Hva vil det si? kan ikke sånn språkTusen takk alle sammenNå ligger jeg på sykehus med intravenøst
har 3 + i ketoner
![]()
Får du medisiner mot kvalmen ?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva vil det si? kan ikke sånn språkTusen takk alle sammenNå ligger jeg på sykehus med intravenøst
har 3 + i ketoner
![]()
Får du medisiner mot kvalmen ?Hva vil det si? kan ikke sånn språkFår du medisiner mot kvalmen ?
AHh okei !Ketoner i urin= Elektrolyttforstyrrelse, dehydrering.
Tusen takk alle sammenNå ligger jeg på sykehus med intravenøst
har 3 + i ketoner
![]()
Tusen takk alle sammenNå ligger jeg på sykehus med intravenøst
har 3 + i ketoner
![]()
Kjære vene.... var på høy tid du fikk hjelpTusen takk alle sammenNå ligger jeg på sykehus med intravenøst
har 3 + i ketoner
![]()

Ketoner i urin= Elektrolyttforstyrrelse, dehydrering.
Hva vil det si? kan ikke sånn språkFår du medisiner mot kvalmen ?
Så godt at du har blitt lagt inn og får væske intravenøst. Håper at du føler deg litt bedre snart!
Håper du føler deg bedre snart!![]()
God bedring <3!!!
Kjære vene.... var på høy tid du fikk hjelp![]()
Stakkars[emoji20] Håper intravenøst hjelper og du føler deg bedre[emoji173]
Hvordan går det med deg?
Hvordan går det med deg?
Uff. Håper du føler deg bedre snart og at du får litt hjelp
Næmmen kjære stakkars deg! Nå fikk jeg helt vondt av deg her!Jeg ligger fortsatt på sykehus og dette ser som en truende abort itillegg til hyperemesis med blødning og stor cyste. Mest sannsynlig blir det en operasjon til tirsdag![]()
![]()
![]()
Er helt knust
Nei herregud !! Nå ble jeg veldig lei meg for deg! Huff så forferdelig !!! Vet ikke hva jeg skal si...Jeg ligger fortsatt på sykehus og dette ser som en truende abort itillegg til hyperemesis med blødning og stor cyste. Mest sannsynlig blir det en operasjon til tirsdag![]()
![]()
![]()
Er helt knust
noe så utrolig leit... mange styrkeklemmer til deg. Håper du har støtte å får omsorg i fleng så du ikke er alene med tankene 
Jeg ligger fortsatt på sykehus og dette ser som en truende abort itillegg til hyperemesis med blødning og stor cyste. Mest sannsynlig blir det en operasjon til tirsdag![]()
![]()
![]()
Er helt knust