Ehm...

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
På torsdag er jeg 29 uker på vei. Er det da normalt at jeg allerede har fått melk?? Det tyter liksom :-O

jøss det var tidlig, kjenner spreng her, men ikke fått melk enda...

Dette er det som er normalt:
Melkeproduksjonen kommer ikke i gang for alvor før morkaken er kommet ut. To til fire døgn etter dette, vil melken vanligvis begynne å fylle brystene. Jo oftere barnet suger, dess mer melk produseres. En nyfødt som fødes velnært og til termin, har et lager av ekstranæring i leveren som kan tæres på inntil melkeproduksjonen kommer ordentlig i gang. Den nyfødte trenger likevel de små mengdene råmelk den får i seg hver gang den dier i løpet av de første dagene.

Melkeproduksjonen må jo være ordentlig i gang når jeg allerede må bruke innlegg for at det ikke skal gå gjennom?:P

Jeg har hatt råmelk siden uke 22-23..! Det tyter ikke ut.. Men når jeg dusjer så kommer det ut litt..! :) tror det er normalt :)

Melkeproduksjonen må jo være ordentlig i gang når jeg allerede må bruke innlegg for at det ikke skal gå gjennom?:P
Du lurte på om det var normalt, svaret er nei, det er ikke veldig normalt, men det skjer jo tydeligvis med noen av dere:p

Noen har mer melk enn andre, og dette er ditt andre barn, så det er helt "unormalt". Hva enn normalt er nå til dags :) ;)

Jeg har råmelk, kan komme ganske mye noen ganger, sånn at det går gjennom klærene. Men er foreløpig bare blankt da, så det ser ikke ut som melk

Her er det helt mørk gult, noe blankt, men mest gult. Lukter surt gjør det også:( føler jeg må dusje flere ganger om dagen!!

Hahaha, og dagen etter skjedde det meg også. Ungen gråt på natta og jeg satt i stolen og trøstet. Kom tilbake med våt genser og en pupp det piplet fra. Kom ingenting i går da jeg trykket litt på den, men noe er i gang...

Back
Topp