Ekko!

Positiv test i dag. 14 dpo. Termin den 5 mars! Jeg er så lykkelig nå, og krysser alt jeg har av ledd for at dette skal gå bra
Nåååh! Gratulerer:love7 Krysser alt jeg har for deg og alle oss andre her inne:smiley-angelic001
 
Lurer på om jeg kan snike meg inn her. Føles fortsatt veldig rart dette her, for har liksom ikke sett for meg at jeg skal få positiv test. Men jeg håper inderlig at denne spira sitter, jeg er 11DPO, etter innsett av blasto:happy:

Gratulerer til alle! Håper vi alle kommer i mål i mars!
 

Vedlegg

  • IMG_20200622_150727.jpg
    IMG_20200622_150727.jpg
    12,5 KB · Visninger: 24
Tar en tlf til helsestasjonen i uke 7. Første kontroll er vel stort sett i uke 8, gleder meg til å få helsekortet :happy:

Er det allerede i uke 8?:) Har hatt for meg at det ikke var før i uke 12 jeg:)

Og hva med de nye testene som man skal ta? Det er jo vedtatt, men det er ikke noe vi får med oss?
 
Melder meg forsiktig inn her, med positiv digital i dag! :wideyed:
 

Vedlegg

  • IMG_0327.jpeg
    IMG_0327.jpeg
    16,3 KB · Visninger: 22
Positiv test i dag 11 dpo, termin 5 mars. Håper den sitter hele veien!
 

Vedlegg

  • Snapchat-563568093.jpg
    Snapchat-563568093.jpg
    13,4 KB · Visninger: 32
Er det allerede i uke 8?:) Har hatt for meg at det ikke var før i uke 12 jeg:)

Og hva med de nye testene som man skal ta? Det er jo vedtatt, men det er ikke noe vi får med oss?

Det er kanskje senere ja? 9 år siden sist jeg gikk gravid så husker ikke så godt. Men den testen kan vi vel få, ikke sikkert vi rekker å bli tilbudt, men får den nok raskt om vi ber om den :)
 
Det er kanskje senere ja? 9 år siden sist jeg gikk gravid så husker ikke så godt. Men den testen kan vi vel få, ikke sikkert vi rekker å bli tilbudt, men får den nok raskt om vi ber om den :)
Her sier dere noe. Har ikke rukket å tenke på det! Lurer på om det tilbys hos fastlegen etter hvert?
 
Det er kanskje senere ja? 9 år siden sist jeg gikk gravid så husker ikke så godt. Men den testen kan vi vel få, ikke sikkert vi rekker å bli tilbudt, men får den nok raskt om vi ber om den :)

Ja, ikke sant!:happy: Det er litt over 4 år siden sist for meg... husker overraskende lite:nailbiting:
 
Hei, jeg ønsker og håper på å bli værende her neste 9 måneder. Test 25 er faktisk positiv i dag på ettermiddagen og ca 3+4.. altså 10 dpo. Vet bare ikke hvor lenge den lå før jeg leste svar men det er snakk om 6-7 minutter. Jeg er fortsatt ganske pessimistisk men begynner å tro litt..
Begynner å bli mange lykkelige her :happy: håper alle blir marsmammaer
 
Håper jeg får et svangerskap som ligner ditt første. Hørtes veldig digg ut, fram til slutten vel og merke:eek: Skjønt jeg går gjerne igjennom ild og vann så lenge lille spiren klorer seg fast, vokser seg stor og sterk og kommer frisk og fin ut:Heartred
Håper den klorer seg godt fast og du får et flott svangerskap! Uansett så er det verdt all ubehag tilslutt!
 
Så koselig å se at det kommer fler og fler inn hit :happy093Gratulerer så mye med positiv test, til alle å enhver :love017
 
Joiner! Termin 07.mars, en drøy uke før storesøster blir 2 år. Stor stas! :joyful:

Jeg kommer til å drøye jordmortime til uke 12, men gå på en tidlig UL før det, da jeg hadde MA uke 11 i mars. Første jordmortime velger man litt selv, men vanlig mellom 8-12. Så har man gjerne ikke kontroll igjen før uke 24, da det derimellom er ordinær UL uke 17-19. Hvis man vil høre hjerteslag med dopler ville jeg ventet til uke 11/12 med å bestille time :happy:
Ja, er jordmor selv :angelic:
 
Jeg er, etter mine beregninger, 16 dpo, og fikk svaaak svak positiv test i dag. Noen som har erfaring med at hvis testene er svak positiv så seint at det ikke blir bebis av det? Hadde en SA for en mnd siden og redd for det skal skje igjen.
 

Vedlegg

  • F67CABB4-746A-4988-BE9F-D899076D0D38.jpeg
    F67CABB4-746A-4988-BE9F-D899076D0D38.jpeg
    20,3 KB · Visninger: 31
Sniker meg inn etter positiv tidligtest i går og i dag. Testen på bildet er fra i dag, 10dpo, tror jeg må kjøpe meg en digital test og ta i morgen :)
 

Vedlegg

  • 7F464C07-654B-4422-8C2B-E071D4B4102D.jpeg
    7F464C07-654B-4422-8C2B-E071D4B4102D.jpeg
    13,8 KB · Visninger: 26
Joiner! Termin 07.mars, en drøy uke før storesøster blir 2 år. Stor stas! :joyful:

Jeg kommer til å drøye jordmortime til uke 12, men gå på en tidlig UL før det, da jeg hadde MA uke 11 i mars. Første jordmortime velger man litt selv, men vanlig mellom 8-12. Så har man gjerne ikke kontroll igjen før uke 24, da det derimellom er ordinær UL uke 17-19. Hvis man vil høre hjerteslag med dopler ville jeg ventet til uke 11/12 med å bestille time :happy:
Ja, er jordmor selv :angelic:
Sniker
Er vel ikke alle jm som er villig til å prøve med doppler så tidlig heller? :)
 
Sniker
Er vel ikke alle jm som er villig til å prøve med doppler så tidlig heller? :)

Neida, det er jo ikke det! Men jeg har inntrykk av at mange sier at "det er veldig tidlig, det er godt mulig jeg ikke finner noe, og det betyr ikke at det er noe galt, bare at det er tidlig".
 
Back
Topp