Ekko

Bekkem

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Hallo [emoji254] Er jeg alene her inne eller er her flere? [emoji28] termin 1.mars jeg da [emoji4]
82f38b7f7f44ee14da04a03ea68ca422.jpg
 
Hallo [emoji254] Er jeg alene her inne eller er her flere? [emoji28] termin 1.mars jeg da [emoji4]
82f38b7f7f44ee14da04a03ea68ca422.jpg

Hurrra! Gratulerer så mye, fra en januarboer.

Det kommer nok maaaaange til her om litt skal du se!
I mens kan du jo virkelig smelle til med å lage masse koselige tråder her inne du som er første kvinne ut og greier!

Lykke til med graviditeten :Heartred
 
Hurrra! Gratulerer så mye, fra en januarboer.

Det kommer nok maaaaange til her om litt skal du se!
I mens kan du jo virkelig smelle til med å lage masse koselige tråder her inne du som er første kvinne ut og greier!

Lykke til med graviditeten :Heartred

Tusen takk [emoji4] Ja regner med det fylles opp raskt [emoji4] tenker jeg venter på resten jeg, har ikke vært med på dette før, så dankan de få ta ledelsen [emoji13]
 
Hallo [emoji254] Er jeg alene her inne eller er her flere? [emoji28] termin 1.mars jeg da [emoji4]
82f38b7f7f44ee14da04a03ea68ca422.jpg
Muligens eg joine deg :) usikker på kor eg e, men er her inne :) usikker på sykluslengde men om jeg tar utgangspunkt i hva ff tror ( første pp med ff) så blir termin 3 mars :D
 
Sniker litt fra februar og jubler for deg :D
 
Gratulere så masse.
Hilsen fra mæ i november [emoji7]
 
jeg har termin 26.februar så kan være jeg havner her ;)
 
Jag plussade på tisdagen med clear blue som visade 1 - 2 uker ❤ Har inte fått mensen tillbaka efter det förra svagerskapet, så här har vi lite att gå på
Happy suprice ❤❤❤
 
jeg har termin 26.februar så kan være jeg havner her ;)
Ja kan fort havne inn her ja :D


Jag plussade på tisdagen med clear blue som visade 1 - 2 uker ❤ Har inte fått mensen tillbaka efter det förra svagerskapet, så här har vi lite att gå på
Happy suprice ❤❤❤
aaah så koselig :):) gratulere:D
Sniker fra prøverforumet, gratulerer :happy093 håper jeg får joine deg her om litt :flower

Vi får krysse fingrene for at vi ser deg i løpet av mnd :)

8990e516255ca4cf53753e2555624f74.jpg

11 dpo og termin 2 mars
Hipp hurra og velkommen :):)
 
Back
Topp