Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Najila
I anonsen står det :
Meget sentral beliggenhet i Eidsvoll/Sundet. Korte avstander til butikker, post, bank, skoler etc. i Eidsvoll sentrum.
Hvis det sier deg noe mer...?[:)]
ORIGINAL: ~Nica~
Det er fint på Eidsvoll, er vel et lite tettsted. ikke all verdens utvalg av butikker kanskje, men spørs jo hva du er vant med fra før da?
sjekk ut: http://www.eidsvoll.kommune.no
ORIGINAL: ~Nica~
Ja, det skjønner jeg.. Jeg vet ikke noe om hvordan miljøet på eidsvoll er.. men syns romeriket er fint og det er mange ålreite kommuner her. og i nærheten av gardermoen og oslo. [:)]
ORIGINAL: Monany
Jeg bor på Råholt. Kommer ikke herfra, men vi kjøpte hus her. Synes det er kjempekoselig og fint her. Og sentralt er det også. I Sundet er det også kjempefint med Vorma og allting. Synes du skal ta deg en tur å se jeg [:D]
ORIGINAL: lille iskaffe
jeg er vokst opp på eidsvoll verk, bodd i eidsvoll og flyttet til eidsvoll verk igjen nå. er kjempe koselig her. hr du link til huset som er til salgs?
Finn-koden er: 13393325 [:)]
jeg er vokst opp på eidsvoll verk, bodd i eidsvoll og flyttet til eidsvoll verk igjen nå. er kjempe koselig her. hr du link til huset som er til salgs?
Finn-koden er: 13393325 [:)]
ser koselig ut der.