Eks konen til min mann

ORIGINAL: Vaniljemuffin

har ekskonen og mannen din felles barn? for da ville jeg gjort det, hvis ikke , så hadde jeg ikke gjort det.. for da er det jo faktisk søsknet til hans barn[:)]

sign. Da skriver man jo fra barna også. Ellers kommer det helt an på hva slags forhold man har til vedkommende da.

Hadde min x mann fått barn med ei anna så hadde jeg sikkert kjøpt noe ifra snuppa.

Det vill jeg aldri ha gjort, ikke fra ungene engang. Min samboer har 2 unger med ei anna, hun skal faktisk ha i desember.  

Det kommer jo helt an på forholdet dere har til henne. 

Som sakt jeg har ikke noe forhold til henne, så kjøper ikke noe fra oss nei!

Og jeg synes heller ikke det er riktig at VI skal kjøpe en gave til babyen fra søskene, der ligger ansvaret hos stefar eller besteforeldre på den siden! kanskje jeg er vanskelig og sta, men det syns jeg!

Så vi hr kommet fram til det, at vi ikke kjøper gave!

ORIGINAL: pannekaka

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: *mumfie*

Som sakt jeg har ikke noe forhold til henne, så kjøper ikke noe fra oss nei!

Og jeg synes heller ikke det er riktig at VI skal kjøpe en gave til babyen fra søskene, der ligger ansvaret hos stefar eller besteforeldre på den siden! kanskje jeg er vanskelig og sta, men det syns jeg!

Så vi hr kommet fram til det, at vi ikke kjøper gave!

Det sier jo seg selv at kjæresten hennes ikke skal betale for noen unger han ikke har vært med på å lage. Han er jo ikke stefar,for han har jo knapt vært der. Så ja jeg synes du er vanskelig nå ja. Det hadde sagt seg selv at damen til RO ikke skulle ta med seg ungene ut for å kjøpe gave til din og Ø sin unge. Akkurat som om han ikke har nok med å forsørge sine egne om han ikke skal begynne å betale for Ø sine unger også. Synes ikke du skulle ha blandet deg inn i dette i det hele tatt. Dette er faktisk Ø sine barn og du har egentlig ingenting med hva av penger han bruker på sine egne unger,for dere har ikke felles inntekt. Så er vel bare å ikke kjøpe gave,men men dette er egentlig opp til Ø og noe du egentlig ikke har noe med. Det er Ø sine barn,og denne nye ungen er halvsøsteren deres eller hva hun nå fikk.

så da blir det riktig at jeg går å kjøper gaver til jul og bursdager? godt han har begynt i BHG [:D] og gave nårBF får ny baby fra OS? [8|]

Nei, akkurat vi kjøper ikke gaver til jul fra barna til den andre.. Som jeg skrev tidligere, så er det da besteforldrene som kjøper gaver til jul og bursdag, no er det jeg, og jeg kjøper felles fra mine og hans barn til han og samme til meg, men jeg kjøper ikke til min eks eller hans fra barna..... Hallo [8|]

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg ville selvfølgelig ha kjøpt noe fra hans to barn da. Men ikke noe som det stod ditt navn på. Og det måtte seff ha vært til babyen[;)]

Vi kommer til å kjøpe når min samboers x får i november...
Er da ei snuppe hjemme hos oss også som blir storesøster, og har veldig lyst og gi noe til lillesøstra si[;)]

ORIGINAL: Frk.Chicka

Vi kommer til å kjøpe når min samboers x får i november...
Er da ei snuppe hjemme hos oss også som blir storesøster, og har veldig lyst og gi noe til lillesøstra si[;)]

Klart barna vil gi noe, men jeg mener likevel det ikke er faren sitt ansvar da dette er hos moren og hennes nye mann!

Men jeg skal ikke si noe mere, barna ha no fått kjøpt å gitt til babyen anyway så,

Er en selvfølge om de har barn sammen ja....det er jo hans barns søster/bror...det er da vel ingenting unaturlig med det, heller unaturlig å ikke kjøpe noe synes jeg

Back
Topp