Ehrm...

ORIGINAL: Fridasinmamma

Pm enyone?? Pm enyone?Pm enyone??? Pm enyone?? [:)][:D]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

ORIGINAL: Fjollebolle

Er Bouncy Buttocks det nye BVpolitiet ene og alene eller..... Håper ikke at det bare er jeg og noen få til som gjennomskuer henne [8D]

Få endelig høre hva som gjør profilen min relevant for denne tråden. Og burde ikke du konsentrere deg om å sitte på kjendis.no og trykke F5?

Alle vet at perezhilton.com er mye mer oppdatert..[8|][:D]

My bad!

ORIGINAL: sprett rompa

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Jeg synes faktisk det er en stor forskjell og komme med krasse meninger til de som åpenlyst frotser og koser seg med andres elendighet, og det og kose seg med elendigheten til noen som ikke er til stede og kan forsvare seg en gang!

Ingen dobbeltmoral der i min verden! Hvis bb derimot snakket om noen som ikke var til stede her, DA kan det kalles dobbeltmoral!

Jeg synes det er fantastisk, at det er noe svært få her inne som kjemper den svakes rett, og ikke bare kaster seg på bølgen av fråtse flertallet her inne!

Lenge leve Bouncy Buttocks! [8D][:D]
og når ble det å be om en PM fråtsing?
både du og bb er utrolig sarte sjeler gitt, lurer på hvordan dere klarer dere ute i den virkelige verden

Ser ikke hvorfor vi er sarte sjeler bare fordi vi har en mening om dette? [8|]

JEG synes det er frotsing, fordi det tydelig kommer frem i tråden her at dette var mobbing av ei jente, og alikevel må man ha alle detaljer i stedenfor og gå ut derifra og la det ligge. Det er liksom ett bv fenomen, at man skal ha mest mulig slettet sladder! Er en grunn til at ting er slettet, og det er at noen ønsker og la det ligge. Det synes jeg folk burde respektere!
og om du hadde gjordt som jeg heller ikke gjorde, å lese hele tråden før jeg svarte, så hadde du fått med deg at de fleste som har spurt om PM ikke har leste hele tråden, og ikke fått med seg hva dette dreide seg om bortsett fra en slettet link
daah

om jeg hadde vært ekstremt nysgjerrig på hva en tråd handlet om hadde jeg i allefall lest hele tråden først! utrolig hva slags informasjon som kanskje ligger gjemt lenger bak. [8D]
med fare for å bringe enda ett tema på banen i denne sammenheng, så må jeg vel begrynne det med Latskap[;)]

Dette kan jo trygt tillegges min tidligere fremsatte teori om at PM-ropere er giddalause og intellektuelt late.

Jeg synes faktisk det er en stor forskjell og komme med krasse meninger til de som åpenlyst frotser og koser seg med andres elendighet, og det og kose seg med elendigheten til noen som ikke er til stede og kan forsvare seg en gang!

Ingen dobbeltmoral der i min verden! Hvis bb derimot snakket om noen som ikke var til stede her, DA kan det kalles dobbeltmoral!

Jeg synes det er fantastisk, at det er noe svært få her inne som kjemper den svakes rett, og ikke bare kaster seg på bølgen av fråtse flertallet her inne!

både du og bb er utrolig sarte sjeler gitt, lurer på hvordan dere klarer dere ute i den virkelige verden

JEG synes det er frotsing, fordi det tydelig kommer frem i tråden her at dette var mobbing av ei jente, og alikevel må man ha alle detaljer i stedenfor og gå ut derifra og la det ligge. Det er liksom ett bv fenomen, at man skal ha mest mulig slettet sladder! Er en grunn til at ting er slettet, og det er at noen ønsker og la det ligge. Det synes jeg folk burde respektere!
og om du hadde gjordt som jeg heller ikke gjorde, å lese hele tråden før jeg svarte, så hadde du fått med deg at de fleste som har spurt om PM ikke har leste hele tråden, og ikke fått med seg hva dette dreide seg om bortsett fra en slettet link
daah

om jeg hadde vært ekstremt nysgjerrig på hva en tråd handlet om hadde jeg i allefall lest hele tråden først! utrolig hva slags informasjon som kanskje ligger gjemt lenger bak. [8D]
med fare for å bringe enda ett tema på banen i denne sammenheng, så må jeg vel begrunne det med Latskap[;)]

