Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulere! Sniker i fra februar
Gratulerer å velkommen skal du være
Hallo [emoji254] Er jeg alene her inne eller er her flere? [emoji28] termin 1.mars jeg da [emoji4]
Hurrra! Gratulerer så mye, fra en januarboer.
Det kommer nok maaaaange til her om litt skal du se!
I mens kan du jo virkelig smelle til med å lage masse koselige tråder her inne du som er første kvinne ut og greier!
Lykke til med graviditeten
Muligens eg joine deg usikker på kor eg e, men er her inne usikker på sykluslengde men om jeg tar utgangspunkt i hva ff tror ( første pp med ff) så blir termin 3 marsHallo [emoji254] Er jeg alene her inne eller er her flere? [emoji28] termin 1.mars jeg da [emoji4]
Muligens eg joine deg usikker på kor eg e, men er her inne usikker på sykluslengde men om jeg tar utgangspunkt i hva ff tror ( første pp med ff) så blir termin 3 mars
Gratulerer så mye som 2018 sin aller første "marsboer "
Sniker litt fra februar og jubler for deg
Ble 1-2 uker på min digitale ogsåHallo [emoji254] Er jeg alene her inne eller er her flere? [emoji28] termin 1.mars jeg da [emoji4]
Ble 1-2 uker på min digitale også
Ja kan fort havne inn her jajeg har termin 26.februar så kan være jeg havner her
aaah så koselig gratulereJag plussade på tisdagen med clear blue som visade 1 - 2 uker ❤ Har inte fått mensen tillbaka efter det förra svagerskapet, så här har vi lite att gå på
Happy suprice ❤❤❤
Sniker fra prøverforumet, gratulerer håper jeg får joine deg her om litt
Hipp hurra og velkommen
11 dpo og termin 2 mars