Ekstrem tretthet

Er utrolig trøtt!! Sover når jeg kommer hjem fra jobb hver dag, og kan jeg ikke pga fritidsaktiviteter for ungene legger jeg meg likt med de kl 19:30 og sover rundt. Har lite energi til overs, men får bare tro det snur snart :)

Ja jobber kun natt. Hvis det fortsetter sånn her så orker jeg virkelig ikke det. Kvalmen har ikke gitt seg i dag heller, så har ikke veldig lyst på jobb etterpå.. jobber du dag og kveld i tillegg?
Den kvalmen er et mareritt altså! Skjønner godt at du ikke er så gira på jobb.
Jeg jobber 3 delt ja, ser ikke fram til tidligvakt i morgen :p
Og siden jeg har så liten % fast vil jeg ikke sykmelde meg, med fare for å ikke få flere vakter :(

Den kvalmen er et mareritt altså! Skjønner godt at du ikke er så gira på jobb.
Jeg jobber 3 delt ja, ser ikke fram til tidligvakt i morgen :p
Og siden jeg har så liten % fast vil jeg ikke sykmelde meg, med fare for å ikke få flere vakter :(
3delt er nok tyngre enn å kun jobbe natt, må omstille seg hele tiden. Men jeg får jo ikke akkurat slappet av så mye når guttungen fyker rundt her da:p jeg har fast 66%natt, så vil vel egentlig ikke ha noe å si på lønna å være sykemeldt. Men har jo liksom ikke lyst til det heller.. får håpe det går over:)

3delt er nok tyngre enn å kun jobbe natt, må omstille seg hele tiden. Men jeg får jo ikke akkurat slappet av så mye når guttungen fyker rundt her da:p jeg har fast 66%natt, så vil vel egentlig ikke ha noe å si på lønna å være sykemeldt. Men har jo liksom ikke lyst til det heller.. får håpe det går over:)
Den omstillingen er ikke alltid like lett. Å gå fra natt til dag er det verste :p hehe
Ikke mye tid til hvile med aktive småbarn nei ;)

Så godt at det ikke bare er meg som er trøtt hele tiden |-O Jeg vil helst sove hele tiden :-P Jeg er ofte uthvilt om morgenen (fordi jeg ligger meg tidlig) men allerede i 12-13 tiden er jeg døds trøtt igjen :-( :-( Vanskelig å konsentrere seg om helt ordinære ting også :-P Hadde det ikke slikt som dette i mitt første svangerskap. Så trodde nesten det var noe galt med meg :-P Når går dette over? For øvrig er jeg ikke kvalm da, eneste "plagen" min så jeg skal vell ikke klage :-) :-)!!

Kjempetrøtt og sliten. Håper det gir seg snart. Stakkars mannen min som må ta seg av alt :)

Ja, helt ekstremt trøtt her og! Sovner på sofaen se fleste kveldene rundt kl 19-19.30 og våkner når det er på tide å legge seg... Takk og pris at mannen gjør unna det meste med ungene for tida!
Sofasoving er blitt fast innslag her og ;)

Stod opp rett før 7 i dag, og måtte ha meg en dupp kl 11, uten å ha rukket å gjøre noe mer fornuftig enn å sette på oppvaskmaskinen i mellomtida. Så er ufattelig trøtt her og.

Ligger på sofaen store deler av dagen fordi jeg både er fryktelig kvalm og trøtt, så samboeren kjøpte the Sims 4 til meg så jeg har noe å finne på, og da ble jeg så glad at jeg begynte å grine, sååå, merker jeg er gravid ja :P

Back
Topp