Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det bugger litt innimellom, akkurat den har jeg opplevd også..Tror det er en liten feil i systemet ja.
For i går når jeg var inne på div tråder så hadde alle som ble quota bilde mitt. Det er forbi gående da. Varte ikke så lenge før det ble riktig igjen
What? Får virkelig håpe det bare var du som kunne se det og ikke alle...Her om dagen kom mail adressen min opp som navn da jeg skrev et innlegg , ble litt overrasket da.. Gikk tilbake til vanlig nacn ganske fort.
What? Får virkelig håpe det bare var du som kunne se det og ikke alle...![]()
Her om dagen kom mail adressen min opp som navn da jeg skrev et innlegg , ble litt overrasket da.. Gikk tilbake til vanlig nacn ganske fort.
Det skjedde meg også! Synes det var ganske ubehagelig siden jeg har både fornavn og etternavn i mailadressen min.Her om dagen kom mail adressen min opp som navn da jeg skrev et innlegg , ble litt overrasket da.. Gikk tilbake til vanlig nacn ganske fort.
Det skjedde meg også! Synes det var ganske ubehagelig siden jeg har både fornavn og etternavn i mailadressen mi.
Men så plutselig var det borte igjen.
Det skjedde med meg nå nettopp.
Ble litt satt ut med det første.
Ja det var ditt bilde!Tror det er en liten feil i systemet ja.
For i går når jeg var inne på div tråder så hadde alle som ble quota bilde mitt. Det er forbi gående da. Varte ikke så lenge før det ble riktig igjen