Hei[:D] Jeg sliter for tiden med lite melk,dvs ekstremt lite. Jenta mi tar ikke bryst så jeg pumper å gir på flaske,har gjort dette fra fødselen av. Siden lørdag har jeg slitt med lite melk å er fortvilet over hva jeg skal gjøre... Har prøvd å gi nantillegg,men dette bare gulper hun opp. Kjøpte så noe på apoteket for barn med melkeallergi for å se om dette var bedre,men dette likte ikke tulla å ville ikke ha... Har prøvd mange ganger for å se om hun vil venne seg til smaken...men neida...
Noen som kan hjelpe meg med gode tips om hvordan jeg kan få øket melkeprodusjonen(har så å si vært "kobla" til pumpa hele døgnet uten hell) eller tips om andre tillegg jeg kan prøve.
Tulla må jo få nok mat i seg å jeg stresser veldig med tanke på at hun skal være sulten...det er jo lixom min jobb å skaffe henne mat...å nå føler jeg at jeg holder på å mislykkes totalt...
Ble langt dette men håper veldig på noen gode råd[:D]
Noen som kan hjelpe meg med gode tips om hvordan jeg kan få øket melkeprodusjonen(har så å si vært "kobla" til pumpa hele døgnet uten hell) eller tips om andre tillegg jeg kan prøve.
Tulla må jo få nok mat i seg å jeg stresser veldig med tanke på at hun skal være sulten...det er jo lixom min jobb å skaffe henne mat...å nå føler jeg at jeg holder på å mislykkes totalt...
Ble langt dette men håper veldig på noen gode råd[:D]