Eks konen til min mann

Jeg hadde sikkert ikke gjort det[X(] Tror ikke tanken hadde slått meg engang

Jeg hadde ikke gjort det.

Og hadde nok heller aldri tenkt tanken om å gjøre det heller.

Men klart, er det noen man kommer overens med, og har et bra forhold og omtaler hverandre som venner. Så klart. Da er jo saken annerledes.

Men ikke kun for "å heve seg over" den andre parten og være så mye bedre. Foreldrene vil jo alltid huske spesielt godt akkurat den gaven, og mest sannsynlig har de lyst til å bare hive hele greia fordi den ikke gir "gode vibber" i hjemmet.

(neeeeeeeeeeeeida, snuppa har ikke fått gave av eksen til sambo i det heeeeeeeele tatt (de hadde ikke barn sammen)..... [8|][8|][8|][8|][8|][8|])

ORIGINAL: *mumfie*

De har 2 barn sammen ja, men er ikke det beste forholdet mellom hun og mannen og meg og min mann!

men dette er jo ikke sånn som barna våre merker... men kanskje siden de har barn sammen at vi skal gjøre det.... men for meg virker ikke det naturlig nei....

Siden di har barn i lag ville jeg kjøpt noe fra ungene til babyen, selv handler jeg bursdags og julegave som mine unger får ha med seg til pappaen og lillebroren. men ikke til dama hannes..

ORIGINAL: Labambie

Eh ja, det synes jeg bare er normal høflighet. 

Det synes jeg også.

Moren og søsknene til halvsøsteren min ga meg også bursdagsgave i alle år, frem til jeg ble 18 år.
Og forholdet mellom pappa og hun ekskona var ikke akkurat av de beste..

ORIGINAL: tree

Jeg ville kanskje kjøpt en liten ting fra søsknene.[:)]

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg ville selvfølgelig ha kjøpt noe fra hans to barn da. Men ikke noe som det stod ditt navn på. Og det måtte seff ha vært til babyen[;)]

Kanskje det, men jeg mener likevel det blir feil, for det er ikke mitt og Ø sitt problem, det mener jeg da blir mormoren og morfaren sitt....

samme som til jul, da tok foreldrene til RO med seg ungene og kjøpte gave, samme gjorde foreldrene til Ø med M og H..

men no er jo jeg super spesiell og på sånne ting

riktig nok har ikke de her vært gift men mannen min og mora til sønnene hans har ikke gitt til hverandre,
Jeg fikk 5mars og ho 21mars i 2008. Så når ho ikke ga,gav ikke vi heller.

ORIGINAL: Vaniljemuffin

har ekskonen og mannen din felles barn? for da ville jeg gjort det, hvis ikke , så hadde jeg ikke gjort det.. for da er det jo faktisk søsknet til hans barn[:)]

Nei, det hadde jeg ikke gjort. Såfremt vi ikke var veldig gode venner. Synes virkelig det er pappaen til barna sin oppgave å kjøpe gave til babyen fra søsknene!!
MEN hadde jeg blitt invitert på barselbesøk hadde det jo vært noe annet[:)]

Jeg hadde latt det være opp til mannen; vil han gi gave fra barna, så får han ordne det selv. Det er han som har barn med henne...
Hvis dere ikke har et super godt forhold til eksen, hadde ikke jeg kjøpt noe i hvert fall.

Jeg ville selvfølgelig ha kjøpt noe fra hans to barn da. Men ikke noe som det stod ditt navn på. Og det måtte seff ha vært til babyen[;)]

Kanskje det, men jeg mener likevel det blir feil, for det er ikke mitt og Ø sitt problem, det mener jeg da blir mormoren og morfaren sitt....

samme som til jul, da tok foreldrene til RO med seg ungene og kjøpte gave, samme gjorde foreldrene til Ø med M og H..

Det er Ø som er faren da. Og det er naturlig at han tar de med,sånn at de kan velge en gave. Er jo ikke besteforeldrene som har født dem liksom.... Det er ikke ditt problem i det hele tatt,det er Ø sitt ansvar. Men jeg skjønner jo hva du mener. Men dette skal jo gå av Ø sine penger,siden det er ungene som skal kjøpe til halvsøsknet sitt..

JA, faren til M og H ikke til den nye... Så er ikke han problem å kjøpe pakke til den nye da fra de.. syns jeg....

men drit, blir vel aldri enige [8D]

Jeg ville kjøpt en gave fra barna jeg da. Eller mannen din kjøper en gave for barna som de kan gi sin lillesøster/bror..

Jeg sier også mannen selv om vi hverken bor sammen eller er gift. Er det som faller seg mest naturlig istedenfor gutten min, typen min etc

Jeg har samboer med barn fra før, og jeg hadde ikke kjøpt gave til hans eks dersom hun skulle fått et barn til..

Det er Ø som er faren da. Og det er naturlig at han tar de med,sånn at de kan velge en gave. Er jo ikke besteforeldrene som har født dem liksom.... Det er ikke ditt problem i det hele tatt,det er Ø sitt ansvar. Men jeg skjønner jo hva du mener. Men dette skal jo gå av Ø sine penger,siden det er ungene som skal kjøpe til halvsøsknet sitt..

JA, faren til M og H ikke til den nye... Så er ikke han problem å kjøpe pakke til den nye da fra de.. syns jeg....

Nå ble jeg confused[8D] Hvis M og H vil kjøpe en gave til barnet til (hva faen navnet hennes var igjen[8D]) så er det jo naturlig at Ø betaler for den.Jeg vet jo at Ø ikke er faren til den nye[8|] DUH[:-][8D][8D]

Da mener jeg at mannen til morra skal kjøpe den [;)]

Nå ble jeg confused[8D] Hvis M og H vil kjøpe en gave til barnet til (hva faen navnet hennes var igjen[8D]) så er det jo naturlig at Ø betaler for den.Jeg vet jo at Ø ikke er faren til den nye[8|] DUH[:-][8D][8D]

Da mener jeg at mannen til morra skal kjøpe den [;)]

Og skrive navnet til Ø sine unger på den?

JA, fra M, H og sønnen hans, søsken gave [;)] Siden han er bf til denne babyen

Spurte akkurat min mann, han ville ikke kjøpt noe gave fra oss" eller felles barn om dem skulle hatt,
den nye mannen til x-kona kan heller ta med seg barna ut å kjøpe gave.
jeg vil ikke ha noe gave fra dem, ikke har jeg fått det heller, ei forventet det

Back
Topp