Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bouncing Buttplug
ORIGINAL: Bouncy Buttocks
ORIGINAL: Fjollebolle
Er Bouncy Buttocks det nye BVpolitiet ene og alene eller..... Håper ikke at det bare er jeg og noen få til som gjennomskuer henne [8D]
Få endelig høre hva som gjør profilen min relevant for denne tråden. Og burde ikke du konsentrere deg om å sitte på kjendis.no og trykke F5?
Alle vet at perezhilton.com er mye mer oppdatert..[8|][:D]
ORIGINAL: sprett rompa
ORIGINAL: Frk. Tvert I. Motmed fare for å bringe enda ett tema på banen i denne sammenheng, så må jeg vel begrynne det med Latskap[;)]
ORIGINAL: Frk. Tvert I. Motog om du hadde gjordt som jeg heller ikke gjorde, å lese hele tråden før jeg svarte, så hadde du fått med deg at de fleste som har spurt om PM ikke har leste hele tråden, og ikke fått med seg hva dette dreide seg om bortsett fra en slettet link
ORIGINAL: Frk. Tvert I. Motog når ble det å be om en PM fråtsing?
Jeg synes faktisk det er en stor forskjell og komme med krasse meninger til de som åpenlyst frotser og koser seg med andres elendighet, og det og kose seg med elendigheten til noen som ikke er til stede og kan forsvare seg en gang!
Ingen dobbeltmoral der i min verden! Hvis bb derimot snakket om noen som ikke var til stede her, DA kan det kalles dobbeltmoral!
Jeg synes det er fantastisk, at det er noe svært få her inne som kjemper den svakes rett, og ikke bare kaster seg på bølgen av fråtse flertallet her inne!
Lenge leve Bouncy Buttocks! [8D][:D]
både du og bb er utrolig sarte sjeler gitt, lurer på hvordan dere klarer dere ute i den virkelige verden
Ser ikke hvorfor vi er sarte sjeler bare fordi vi har en mening om dette? [8|]
JEG synes det er frotsing, fordi det tydelig kommer frem i tråden her at dette var mobbing av ei jente, og alikevel må man ha alle detaljer i stedenfor og gå ut derifra og la det ligge. Det er liksom ett bv fenomen, at man skal ha mest mulig slettet sladder! Er en grunn til at ting er slettet, og det er at noen ønsker og la det ligge. Det synes jeg folk burde respektere!
daah
om jeg hadde vært ekstremt nysgjerrig på hva en tråd handlet om hadde jeg i allefall lest hele tråden først! utrolig hva slags informasjon som kanskje ligger gjemt lenger bak. [8D]
ORIGINAL: Bouncy Buttockssånn fungerer saueflokken vettu, dumme som brød og klarer ikke å tenke sjæl
ORIGINAL: Frk. Tvert I. Motmed fare for å bringe enda ett tema på banen i denne sammenheng, så må jeg vel begrunne det med Latskap[;)]
ORIGINAL: Frk. Tvert I. Motog om du hadde gjordt som jeg heller ikke gjorde, å lese hele tråden før jeg svarte, så hadde du fått med deg at de fleste som har spurt om PM ikke har leste hele tråden, og ikke fått med seg hva dette dreide seg om bortsett fra en slettet link
Jeg synes faktisk det er en stor forskjell og komme med krasse meninger til de som åpenlyst frotser og koser seg med andres elendighet, og det og kose seg med elendigheten til noen som ikke er til stede og kan forsvare seg en gang!
Ingen dobbeltmoral der i min verden! Hvis bb derimot snakket om noen som ikke var til stede her, DA kan det kalles dobbeltmoral!
