Nåååh! Gratulerer Krysser alt jeg har for deg og alle oss andre her innePositiv test i dag. 14 dpo. Termin den 5 mars! Jeg er så lykkelig nå, og krysser alt jeg har av ledd for at dette skal gå bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nåååh! Gratulerer Krysser alt jeg har for deg og alle oss andre her innePositiv test i dag. 14 dpo. Termin den 5 mars! Jeg er så lykkelig nå, og krysser alt jeg har av ledd for at dette skal gå bra
Hei! Hvor kjapt bestiller dere time hos lege/jordmor?
Hei! Hvor kjapt bestiller dere time hos lege/jordmor?
Tar en tlf til helsestasjonen i uke 7. Første kontroll er vel stort sett i uke 8, gleder meg til å få helsekortet
Er det allerede i uke 8? Har hatt for meg at det ikke var før i uke 12 jeg
Og hva med de nye testene som man skal ta? Det er jo vedtatt, men det er ikke noe vi får med oss?
Her sier dere noe. Har ikke rukket å tenke på det! Lurer på om det tilbys hos fastlegen etter hvert?Det er kanskje senere ja? 9 år siden sist jeg gikk gravid så husker ikke så godt. Men den testen kan vi vel få, ikke sikkert vi rekker å bli tilbudt, men får den nok raskt om vi ber om den
Det er kanskje senere ja? 9 år siden sist jeg gikk gravid så husker ikke så godt. Men den testen kan vi vel få, ikke sikkert vi rekker å bli tilbudt, men får den nok raskt om vi ber om den
Håper den klorer seg godt fast og du får et flott svangerskap! Uansett så er det verdt all ubehag tilslutt!Håper jeg får et svangerskap som ligner ditt første. Hørtes veldig digg ut, fram til slutten vel og merke Skjønt jeg går gjerne igjennom ild og vann så lenge lille spiren klorer seg fast, vokser seg stor og sterk og kommer frisk og fin ut
SnikerJoiner! Termin 07.mars, en drøy uke før storesøster blir 2 år. Stor stas!
Jeg kommer til å drøye jordmortime til uke 12, men gå på en tidlig UL før det, da jeg hadde MA uke 11 i mars. Første jordmortime velger man litt selv, men vanlig mellom 8-12. Så har man gjerne ikke kontroll igjen før uke 24, da det derimellom er ordinær UL uke 17-19. Hvis man vil høre hjerteslag med dopler ville jeg ventet til uke 11/12 med å bestille time
Ja, er jordmor selv
Sniker
Er vel ikke alle jm som er villig til å prøve med doppler så tidlig heller?