Ekstrem kvalme igjen!

Tenker masse på deg idag og føler sånn med deg, kjære søte du[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Tenker så mye på deg[emoji22] Sender deg mange varme tanker og bamseklemmer i store hauger[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Tenker på deg[emoji173]

Tusen takk alle som har brukt tid å tenke på meg❤️❤️❤️ Operasjonen er imorgen,foreløpig er jeg på sykehus og får intravenøst. Jeg er helt knust og jeg har det virkelig vondt. Barnet er så ønsket men allikevel kan jeg ikke beholde den. Mest sannsynlig vil vi ikke ha flere barn etter dette. Så utrolig trist og jeg gruer meg kjempe masse til imorgen

Så forferdelig! Er så lei meg på dine vegne! Du er vel antakelig operert nå, så håper at operasjonen gikk greit og at du får bearbeidet tapet og kommer deg raskt. Sender deg mange gode tanker og klemmer!

Tusen takk alle sammen❤️❤️❤️Dere er så gode❤️❤️❤️ Alt er ferdig nå og trodde nesten jeg var tomt for tårer :( masse lykke til til alle vakre damer❤️❤️Nyt graviditeten

Jeg føler så innmari med deg, stakkars du[emoji26] Jeg er så lei meg for det du nå har måtte gå gjennom[emoji174] Ta vare på hverandre oppi denne tøffe tiden. Sender deg mange varme tanker og massevis av gode trøsteklemmer[emoji173]

Back
Topp