Ekteskap

Vi gifter oss snart, da er jeg 27 og han 31. Ingen av oss har vært gift før.
Hvorfor synes du dere er for unge til å gifte dere? Jeg vil heller si du var for ung da du fikk barn, men det er det jo ikke noe å gjøre noe med nå.  No affence altså... 

Giftet oss da vi var 29 begge to, jeg fylte 30 senere det året.
Vært sammen i 5 år da vi giftet oss, skilte oss tre år senere...

19 begge to. Det er snart 8 år siden:)

22 og ugift.

Når jeg ser på FBlista mi er dette tydeligvis en fenomen som sprer seg: I en alder av 21 er maaange av de jeg har kjent på u-skolen eller vgs gift eller i det minste forlovet.

Jeg var 21 og han var 20... Vi hadde da vært sammen i 3 år og forlovet i 2,5 år :)

Jeg var 22, han 30.

Har ikke giftet oss ennå selv om  vi har vært forlovet siden 2007
Men håper før jeg er 30 da har vi 4 år på oss hehe

Vi var begge 30 når vi giftet oss, og det er snart 4 år siden nå

Jeg blir 23 i april, og forloveden 27 i oktober. Vi har vært sammen i 4 1/2 år og tenkte å gifte oss til sommeren, men siden lilletrollet vårt kommer i Juli, så gifter vi  oss neste sommer :)

Jeg syns jo jeg det at hvis man kan få barn sammen, så kan man vel gifte seg også? 

Vi var begge 21 år, og da vi var 24 år ble vi separert for så å bli skilt. Det burde vært en lov mot å gifte seg så tidlig :)

Jeg var 21 år og mannen 22 år. Har ikke angra ett sekund på det. Er 8 år siden nå til sommeren. :)

Vi gifter oss om 1 år. Da har vi vært sammen i 7,5 år og jeg er da 24 og gubben 26.

Jeg var 22 og han var 27 :)

Prikketrusa skrev:
Vi gifter oss snart, da er jeg 27 og han 31. Ingen av oss har vært gift før.
Hvorfor synes du dere er for unge til å gifte dere? Jeg vil heller si du var for ung da du fikk barn, men det er det jo ikke noe å gjøre noe med nå.  No affence altså... 

Vil si at verken det å få barn eller å gifte seg "for ung" har mest med alderen å gjøre.. Heller hvor stabilt man har det og hvor gammel man er mentalt sett. En på 25 kan faktisk være mindre klar mentalt sett enn enn på 20 år.

Da vi giftet oss var vi 27 og 34 år, og da vi ble sammen var jeg 16 og han 23.

Jeg var 19, han var 27. Har vært gift 7 år i mai.

Back
Topp