Eier du noe ingen andre har?

☆Starlight☆

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Juligull2021
Rart spm kanskje, men lurer på om du har noe spesielt som ikke(mange) andre har?
Tenkte det kunne være moro å høre[:)]

F.eks. så har jeg en rosa bil[8D]

Nemoer [8D] Og Dorri....[;)]

[:)]En "førsteutgave" av Gudbrandsdalens Festdrakt... Både Maihaugen og Folkemuseet på Bygdø vil ha den -men den gang ei!!! Den er MIIIIIN!!!!!![:D] Arvet fra mamma-mormor-oldemor-tippoldemor -tipptippoldemor som broderte den til tippoldemors bryllup[;)].Jeg giftet meg i den bunaden,som alle kvinner som har eid den har gjort - og den er aldri blitt forandret!! Ikke sydd hverken ut eller inn ,alle har giftet seg i en liten str.36[;)].

ORIGINAL: MICAmor

[:)]En "førsteutgave" av Gudbrandsdalens Festdrakt... Både Maihaugen og Folkemuseet på Bygdø vil ha den -men den gang ei!!! Den er MIIIIIN!!!!!![:D] Arvet fra mamma-mormor-oldemor-tippoldemor -tipptippoldemor som broderte den til tippoldemors bryllup[;)].Jeg giftet meg i den bunaden,som alle kvinner som har eid den har gjort - og den er aldri blitt forandret!! Ikke sydd hverken ut eller inn ,alle har giftet seg i en liten str.36[;)].

Wow![:D][:D] Så gøy å ha en så gammel bunad da, hadde vært kjempe stolt over den![:)]

Swapping er hobbyen min, ikke mange har det [:D]

ORIGINAL: *Meya*

Hva er det??

Kjempe kult da [:D]

Teller en pin som det kun finnes 200stk av i hele verden?
Fra 93 så er før OL

eg eier ikke noe, men etter min far hadde hatt seg en liten tur på byn engang km han hjem med en rustning, med hjelm og svard og hansker!!! var ikke så gøyt dagen etter[&:][X(]

ORIGINAL: *p!nk smile*

ORIGINAL: *Meya*

Hva er det??
Bytte ting med folk i hele verden.

Men jeg har vel noe ingen andre har... Må tenke litt... Vet at det er noe hehe for mor mi har mint meg på om det før.

Jeg har et navn som ingen andre har [;)] Etternavnet mitt er freda, og jeg er den eneste i slekta (Ja, jeg har kontroll på stort sett alle i slekta) og ingen andre heter det samme som jeg [;)]

eier vel  ikke så masse selv men jentene eier noe fint som ikkke alle andre har.

storesøster fikk av oldefaren sin en ganske stor ferskvannsperle med en liten brun prikk på. den er taksert for ca 35 år siden, verdt ganske så mye ja. oldefaren og bestemora hennes som har funnet den selv.

lillesøster arvet en brosje av tipptippoldemora som er hand malt med navnet hennes på. emaljert sak. nydelig. hun er da oppkalt etter tipptippoldemora si.

BILDE!!!

har en gammel kleskurv i tre som min tipp oldemor hadde, og den har alla barna sovet i de første mnd, er vel rundt 100 år gammel og tror jeg redder den etter barna vist det skulle begynne å brenne [:-]

ORIGINAL: Puskinella

Jeg har et navn som ingen andre har [;)] Etternavnet mitt er freda, og jeg er den eneste i slekta (Ja, jeg har kontroll på stort sett alle i slekta) og ingen andre heter det samme som jeg [;)]
Ja, det har jeg også da!

Jeg eller rettere sagt gården har en bibel fra ca 1550, med tre perm og greier og greier...

Jeg har to skreddersydde korsetter - ordentlig, med metallspiler og snøring foran og bak. [:)]

Og så har jeg, et eller annet sted, en ganske obskur Prinsesse Leia-kopp - hvor hele hodet hennes ER koppen, liksom. [:D]

Og så er jeg en av tre i hele verden som har mitt etternavn. [;)]

ja maleriene som henger på veggen..
er en ny kunstner fra Jerusalem, og har 4 malerier som ingen i hele verden har like [:D]

Vi har tre hunder i hus, og alle tre er av forskjellig rase. En av de er supersjelden, og vi er nok de eneste heromkring som har nettopp denne rasen [;)]

Ingen av de tre er sånn kjempevanlige egentlig. Så det er litt kult synes jeg [:D][:D]

Pluss at vi har to småbruk. Det er det heller ikke så mange som har [8D]

Back
Topp