EL tester og tracking

LilleSmurf25

*Snart* mor til 3
Aprilspirene 2025
Jeg har aldri brukt EL tester. Har skjønt at det alltid er to streker, selv ved negative tester. finnes det en app, eller tracker som kan hjelpe meg å avgjøre når de er på vei opp og topp ser andre har masse tall som de skriver om, hvor får man de fra? :)

Jeg har aldri brukt EL tester. Har skjønt at det alltid er to streker, selv ved negative tester. finnes det en app, eller tracker som kan hjelpe meg å avgjøre når de er på vei opp og topp ser andre har masse tall som de skriver om, hvor får man de fra? :)
Jeg brukte premom, men jeg syntes ærlig det var lettere og bare gå ut ifra når teststreken er like sterk/sterkere enn kontrollstreken, da er du ganske safe :Heartred
Lykke til med prøvingen:flower

Premom er ypperlig til å tolke EL-strimler, samt rask oppdage stigning/senking i styrke på teststrek. Jeg har brukt både Babyplan og Makesure sine strimler. Synes begge merker er helt greie å bruke. Positiv EL-strimmel ser man ofte lett med det blotte øye, er det dog rett før/etter positiv er det fint å ha en app i tillegg synes jeg :)

Jeg bruker også Premom (første pp med appen) :) synes make sure testene er veldig bra! Brukt babyplan tidligtester også.

Blir litt sprø av denne el-testingen egentlig, det er jo opp og ned om hverandre føler jeg, var nesten redd for ikke å få en positiv test- selv om jeg fikk det bekreftet i går av gyn (20 mm liten sak som bare venter på å sprekke)- i dag var testen knall-positiv :) lettet!

Hvis det ikke klaffer nå vil jeg fortsette med Premom! Liker Flo også egentlig :) prøvd alt for lenge…. :(

Back
Topp