ehhhhhhh....

ORIGINAL: Tornerose:D

Hæ? Hu med etterveksten?

hun ble operert.. jeg skrudde på mitt i et "skjær vekk overflødig hud fra låret"klipp [:-]

Åja.. hehe... da jeg switcha sto a foran speile i bh og viste fram klærne sine.. Men det var grunn nok det altså[8D] 
På Oprah får man mange nyttige tips på hårfrisyrer! Sånn apropos..

Åja.. hehe... da jeg switcha sto a foran speile i bh og viste fram klærne sine.. Men det var grunn nok det altså[8D] 

har nettopp sitti hårmodell jeg så jeg er rimelig happy med sveisen [:D]

Hvordan er det å sitte hårmodell da? Bodde sammen med ei som var frisør for noen år siden, og de modellene på de showene hun var på fikk lilla, grønt og oransje hår.. Sånn waaay to hipt for meg liksom. Har SÅÅ lyst på en helt annen frisyre, men tørr liksom ikke helt å slippe meg løs...

Hvordan er det å sitte hårmodell da? Bodde sammen med ei som var frisør for noen år siden, og de modellene på de showene hun var på fikk lilla, grønt og oransje hår.. Sånn waaay to hipt for meg liksom. Har SÅÅ lyst på en helt annen frisyre, men tørr liksom ikke helt å slippe meg løs...

jeg gikk fra sliten lang mellomblond, til mørk pasje/bob...

hun fikk frie tøyler, men jeg sa det måtte kle meg [:)] and it did..

ORIGINAL: LouisVuitton

ORIGINAL: Dollface™

få seeeeee[:D]

har jo lagt ut bilder for lengst jooo [8D]

Ahh... jeg er sliten, lang mellomblond nå.. Tenketenketenke..

Ahh... jeg er sliten, lang mellomblond nå.. Tenketenketenke..

gikk bare forbi en salong som trengte modeller til lærlingene sine
"fra lys til mørk"
"fra lang til kort"
og jeg fikk begge deler [:)]

Jasså.. Får se om det ikke blir det på meg også da. Skjebnen bestemmer! Også skylder jeg på deg om det blir mislykket[:D]

Jasså.. Får se om det ikke blir det på meg også da. Skjebnen bestemmer! Også skylder jeg på deg om det blir mislykket[:D]

haha [:D]

viktig å få en farge som passer deg da.. jeg ble iallefall veldig fornøyd med min mørke.. følte øynene mine ble blåere og jeg så litt mer voksen ut med hele sveisen [:)]

få seeeeee[:D]

har jo lagt ut bilder for lengst jooo [8D]

Jeg er ikke er her 24 timer i døgnet slik jeg var før, får ikke med meg alt da vettu[8D]

blablabla.. [8D]

Cool...! Skulle ønske jeg hadde guts til å gjøre noe sånt med håret mitt jeg og,men jeg er så fegis...[&:]

Det var råstilig! Ser vi har ganske likt utgangspunkt.. Åssn blir det når det blir kort? Mitt krøller seg sånn.. Orker ikke stå med rettetanga annenhver dag..

Det var råstilig! Ser vi har ganske likt utgangspunkt.. Åssn blir det når det blir kort? Mitt krøller seg sånn.. Orker ikke stå med rettetanga annenhver dag..

jeg har naturlig fall i håret, men jeg retter det ut hver dag.. tar ikke så veldig lang tid egentlig.. er mest for å få det rett foran.. bak gjør ikke noe at er litt rufsent.. [:)]  varmer jernet mens jeg sminker meg, og glatter ut på 2-3 minutter..

tar jo uansett mye kortere tid enn å føne det lange håret jeg hadde før [:D][:D]  kunne jo stå i evigheter før det ble tørt [8D]

Back
Topp