Gratulerer moro å se at det flytter inn fine damer i mars21 forumet
Takker! Er litt mindre ekko her inne nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer moro å se at det flytter inn fine damer i mars21 forumet
Positiv test i dag følt meg litt underlig denne uka. Og berre tok ein test for å sjekke og så kom det to streker med en gang. Vart så paff og tok en test til og det samme resultatet.
Termin 04.mars, krysser fingrene for at det går bra ❤
Det er 4 år siden sist eg var aktiv her
Tusen takk ❤ ja det er virkelig en glede!Så spennende! Gratulerer Det er alltid så koselig med de to strekene synes jeg. Jeg gråt av glede da jeg fikk mine
Så spennende, satser på at den sitter <3Heisan. Jeg var i august gruppa, men det endte dessverre for tidlig. Og så hadde Husbonden og jeg nok en sa/kjemisk i mars. Nå er jeg tilbake og slenger meg inn her siden jeg fikk en ganske tydelig positiv test i går 10 dpo
Har lovet meg selv å ikke teste igjen før ikm, men synes det ser lovende ut:
Vis vedlegget 328929
Håper å få selskap her inne snart
YaaaayIngen tvil lenger :-D
Ingen tvil lenger :-D
Omtrent sånn så min test også ut rundt de tider. Så spennende, gratulerer så myeDa melder jeg meg inn her, og håper testene øker i styrke de neste dagene! Kun 9 eller 10 dpo i dag, og fått 3 svake positive tester! Tenker å prøve meg på en digital test imorgen Kjekt å se så mange positive tester!
Min termin blir foreløpig 8. Mars
Tusen takk ❤ ja det er virkelig en glede!
Det blir kjekt å være med her igjen!
Føler meg mer avslappet nå enn med første, men blir spennende om svangerskapet blir likt. Forrige var en drøm bortsett fra siste mnd hvor ein ikke får puste
Tusen takk og gratulerer så mye til deg og Det var noen flotte testerSniker meg inn her. Fikk positiv test onsdag kveld og har sneket litt her i mars gruppa siden, men ikke turt å poste. Ut i fra når EL må ha vært er termin ca 2 mars. Gleder oss stort
Gratulerer så mye til alle dere andre
Vis vedlegget 329454
Så kjekt!! Tusentakk! gratulerer så mye til alle dere andre også her inneOmtrent sånn så min test også ut rundt de tider. Så spennende, gratulerer så mye
Håper på å se en fin digital test fra deg snart