Har dessverre ingen råd å komme med, men jeg håper du får tilrettelegging fra eksamenskontoret og skolen slik at du kan fullføre eksamen. For en mestringsfølelse det gir, tenk når du er ferdigJeg skal ha 6 eksamener nå, men jeg sliter veldig med sosial angstDet er såpass at jeg ikke tar offentlig transport og heller ikke spiser offentlig, for da får jeg panikkangst anfall :'( Men jeg må klare å beholde roen når jeg sitter i det klasserommet, så jeg faktisk klarer å gjennomføre alle disse eksamene. Har tatt det opp med legen, og sa at jeg trengte noe angstdempende og da fikk jeg Sobril. Men har tatt en test dose, og kan ikke si at jeg merket noe som helst forandring på det
Noen som har noen gode råd å komme som kanskje kan hjelpe?![]()
Som en av de andre her sier så kanskje du skulle testet ut sobril i en angstfyllt situasjon og ikke i trygge omgivelser (om det er slik du har testet?). Og få noen til å være der når du er ferdig både ved testing og når eksamen er ferdig. Det kan kanskje hjelpe at det er en trygg person der og møter deg når du er ferdig.
Jeg har som sagt ikke erfaring, men håper du får hjelp. Lykke til