Dette kan jo trygt tillegges min tidligere fremsatte teori om at PM-ropere er giddalause og intellektuelt late.
sånn fungerer saueflokken vettu, dumme som brød og klarer ikke å tenke sjæl
du som er såå smart må jo skjønne det at for oss blir det å lese såå mange innlegg mer enn nødvendig er bortkastet tid, fordi vi glemmer alt i forige innlegg så fort vi har lest neste, ikke plass til mere enn ett par av gangen vettu[8|]

daah

med fare for å bringe enda ett tema på banen i denne sammenheng, så må jeg vel begrunne det med Latskap[;)]

sånn fungerer saueflokken vettu, dumme som brød og klarer ikke å tenke sjæl
du som er såå smart må jo skjønne det at for oss blir det å lese såå mange innlegg mer enn nødvendig er bortkastet tid, fordi vi glemmer alt i forige innlegg så fort vi har lest neste, ikke plass til mere enn ett par av gangen vettu[8|]

Trenger strengt tatt kun lese SISTE siden, så mye som dere qouter...

ORIGINAL: Froskegele

Trenger strengt tatt kun lese SISTE siden, så mye som dere qouter...
sant nok[;)]

[8|][8|]

ORIGINAL: hottieplottieflottie

Nå ble jeg ihvertfall IKKE nyssgjerrig......

Send me a PM !!

Les TRÅDEN !!

Send me a PM !!

det står hva det var, trenger du virkelig en link til en profil som ikke eksisterer lenger?

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

Send me a PM !!

det står hva det var, trenger du virkelig en link til en profil som ikke eksisterer lenger?

Ahaaa... sumra meg igjennom så hakke LEST alt :P

ORIGINAL: Snoflak

Mitt navn var i quoten så ja, trodde den var ment til meg.. Vil ikke bli sammenlignet med henne :)

Ehm, takk....??[8|]

haha , skikkelig kozzelig lizzåm!

ORIGINAL: Marlu

Er helt enig med det bouncy buttocks hovedsaklig prøvde å formidle. De er faktisk kvalmt når folk spør og graver om en slik sak.

Klart man blir nyskjerrig, men man må ikke vite alt. Sånn er det jo ellers og. Kan glatt innrømme at jeg er nysskjerrig på hva naboene krangler om, men jeg spør dem altså ikke...

Stakkars jente, håper hun ikke finner denne tråden. Selvom det ikke er direkte mobbing her, så er det ikke noe kult å lese.
skal vel litt til at hun finner denne tråden, siden ikke det er nevnt noe navn
dette kan jo være om hvem som helst andre enn hennes fake profil liksom
og er jo ingen her som har spurt og gravd så innmari, det er blitt kverulert mye ja, men ikke grafset og spekulert
folk leser HI og blir nyskjerrige, skikkelig ille altså
jeg fikk PM og link og fikk se det,Men har ikke spurt ett eneste spørsmål om saken etter det, bare diskutert med buttocks om akkurat dette her
ser ikke så mange andre som har spurt om annet enn PM heller, så er da ikke så voldsomt til graving her i det store hele

Send me a PM !!

velkommen i de dumme og late's klubb[:D]

Wow..9 sider alt...hahaha[:D]

litt sent ute sikkert, men følte den egentlig passet her[:D]

ORIGINAL: Refleksheks

Dette går jo da på person - og ikke sak.
Jeg har virkelig sansen for Bouncy Bullocks/Buttocks (vi snakker vel en og samme person?)
ja du synes hun har diskutert fint og saklig i denne tråden?

Send me a PM !!

[;)]

ORIGINAL: 3xS

ORIGINAL: Snoflak

Mitt navn var i quoten så ja, trodde den var ment til meg.. Vil ikke bli sammenlignet med henne :)

Ehm, takk....??[8|]

haha , skikkelig kozzelig lizzåm!

Ja, jeg må si jeg ble litt sånn "uhm"..[:D]

åsså du da, du som er bare er søt og snill og grei! [:)] stussa litt der ja [8D]

Dette går jo da på person - og ikke sak.
Jeg har virkelig sansen for Bouncy Bullocks/Buttocks (vi snakker vel en og samme person?)
ja du synes hun har diskutert fint og saklig i denne tråden?

Jeg synes at ulykkesfråtsing er en uting - og et viktig tema. - og jeg synes måten hun skriver på er både et originalt og frisk innslag her inne, ja.

Jeg sier meg enig med Refleksheks.

Bullocks/Buttocks er i tillegg en av de få i denne (og mange andre tråder) som kan følge et logisk resonnement.

Back
Topp