Ekteskap

FancyPants skrev:

CaritaA skrev:
Jeg blir 23 i april, og forloveden 27 i oktober. Vi har vært sammen i 4 1/2 år og tenkte å gifte oss til sommeren, men siden lilletrollet vårt kommer i Juli, så gifter vi  oss neste sommer :)

Jeg syns jo jeg det at hvis man kan få barn sammen, så kan man vel gifte seg også? 

Hvorfor det, egentlig?

Jeg har en super far til min sønn, men å gifte meg med han? Nope.
Han er en perfekt pappa, men ikke min perfekte ektemann. De tingene henger ikke alltid sammen, faktisk.

Fordi hvis man er gammal nok til å ta på seg ansvaret for et barn, så er man gammel nok til å avgjøre om man vil leve sammen med en person for resten av livet... Jeg har aldri sagt at noen MÅ gifte seg med pappaen til barnet sitt, faktisk.

Jeg giftet meg i juni i fjor, var 23 år da, har bursdag i desmber, så det året jeg fylte 24 da=)

Jeg var akkurat 20 (vi goftet oss på 20 års dagen min) og han var 24. Vi fikk en del kommentarer om hvorfor vi giftet oss så unge, mn vi så ingen grunn i å vente når vi følte det var rett.
Til sommeren er det 4 år siden og ingen av oss angrer på det :-)

jeg var 23 og mannen var 26. Har vært gift i 10 år nå i år.

Det med å gifte seg har ikke noe med alder å gjøre føller jeg.Det har noe med hva en føller og at en tror/mener at dette er den personen jeg vil leve med og at en vil være sammen for resten av livet.

Tåkeluren skrev:
Jeg var 30 og han 34. Han giftet seg da for 2. gang.

Har man felles barn er vel det et større skritt enn giftemål tenker jeg ;o)

Helt enig!

Jeg var 26 år og mannen 27 når vi giftet oss. Vi giftet oss på 11 års dagen vår :D

Back
Topp