Eidsvoll?

Amiee

Elsker forumet
Noen her som er kjent i det området?
Satt å surfa på finn.no i går, og fant ett kjempefint hus, sentralt på Eidsvoll. Aner INGENTING om området der, så hvis noen har info, setter jeg pris på det! Så sparer vi kanskje turen med å reise å se... [;)]

det er liksom der hvor eidsvoll bygningen er?? ved råholt??

har en kompis som bor der......je syns det virker veldi  koseli der....

Aner ikke helt hvor det ligger, men det tok ca 40 min å kjøre fra råholdt, og barenoen minutter med tog til gardermoen (tror jeg, en kompis som bor på råholdt som sa det..) Det lå vist veldig sentralt i forhold til butikker å sånn på Eidsvoll, men jeg vet ikke om det er en by, eller hva..[8|]

ok...kompisen min bor på råholt......

I anonsen står det :
Meget sentral beliggenhet i Eidsvoll/Sundet. Korte avstander til butikker, post, bank, skoler etc. i Eidsvoll sentrum.
Hvis det sier deg noe mer...?[:)]

ORIGINAL: Najila

I anonsen står det :
Meget sentral beliggenhet i Eidsvoll/Sundet. Korte avstander til butikker, post, bank, skoler etc. i Eidsvoll sentrum.
Hvis det sier deg noe mer...?[:)]

ha itte peiling....vært kun på råholt...........

men det hørtes jo sentralt ut da...

ORIGINAL: camilla82

Sundet, ja det er sentralt,i forhold til butikker osv, ligger 10min å kjøre fra Råholt

Er det bra der da? Tenker sånn miljø/barnehage etc? Aner du?

ORIGINAL: ~Nica~

Det er fint på Eidsvoll, er vel et lite tettsted. ikke all verdens utvalg av butikker kanskje, men spørs jo hva du er vant med fra før da?

sjekk ut: http://www.eidsvoll.kommune.no

Hehe, vi bor i Longyearbyen, på Svalbard, for tia så vi er ikke akkurat bortskjemt med butikker og valgmuligheter, men..[;)] Skal flytte ned nå, men er så lite kjent i områdene sørpå (må bo i nærheten av gardermoen siden sambo pendler..). Er så redd for å ende opp ett sted med kjempedårlig miljø, mye stoff eller lukka miljø(så man ikke blir kjent med noen..).

Ja, det skjønner jeg.. Jeg vet ikke noe om hvordan miljøet på eidsvoll er.. men syns romeriket er fint og det er mange ålreite kommuner her. og i nærheten av gardermoen og oslo. [:)]

ORIGINAL: ~Nica~

Ja, det skjønner jeg.. Jeg vet ikke noe om hvordan miljøet på eidsvoll er.. men syns romeriket er fint og det er mange ålreite kommuner her. og i nærheten av gardermoen og oslo. [:)]

Oki, vi får bare prøve å holde øyne og ører åpne, å se om drømmehuset dukker opp! Kanskje vi stikker innom Eidsvoll å ser oss litt rundt, hvis huset fortsatt er for salg når vi kommer ned i slutten av mai[:)]

Jeg bor på Råholt. Kommer ikke herfra, men vi kjøpte hus her. Synes det er kjempekoselig og fint her. Og sentralt er det også. I Sundet er det også kjempefint med Vorma og allting. Synes du skal ta deg en tur å se jeg [:D]

ORIGINAL: Monany

Jeg bor på Råholt. Kommer ikke herfra, men vi kjøpte hus her. Synes det er kjempekoselig og fint her. Og sentralt er det også. I Sundet er det også kjempefint med Vorma og allting. Synes du skal ta deg en tur å se jeg [:D]

Takk[:)] Tror vi må gjøre det! Svigerbror og kjæresten (med spire ventet to dager før 1 års dagen til Lukas[:)]) bor på råholdt, så hadde jo vært gøy å bo i nærheten av dem[:)]

jeg er vokst opp på eidsvoll verk, bodd i eidsvoll og flyttet til eidsvoll verk igjen nå. er kjempe koselig her. hr du link til huset som er til salgs?

ORIGINAL: lille iskaffe

jeg er vokst opp på eidsvoll verk, bodd i eidsvoll og flyttet til eidsvoll verk igjen nå. er kjempe koselig her. hr du link til huset som er til salgs?

Finn-koden er: 13393325 [:)]

ser koselig ut der.

ser koselig ut der.

Ja, syns å det så koselig ut[:)] å så likte jeg huset så godt!![:)]

Back
Topp