Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vaniljemuffin
har ekskonen og mannen din felles barn? for da ville jeg gjort det, hvis ikke , så hadde jeg ikke gjort det.. for da er det jo faktisk søsknet til hans barn[:)]
ORIGINAL: *mumfie*
De har 2 barn sammen ja, men er ikke det beste forholdet mellom hun og mannen og meg og min mann!
men dette er jo ikke sånn som barna våre merker... men kanskje siden de har barn sammen at vi skal gjøre det.... men for meg virker ikke det naturlig nei....
ORIGINAL: leonorasmamma
De har 2 barn sammen ja, men er ikke det beste forholdet mellom hun og mannen og meg og min mann!
men dette er jo ikke sånn som barna våre merker... men kanskje siden de har barn sammen at vi skal gjøre det.... men for meg virker ikke det naturlig nei....
Om de har to barn sammen så hadde jeg tatt med barna og handlet noe sammen. Da blir det mer en gave fra de, men med deres navn på også. Det er noe med å heve seg og gjøre noe som er positivt for barna og vise seg som et godt menneske som evner å glede seg på andres vegne[:)]
ORIGINAL: leonorasmamma
Om de har to barn sammen så hadde jeg tatt med barna og handlet noe sammen. Da blir det mer en gave fra de, men med deres navn på også. Det er noe med å heve seg og gjøre noe som er positivt for barna og vise seg som et godt menneske som evner å glede seg på andres vegne[:)]
Meg og deres felles datter har vær å kjøpt en ting, men det gjorde vi i sommer, da hin fant en ting hun synes var så fin! Den kjøpte jeg, pakket inn og skrev fra de 2 barna [:)]