Eks konen til min mann

*mumfie*

Elsker forumet
har i helgen fått en ny baby! Er det da normalt at jeg og min mann kjøper barsel gave? Søstern til mannen min, de har kjøpt og ble nesten sur da jeg sa at vi ikke sku kjøpe.......

Hmmm, bare lurte på om det var vanlig?

har ekskonen og mannen din felles barn? for da ville jeg gjort det, hvis ikke , så hadde jeg ikke gjort det.. for da er det jo faktisk søsknet til hans barn[:)]

Kommer ann på åssen forhold dere har til henne. Om dere omtrent ikke er venner så hadde jeg iallefall ikke kjøpt gave.

Nei, jeg synes ikke det er vanlig, men har man et vedlig godt forhold så er det vel greit..

Også lurer jeg på: Du er alenemor, men har mann? skjønte ikke den jeg..

De har 2 barn sammen ja, men er ikke det beste forholdet mellom hun og mannen og meg og min mann!

men dette er jo ikke sånn som barna våre merker... men kanskje siden de har barn sammen at vi skal gjøre det.... men for meg virker ikke det naturlig nei....

ORIGINAL: Vaniljemuffin

har ekskonen og mannen din felles barn? for da ville jeg gjort det, hvis ikke , så hadde jeg ikke gjort det.. for da er det jo faktisk søsknet til hans barn[:)]

sign[:D]

ORIGINAL: *mumfie*

De har 2 barn sammen ja, men er ikke det beste forholdet mellom hun og mannen og meg og min mann!

men dette er jo ikke sånn som barna våre merker... men kanskje siden de har barn sammen at vi skal gjøre det.... men for meg virker ikke det naturlig nei....

Om de har to barn sammen så hadde jeg tatt med barna og handlet noe sammen. Da blir det mer en gave fra de, men med deres navn på også. Det er noe med å heve seg og gjøre noe som er positivt for barna og vise seg som et godt menneske som evner å glede seg på andres vegne[:)]

er du gift alenemor?[:D]

ORIGINAL: leonorasmamma

Om de har to barn sammen så hadde jeg tatt med barna og handlet noe sammen. Da blir det mer en gave fra de, men med deres navn på også. Det er noe med å heve seg og gjøre noe som er positivt for barna og vise seg som et godt menneske som evner å glede seg på andres vegne[:)]

Meg og deres felles datter har vær å kjøpt en ting, men det gjorde vi i sommer, da hin fant en ting hun synes var så fin! Den kjøpte jeg, pakket inn og skrev fra de 2 barna [:)]

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

Hehe, nei vi er ikke gift [;)] Men sier no mannen jeg...

ORIGINAL: leonorasmamma

Meg og deres felles datter har vær å kjøpt en ting, men det gjorde vi i sommer, da hin fant en ting hun synes var så fin! Den kjøpte jeg, pakket inn og skrev fra de 2 barna [:)]

Så koselig[:)]
Da hadde jeg gjort det denne gangen og.

Forresten, har du og din "mann" felles barn? Fikk dere noe av de når dere fikk de?

Jeg/våre barn fikk barselgave fra eksen til sambo[:D] (De har ett felles barn) Men nå har vi ett veldig godt forhold da, er naboer[:D]

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

Hehe, nei vi er ikke gift [;)] Men sier no mannen jeg...
okei, trodde definisjonen på alenemor var ei som var alene med barnet/barna sine jeg serru, uten samboer/mann[8D]

Jeg hadde gjort det. Synes det er vanlig høflighet, uansett om dere kanskje ikke er perlevenner synes jeg det er flott å gi en gave fra barna[;)]

Jeg ville definitivt kjøpt gave når de har barn sammen. 

Eh ja, det synes jeg bare er normal høflighet. 

[:D]så lenge de har barn sammen så ville jeg ha gjort det selv om det ikke føltes riktig.....noen ganger er det bedre å gjøre en ting og angre etterpå enn å ikke gjøre det og så angre......men det er jo du og din mann som skal bli enig om den sak....[;)]

ORIGINAL: Labambie

Eh ja, det synes jeg bare er normal høflighet. 

Hvorfor det?

Eg hadde gjort det, er tross alt nytt søsken til stebarna dine... [;)]

Back
Topp