Rart spm kanskje, men lurer på om du har noe spesielt som ikke(mange) andre har?
Tenkte det kunne være moro å høre[:)]
F.eks. så har jeg en rosa bil[8D]
Tenkte det kunne være moro å høre[:)]
F.eks. så har jeg en rosa bil[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MICAmor
[:)]En "førsteutgave" av Gudbrandsdalens Festdrakt... Både Maihaugen og Folkemuseet på Bygdø vil ha den -men den gang ei!!! Den er MIIIIIN!!!!!![:D] Arvet fra mamma-mormor-oldemor-tippoldemor -tipptippoldemor som broderte den til tippoldemors bryllup[;)].Jeg giftet meg i den bunaden,som alle kvinner som har eid den har gjort - og den er aldri blitt forandret!! Ikke sydd hverken ut eller inn ,alle har giftet seg i en liten str.36[;)].
ORIGINAL: *Meya*
Swapping er hobbyen min, ikke mange har det [:D]
[:)]En "førsteutgave" av Gudbrandsdalens Festdrakt... Både Maihaugen og Folkemuseet på Bygdø vil ha den -men den gang ei!!! Den er MIIIIIN!!!!!![:D] Arvet fra mamma-mormor-oldemor-tippoldemor -tipptippoldemor som broderte den til tippoldemors bryllup[;)].Jeg giftet meg i den bunaden,som alle kvinner som har eid den har gjort - og den er aldri blitt forandret!! Ikke sydd hverken ut eller inn ,alle har giftet seg i en liten str.36[;)].