Jeg synes det er fantastisk, at det er noe svært få her inne som kjemper den svakes rett, og ikke bare kaster seg på bølgen av fråtse flertallet her inne!
både du og bb er utrolig sarte sjeler gitt, lurer på hvordan dere klarer dere ute i den virkelige verden
JEG synes det er frotsing, fordi det tydelig kommer frem i tråden her at dette var mobbing av ei jente, og alikevel må man ha alle detaljer i stedenfor og gå ut derifra og la det ligge. Det er liksom ett bv fenomen, at man skal ha mest mulig slettet sladder! Er en grunn til at ting er slettet, og det er at noen ønsker og la det ligge. Det synes jeg folk burde respektere!
daah
om jeg hadde vært ekstremt nysgjerrig på hva en tråd handlet om hadde jeg i allefall lest hele tråden først! utrolig hva slags informasjon som kanskje ligger gjemt lenger bak. [8D]
Dette kan jo trygt tillegges min tidligere fremsatte teori om at PM-ropere er giddalause og intellektuelt late.
ORIGINAL: Bouncy Buttockssånn fungerer saueflokken vettu, dumme som brød og klarer ikke å tenke sjæl
ORIGINAL: Frk. Tvert I. Motmed fare for å bringe enda ett tema på banen i denne sammenheng, så må jeg vel begrunne det med Latskap[;)]
daah
Dette kan jo trygt tillegges min tidligere fremsatte teori om at PM-ropere er giddalause og intellektuelt late.
du som er såå smart må jo skjønne det at for oss blir det å lese såå mange innlegg mer enn nødvendig er bortkastet tid, fordi vi glemmer alt i forige innlegg så fort vi har lest neste, ikke plass til mere enn ett par av gangen vettu[8|]
ORIGINAL: Froskegele
Trenger strengt tatt kun lese SISTE siden, så mye som dere qouter...

sant nok[;)]ORIGINAL: hottieplottieflottie
Nå ble jeg ihvertfall IKKE nyssgjerrig......
Send me a PM !!
ORIGINAL: Læidy Bla Bla
ORIGINAL: hottieplottieflottie
Send me a PM !!
det står hva det var, trenger du virkelig en link til en profil som ikke eksisterer lenger?
ORIGINAL: Marluskal vel litt til at hun finner denne tråden, siden ikke det er nevnt noe navn
Er helt enig med det bouncy buttocks hovedsaklig prøvde å formidle. De er faktisk kvalmt når folk spør og graver om en slik sak.
Klart man blir nyskjerrig, men man må ikke vite alt. Sånn er det jo ellers og. Kan glatt innrømme at jeg er nysskjerrig på hva naboene krangler om, men jeg spør dem altså ikke...
Stakkars jente, håper hun ikke finner denne tråden. Selvom det ikke er direkte mobbing her, så er det ikke noe kult å lese.
ORIGINAL: hottieplottieflottievelkommen i de dumme og late's klubb[:D]
Send me a PM !!
det står hva det var, trenger du virkelig en link til en profil som ikke eksisterer lenger?
Ahaaa... sumra meg igjennom så hakke LEST alt :P

ORIGINAL: Refleksheksja du synes hun har diskutert fint og saklig i denne tråden?
Dette går jo da på person - og ikke sak.
Jeg har virkelig sansen for Bouncy Bullocks/Buttocks (vi snakker vel en og samme person?)
Send me a PM !!
Ahaaa... sumra meg igjennom så hakke LEST alt :P
ORIGINAL: 3xS
ORIGINAL: Snoflak
Mitt navn var i quoten så ja, trodde den var ment til meg.. Vil ikke bli sammenlignet med henne :)
Ehm, takk....??[8|]
haha , skikkelig kozzelig lizzåm!
Ja, jeg må si jeg ble litt sånn "uhm"..[:D]
ORIGINAL: Refleksheks
ORIGINAL: Refleksheksja du synes hun har diskutert fint og saklig i denne tråden?
Dette går jo da på person - og ikke sak.
Jeg har virkelig sansen for Bouncy Bullocks/Buttocks (vi snakker vel en og samme person?)
Jeg synes at ulykkesfråtsing er en uting - og et viktig tema. - og jeg synes måten hun skriver på er både et originalt og frisk innslag her inne, ja.