morgendagen kommer hun tenker jeg! Tenk at det går ann å komme når man er så uønsket, eier ikke sosiale antenner denna tanta her altså!
 
Kjipt at de fleste har ei så frekk tante [:D]
 
[:D]He he, pebbles[:D] Ja, vi har ikke alltid kontroll over
denna kvinnekroppen vår...Den seiler sin egen sjø[:D]

Ja, Karianne!!! I dag var da streken nesten ikke til å se...så skjønner
ikke så mye av detta jeg.Jeg som alltid pleier å være i rute!!![8|]

Har nettopp stått opp nesten, slitsomt i går ja...[:D], men sikkert ikke til noen nytte...[;)] Jeg som drev å
sydde lærdrakt til 3 i natt[:o][;)]
Jo da, man må vel prøve litt og se hvordan det går. Men det er da vel vanlig med el snart, eller?????
 
Ikke for å gi falske forhåpninger her altså, men når jeg ble gravid hadde jeg veldige mensen smerter når jeg egentlig skulle ha mensen - og noen uker frem..Det var bare livmoren som utvidet seg - så du kan jo være gravid da?

Ellers så syntes jeg den tanta di er temmelig uforskammet - men er akkurat lik - dukker opp akkurat når det måtte passe henne...
ORIGINAL: pebbles

Heisann. Nå kommer jeg igjen, men denne gangen skal jeg forsøke å si noe fornuftig (tror jeg)! Nei jeg har ikke sett noe til tanta, men jeg kjenner at a er på tur! Hun tramper nedover livmora mi nå og sender sinte vibber gjennom kroppen min, så i løpet av kvelden eller morgendagen kommer hun tenker jeg! Tenk at det går ann å komme når man er så uønsket, eier ikke sosiale antenner denna tanta her altså!
 
Ja jeg har inntrykk av at de aller fleste har ei sånn tante! Må innrømme at det har skjedd at jeg har ønsket henne veldig velkommen og da, i ungdomstiden da prevansjon ikke var innen rekkevidde alltid![:D] Tenk om det er sånn for meg som det var for deg hes, at det ikke er mensen som er på tur men at jeg er gravid! Men jeg er veldig PMS i tillegg, blir sint og lei meg for den minste ting! Var du sånn også (håpe håpe)?
 
Kanskje det har klaffet for deg Pebbles - skal du teste i morgen hvis hun ikke kommer?


Rare greier med EL testene dine Sollise.. Men det kommer nok..[:D]
 
Ja jeg tror jeg skal teste i morra, greier liksom ikke å vente da! Skal gi beskjed om hvordan det går.
 
Håper på 2 sterke blå! [:D] -for deg, Pebbles..
(men husk, positiv er positiv, uansett hvor sterke strekene er.. ikke som EL-test de der gravi-testene, altså!!![;)])
 
Back
Topp