Ekko

Å samme dato så gøy. Hadde du mange symptomer?:)
Nei egentlig ikke.
Har kun vondt i korsryggen og var kjempe kvalm i den perioden det sikkert har festet seg :p
Har noe små stikking/øm i livmorområdet hvis jeg er veldig aktiv. Det hadde jeg også me minsten men ikke så tidlig men da hadde jeg jo ikke en annen unge å ta vare på så blir spennende å ha en liten samt å være gravid.

Forrige gang gikk greit, hadde mye kvalme/oppkast fra uke 5-15 ca. Åsså kom bekkenet på slutten. Men husker jeg hvilte mye da :p Har nettopp blitt ferdig med permisjonen fra minsten, så hehe tror jeg venter et par uker før jeg sier det til jobben :p
 
Har dere barn fra før ? hvor gamle er dere og hvor kommer dere i fra ?

Vi er vel 5 stk nå ? Bekkem? Guttemamma 1988, Masjkrok og Krepsen89 ?
 
Nei egentlig ikke.
Har kun vondt i korsryggen og var kjempe kvalm i den perioden det sikkert har festet seg :p
Har noe små stikking/øm i livmorområdet hvis jeg er veldig aktiv. Det hadde jeg også me minsten men ikke så tidlig men da hadde jeg jo ikke en annen unge å ta vare på så blir spennende å ha en liten samt å være gravid.

Forrige gang gikk greit, hadde mye kvalme/oppkast fra uke 5-15 ca. Åsså kom bekkenet på slutten. Men husker jeg hvilte mye da :p Har nettopp blitt ferdig med permisjonen fra minsten, så hehe tror jeg venter et par uker før jeg sier det til jobben :p
Okei :) litt samme symptomer som meg du da. Har også vondt i korsryggen å kvalm og trøtt hele tia :) ! Det er litt slitsomt når jeg har 2 aktive barn i hus. Skulle gjerne hatt litt mer overskudd:) nettopp ferdig med permisjon ja. Kanskje greit å vente litt med å si til jobben da ja;p hehe:)
 
Da har jeg tatt steget in i termingruppa :D med termin 1 mars :) Har en gutt fra før som blir tre år i år. Så nå er det bare å krysse fingrene for att dette går veien:happy119
 
Har et barn fra før (februar 16) og straks 28 år [emoji4]

Jeg er trøtt!!! [emoji23]
 
Er 29 år, ingen barn fra før[emoji4]
Termin 6 mars, 3+2[emoji173]️
 
Ingen barn fra før. Er 28 år og fra Vestlandet [emoji4]
Jeg har 2 gutter en på 6 år og en på snart 2 år. Er 27 blir 28 :) kommer fra Fredrikstad:)
Har et barn fra før (februar 16) og straks 28 år [emoji4]

Jeg er trøtt!!! [emoji23]
Skjønner deg godt :p har en liten gutt sept 2016 :p

Er 29 år, ingen barn fra før[emoji4]
Termin 6 mars, 3+2[emoji173]️

Så gjevne vi er i aldre, så morsomt :) Herlig at det begynner å komme litt folk her inne :):)
 
Synest du var fryktelig ung til å ha en 14 åring i hus [emoji23][emoji23] måtte lese ett par ganger [emoji13]

Hahaha [emoji23][emoji23] nei, så tidlig fikk jeg ikke barn [emoji12][emoji23]
 
Back
Topp