Ekstrem kvalme igjen!

Næmmen kjære stakkars deg! Nå fikk jeg helt vondt av deg her! :( Håper virkelig alt går bra! Krysser armer og bein! Sender deg mange gode tanker og en lang klem.
Blir du tatt godt vare på? Har du noen med deg?

Nei herregud !! Nå ble jeg veldig lei meg for deg! Huff så forferdelig !!! Vet ikke hva jeg skal si...

Nei fyaltså :arghh: noe så utrolig leit... mange styrkeklemmer til deg. Håper du har støtte å får omsorg i fleng så du ikke er alene med tankene :Heartred

Åånei, så forferdelig trist å lese! Krysser alt som krysses kan for at det går bra❤ Håper du blir tatt godt vare på!

Nei, i alle dager? Har du fått blødning?
emoji15.png
Håper virkelig at den lille klorer seg fast og at dette går bra
emoji173.png
emoji173.png
emoji173.png
emoji173.png
Krysser alt jeg har for at dette går den rette veien
emoji178.png
emoji177.png
emoji173.png
emoji175.png
Håper du har noen der sammen med deg
emoji173.png
Sender deg en masse bamseklemmer
emoji173.png

Men i alle dager... håper på det aller aller beste
emoji173.png

Hvordan går det med deg i dag?
Hvordan går det med deg? [emoji173]️

Tusen takk alle gode damer❤️ det ser bra ut med den lille men pga av en stor mistenkelig cyste som de er redd for å utvikle til kreft så har de nødt til å opr, og da blir også den lille borte dette er noe det verste som har skjedd

Tusen takk alle gode damer❤️ det ser bra ut med den lille men pga av en stor mistenkelig cyste som de er redd for å utvikle til kreft så har de nødt til å opr, og da blir også den lille borte dette er noe det verste som har skjedd
Å herregud. kjære deg.. Dette er så urettferdig, har ikke ord!
Sitter cysten i livmoren ?

:sad010 helt forferdelig :sad015

:Heartred Gode tanker til deg.

Så grusomt! :-( Synes utrolig synd på deg og håper at du har gode mennesker rundt deg som kan støtte deg gjennom dette. Sender deg mange klemmer!

Tusen takk alle gode damer[emoji173]️ det ser bra ut med den lille men pga av en stor mistenkelig cyste som de er redd for å utvikle til kreft så har de nødt til å opr, og da blir også den lille borte dette er noe det verste som har skjedd
Dette er helt forferdelig å lese[emoji22] [emoji32] Grusomt og sjokkerende på en og samme gang[emoji54] [emoji27] [emoji32] Får veldig vondt av deg og kan ikke tenke meg hva du går gjennom engang[emoji174] Håper du har noen sammen med deg der. Sender deg mange varme tanker og gode klemmer. Tenker masse på deg[emoji173][emoji177][emoji173][emoji177][emoji173]

Tenker på deg og føler sånn med deg, dette er så hjerteskjærende[emoji22][emoji174][emoji22][emoji174]

Dette var ikke noe gøy å lese :( føler virkelig med deg [emoji173]️ [emoji173]️ [emoji173]️

Hvordan går det med deg ? Har formen blitt noe bedre? Har du fått i deg noe, og hvordan går det på sykehuset, har de ultralyd å sjekker cysten ? Håper de klarer å gjøre noe uten at den lille må bort :/

Hvordan går det med deg? Tenker masse på deg[emoji173]

Kjære deg, tenker så mye på deg[emoji173] Hvordan går det med deg???

Tusen takk alle som har brukt tid å tenke på meg❤️❤️❤️ Operasjonen er imorgen,foreløpig er jeg på sykehus og får intravenøst. Jeg er helt knust og jeg har det virkelig vondt. Barnet er så ønsket men allikevel kan jeg ikke beholde den. Mest sannsynlig vil vi ikke ha flere barn etter dette. Så utrolig trist og jeg gruer meg kjempe masse til imorgen

Tusen takk alle som har brukt tid å tenke på meg❤️❤️❤️ Operasjonen er imorgen,foreløpig er jeg på sykehus og får intravenøst. Jeg er helt knust og jeg har det virkelig vondt. Barnet er så ønsket men allikevel kan jeg ikke beholde den. Mest sannsynlig vil vi ikke ha flere barn etter dette. Så utrolig trist og jeg gruer meg kjempe masse til imorgen
Herregud.. hjertet mitt knuser for deg.... :sad010

Tusen takk alle som har brukt tid å tenke på meg[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Operasjonen er imorgen,foreløpig er jeg på sykehus og får intravenøst. Jeg er helt knust og jeg har det virkelig vondt. Barnet er så ønsket men allikevel kan jeg ikke beholde den. Mest sannsynlig vil vi ikke ha flere barn etter dette. Så utrolig trist og jeg gruer meg kjempe masse til imorgen
Stakkars[emoji174] Jeg får så vondt av deg. Dette her er virkelig dypt urettferdig! Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for deg[emoji173]

Tenker masse på deg❤❤

:Heartred:Heartred:Heartred

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️du er god da[emoji173]️[emoji173]️

Såå god og søt du er[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Håper alt det beste for deg og du ser et lite mirakel imorgen[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Jeg begynner å grine, for det er så synd og totalt meningsløst det du går gjennom nå[emoji174][emoji46] Urettferdig til de grader[emoji22] Tenker masse på deg, søte du[emoji173] Håper jeg får se en liten skatt i livmoren i morgen[emoji173] kan ikke gjøre så mye annet enn å håpe.

Kjempe leit å høre :(
Masse lykke til videre!! Blir du liggende lenge på sykehus?

Back
Topp