EL tester

Karianne

Betatt av forumet
Hei!

Jeg har fått Pergotime for komme igjenge og få EL. Jeg skal ta den siste tabletten av en 5 dagerskur i dag. Har aldri brukt EL test før, men tenkte at det var greit nå for å se om EL kommer. Jeg fikk ikke tak i Clearblue så det ble QR - men, men..

Jeg tok en test i stad som viser to tydelige streker - det betyr vel egentlig at EL er på vei? Bør jeg fortsette å teste noen dager for å se?

Er visst litt grønn på dette området![8|]

Håper på at noen vet noe mer enn meg.[:)]
 
Hei Karianne!!!

Da må nok du og kærn "hoppe i høyet"[:D]

Så lenge begge strekene er like klare, så er el like om hjørnet, dvs 12-36 timer til!!!

Skal prøve el-test nå jeg også, bare for å se, og jeg har heller aldri bruktdet før, Men har lest mye om dem nå, samt hørt
mye... Du trenger ikke ta flere tester så lenge denne er positiv.

Ønsker dere all lykke til, Karianne[:)] Dette blir spennende[:)]

Ps....godt å ha ferie i disse dager nå...*ha ha*[;)]

Klems
 
Jeg tok en sånn testi dag tidlig, men kun en strek, og jeg sku hatt el i morgen ser jeg på tickeren min...
Men den kommer vel får jeg håpe... Tenkte å ta en ny i kveld eller imorgen tidlig...
 
Det samme gjelder for dere ser jeg.. [:D] Da vet vi hva vi har å gjøre de nærmeste dagene![:)]

Bare jeg ikke har lest den av feil da[8|]

Jeg synes at den ene streken er sterk på ene siden og litt svakere på andre siden. hm[8|]
Men hvis jeg holder den 10 cm fra meg så ser begge to helt like ut og da må det da ha gjort utslag.. He, he.. Dette ble nøye forklart, men jeg tror liksom ikke helt på den...

Lurer på om jeg skal ta en til for å se hva den sier..
 
Rart at du ikke fikk utslag da - men du får prøve igjen i kveld. [:)]

Den er nok rett rundt hjørnet den også kan jeg tenke meg - for du er vel stort sett i rute du så da kommer får du nok utslag snart[:)]
 
Nå har jeg tatt en test til. Den viser akkurat det samme. Jeg synes kanskje test streken er bittelitt lysere hvis man ser nøye etter. Litt annen strek liksom[8|]. Skal det være stor forskjell på de hvis den er negativ?

Huff dette ble jeg ikke noe klokere av!
 
Hei igjen Karianne!

Vært ute en tur jeg nå.
Dette står ihvertfall på mine tester: Hvis 2 fargede streker er like synlige og teststreken
er like kraftig eller kraftigere enn kontrollstreken, så vil du sannsynelig få
el i løpet av 24-48 timer!
Da må du nok hoppe og nynne til sengevalsen, Karianne[;)]

Jeg skal da egentlig ha el på torsdag tror jeg....Så litt rart at det står 1 dag nå...hmmm[8|]
Har du testet før i dag?


Nå skal du se at spiren kommer...[:)]
 
Da stemmer det nok da[:)] Har bare litt vanskelig for å tro det.
Hadde liksom ikke ventet at EL skulle komme så fort, men ikke noe bedre enn det da[:)] Så nå må jeg snart legge meg! He, he..

Rart med tickeren din - men så at noen skrev om det en plass her inne at det ofte ble en dag feil..

Jeg har aldri tatt EL tester før. Var å kjøpte i stad. Tok først en og ettersom jeg ikke trodde det jeg så - så ventet jeg noen timer og tok en til. Den viste akkurat det samme resultatet. Jeg tror jeg også tar en i morgen for å se om streken blir sterkere eller svakere enn i dag.

Du får ta en til i morgen så får du sikkert utsalg du også.
 
Dere som har prøvd eggløsningstester: står det noe om hvor ofte man bør ta en slik test? Da tenker jeg på i den perioden man faktisk venter EL...?

Jeg skal vel i følge min ticker har eggløsning i disse dager, og hvor ofte burde jeg da ha testet meg? En gang for dagen, flere ganger for dagen ??? (Kan jo bli dyrt dette..[;)])

Kan være litt greit, for jeg er forberedt på at EL min kommer nå, men kroppen viser ingen tegn til det ennå...
 
På testene jeg har (Clear Blue) står det at man skal ta en hver dag i 5 dager, men dersom den andre streken er sterkere enn kontrollstreken er det på tide å forføre mannen! Da trenger man ikke ta flere tester. Men hva hjelper det vel å ta tester når man ikke får det til a (uff, litt gretten nå fordi jeg kjenner at mensen er på tur)!
 
