Ehm!?!?!?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Har plutselig fått et bilde/avatar.....?

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei nå var det borte igjen. Forrige innlegg jeg skrev var det er bilde av en skygge... Merkelig

Så rart? Men mener jeg har sett noen andre med en "skygge" avatar før i dag!

Tror det er litt bug i systemet her :s

Kan ha vært neledam sin avatar jeg tenker på ser jeg nå :p

Tror det er en liten feil i systemet ja.
For i går når jeg var inne på div tråder så hadde alle som ble quota bilde mitt. Det er forbi gående da. Varte ikke så lenge før det ble riktig igjen

For i går når jeg var inne på div tråder så hadde alle som ble quota bilde mitt. Det er forbi gående da. Varte ikke så lenge før det ble riktig igjen
Ja, det bugger litt innimellom, akkurat den har jeg opplevd også..

Her om dagen kom mail adressen min opp som navn da jeg skrev et innlegg , ble litt overrasket da.. Gikk tilbake til vanlig nacn ganske fort.

Her om dagen kom mail adressen min opp som navn da jeg skrev et innlegg , ble litt overrasket da.. Gikk tilbake til vanlig nacn ganske fort.
What? Får virkelig håpe det bare var du som kunne se det og ikke alle... :o

Det skjedde med meg nå nettopp. :eek:
Ble litt satt ut med det første.

Det skjedde meg også! Synes det var ganske ubehagelig siden jeg har både fornavn og etternavn i mailadressen min.
Men så plutselig var det borte igjen.

Jeg ser noen ganger bildet mitt på andre sine innlegg. Tror det spøker med appen noen ganger!

Som regel ser jeg mitt bilde i alle quotene.. appen er jo kjent for å bugge litt

Ja det var ditt bilde!

Back
Topp