Guttemamma1989
Andre møte med forumet
Heei fant ut igår at jeg venter en spire 3 mars 2018❤ 3+3 uker på vei så ille tidlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heei fant ut igår at jeg venter en spire 3 mars 2018❤ 3+3 uker på vei så ille tidlig.
Å samme dato så gøy. Hadde du mange symptomer?samme dato som meg så kjekt
Laget en egen terminoversikt tråd
Nei egentlig ikke.Å samme dato så gøy. Hadde du mange symptomer?
Har dere barn fra før ? hvor gamle er dere og hvor kommer dere i fra ?
Vi er vel 5 stk nå ? Bekkem? Guttemamma 1988, Masjkrok og Krepsen89 ?
Ingen barn fra før. Er 28 år og fra Vestlandet [emoji4]
Jeg har 2 gutter en på 6 år og en på snart 2 år. Er 27 blir 28 kommer fra FredrikstadHar dere barn fra før ? hvor gamle er dere og hvor kommer dere i fra ?
Okei litt samme symptomer som meg du da. Har også vondt i korsryggen å kvalm og trøtt hele tia ! Det er litt slitsomt når jeg har 2 aktive barn i hus. Skulle gjerne hatt litt mer overskudd nettopp ferdig med permisjon ja. Kanskje greit å vente litt med å si til jobben da ja;p heheNei egentlig ikke.
Har kun vondt i korsryggen og var kjempe kvalm i den perioden det sikkert har festet seg
Har noe små stikking/øm i livmorområdet hvis jeg er veldig aktiv. Det hadde jeg også me minsten men ikke så tidlig men da hadde jeg jo ikke en annen unge å ta vare på så blir spennende å ha en liten samt å være gravid.
Forrige gang gikk greit, hadde mye kvalme/oppkast fra uke 5-15 ca. Åsså kom bekkenet på slutten. Men husker jeg hvilte mye da Har nettopp blitt ferdig med permisjonen fra minsten, så hehe tror jeg venter et par uker før jeg sier det til jobben
Ingen barn fra før. Er 28 år og fra Vestlandet [emoji4]
Jeg har 2 gutter en på 6 år og en på snart 2 år. Er 27 blir 28 kommer fra Fredrikstad
Skjønner deg godt har en liten gutt sept 2016Har et barn fra før (februar 16) og straks 28 år [emoji4]
Jeg er trøtt!!! [emoji23]
Er 29 år, ingen barn fra før[emoji4]
Termin 6 mars, 3+2[emoji173]️
Har dere barn fra før ? hvor gamle er dere og hvor kommer dere i fra ?
Datter på 14 (snart 15) mnd Blir 27 i år og Nordland
Synest du var fryktelig ung til å ha en 14 åring i hus [emoji23][emoji23] måtte lese ett par ganger [emoji13]
Synest du var fryktelig ung til å ha en 14 åring i hus [emoji23][emoji23] måtte lese ett par ganger [emoji13]