Ekstrem kvalme igjen!

Stakkars[emoji20] Håper intravenøst hjelper og du føler deg bedre[emoji173]

Ketoner i urin= Elektrolyttforstyrrelse, dehydrering.

Hva vil det si? kan ikke sånn språk:wideyed: Får du medisiner mot kvalmen ?

Så godt at du har blitt lagt inn og får væske intravenøst. Håper at du føler deg litt bedre snart!

Håper du føler deg bedre snart!:)

God bedring <3!!!

Kjære vene.... var på høy tid du fikk hjelp:Heartred

Stakkars[emoji20] Håper intravenøst hjelper og du føler deg bedre[emoji173]

Hvordan går det med deg?

Hvordan går det med deg?

Uff. Håper du føler deg bedre snart og at du får litt hjelp

Jeg ligger fortsatt på sykehus og dette ser som en truende abort itillegg til hyperemesis med blødning og stor cyste. Mest sannsynlig blir det en operasjon til tirsdag :( :( :( ❤️❤️❤️ Er helt knust

Jeg ligger fortsatt på sykehus og dette ser som en truende abort itillegg til hyperemesis med blødning og stor cyste. Mest sannsynlig blir det en operasjon til tirsdag :( :( :( ❤️❤️❤️ Er helt knust
Næmmen kjære stakkars deg! Nå fikk jeg helt vondt av deg her! :( Håper virkelig alt går bra! Krysser armer og bein! Sender deg mange gode tanker og en lang klem.
Blir du tatt godt vare på? Har du noen med deg?

Nei herregud !! Nå ble jeg veldig lei meg for deg! Huff så forferdelig !!! Vet ikke hva jeg skal si...

Nei fyaltså :arghh: noe så utrolig leit... mange styrkeklemmer til deg. Håper du har støtte å får omsorg i fleng så du ikke er alene med tankene :Heartred

Åånei, så forferdelig trist å lese! Krysser alt som krysses kan for at det går bra❤ Håper du blir tatt godt vare på!

Nei, i alle dager? Har du fått blødning?[emoji15] Håper virkelig at den lille klorer seg fast og at dette går bra[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] Krysser alt jeg har for at dette går den rette veien[emoji178][emoji177][emoji173][emoji175] Håper du har noen der sammen med deg[emoji173]Sender deg en masse bamseklemmer[emoji173]

Så leit å høre! Stakkars deg! Håper at alt ordner seg for deg og at det går bra! Sender en klem!

Back
Topp