Jeg tok en test til i dag. Så vidt jeg kan se er nå teststreken sterkere enn kontroll streken. Da får vi bare satse på at det stemmer og jobbe på[:D]

Er det noen som vet hvor lenge etter EL man tester postivt på EL test? Eller blir den negativ med en gang etterpå?
 
Hei igjen!

Hvis du går inn på pernille.info, så står det MASSE om dette! Da finner du nok svar
på det meste innenfor eggløsning, samt andre temaer.
Jeg har fortsatt ingen positiv el-test, så hjelpe meg!!!!
Venter så fælt på den nå... Så skjønner da ingenting jeg!
Men leste at jeg skal teste hver 12. time nå, så da får jeg prøve det!

Klem[:)]
 
Nå har jeg lest masse på pernille.info. Der står det masse ja.
Jeg tok en EL test i dag og nå er test streken svakere igjen - så da er det vel bare å vente og se om det gikk i boks denne gangen..[:)] Har vel ikke helt tro på at det skulle ordne seg så fort men[8|]

Rart med de EL testene dine Sollise! Du får fortsette å teste - så kommer det nok![:)]

Koz[;)]
 
Å, så moro da Karianne[:)]
Du må holde meg oppdatert nå når du skal
i gang med å teste på andre ting da, he he[;)]

Kan fort ha klaffa nå[:)]Håper det jeg da...

Vært å kosa på baby nå jeg da... Jammen er dem gode da[:-]
 
Ja det er jo lov å håpe da[:)]

Ja de er såå fine så fine så. Vi får besøk av en liten en på søndag vi[:)]

Hvordan går det med EL testene dine da?
 
Ja, det var meg og dessa el.testa ja...
Hmmm[8|][8|][8|]

[8|]=meg akkurat nå[:D]

Tror jeg har brukt 7 eller 8 nå de siste 3 dagene... 2 som jeg ikke fikk
tilå virke som de skulle... Men den jeg tok her i sta, der var kontroll streken
sterk, mens test streken var veldig svak i forhold, men jeg kunne se 2
streker...

Kjenner jeg er litt "her oppe" nå, for er så redd for at det skal være noe
med meg etter denne aborten... Huff[&:]

Men jeg få teste mer imorgen, kryss fingra da, Karianne[:)]
Blir gla bare jeg får positiv el-test nå vettø[8D]
 
Da er den nok på vei. Jeg hadde også svak strek først. I morgen er det nok kjempe sterk skal du se[:D]
Det skal jo være bra at mannens soldater ligger klar og venter. Så hopp til køys i dag du for sikkerthets skyld![:D]
 
Ja, han skryter fælt av dessa soldata sine ettersom det gikk på 1. forsøk sist...[;)][:D]
Men regner kanskje med at det kan ta sin tid nå, selv om man innerst inne ikke håper det skal
ta lang tid...[8|]

Brukte dere lang tid med første mann? Snart bursdag han!!!
Tenk så fort tiden har gått! Husker så godt da han ble født! Synes
ikke det er lenge siden..

Ja, var din strek sånn lyse lyse rosa først den å?

[:)]Ha 1 fin fredagskveld, Karianne[:)]
 
Vi prøvde ikke så lenge hvis du teller i sykluser med første nei. Men jeg hadde jo en kjempelaaang syklus på 6,5 måned - så det tok jo lang tid da[8|]. Men det ble klaff på 3. forsøk sist. Så vi håper at det klaffer snart for han begynner å bli stor ja. Fem år om noen dager. Så i dag har jeg bakt fotballkake - skal feire litt i helgen og litt nestehelg (da skulle det visst være skateboard kake!!). Tida går så altfor fort!

Du får satse på at samboeren din har like trofaste soldater denne gangen[:)]

Den testen jeg tok i går var lyse lyse rosa. Den jeg tok på tirsdag var bare litt lysere enn ko0ntrollsterken. Men det stiger vel gradvis og da er det jo naturlig at den blir lyse lyse rosa først!!
 
Ja, jeg skal prøve å teste igjen utpå dagen i morgen!
Leste et sted at man ikke burde bruke morgen-urin pga at den var mer konsentrert.

Kan jeg bare spørre deg om noe Karianne, dette med pergotime...Når anbefalles
det liksom!?! Er det ved uregelmessig menustrasjon?

Ja, skjønner at det dere har lyst på et barn til nå når han er blitt så stor[:)]
Snart skolegutt[:)]
 
Back
Topp